Terza Fontana d'Ahmet Storica Restaurata Pigliata in Serviziu

Terza Fontana d'Ahmet Storica Restaurata Pigliata in Serviziu
Terza Fontana d'Ahmet Storica Restaurata Pigliata in Serviziu

U presidente di l'IMM Ekrem İmamoğluhà fattu esami nantu à a storica fontana Ahmet III, chì hè stata completamente restaurata da İSKİ è hà ritruvatu a so nova faccia. Durante a so visita, İmamoğlu hà ancu rispostu à e dumande di i ghjurnalisti in quantu à l'agenda. Quand'ellu hè dumandatu nantu à a rimozione di u "kiosk" (buffet) di l'aiutu da a Fundazione Istanbul, cù l'aiutu di a polizia, İmamoğlu hà dettu: "Si tratta di qualcosa chì spartemu in modu trasparente, per dimustrà l'impudenza di u guvernu di Istanbul. intervenendu in questu modu, hè solu un spettaculu. Stai raid. Vogliu chì queste persone puderanu vede i sbagli chì anu fattu. Ma ùn pensu micca. Semu ghjunti à pricà oghje è solu vennari. Sapete perchè ? Servimu solu à Allah; micca un altru mecanismu. Chì Diu dessi a saviezza à quelli chì pruvate di creà un campu di battaglia per elli.

İSKİ, l'istituzione di longa durata di a Municipalità Metropolitana di Istanbul (IMM), hà restauratu cumplettamente a storica Fontana Ahmet III, una di e strutture simboliche di a Piazza Üsküdar. U presidente di l'IMM Ekrem İmamoğlu, prima di visità a nova fontana rimodellata, hà realizatu a preghiera di u venneri à a Moschea Mihrimah Sultan, u travagliu di Mimar Sinan. Dopu a preghiera, İmamoğlu hà visitatu a fontana completamente rinnuvata cù u Direttore Generale İSKİ Raif Mermutlu è u Vicepresidente di u Gruppu di l'Assemblea CHP İBB Doğan Subaşı. Quì, prima, Mermutlu hà dettu annantu à l'edifiziu storicu rinnuvatu: "U primu cumissioni di a funtana hè stata fatta da Ahmet u Terzu in u 1728. In nome di a so mamma, Mihrimah Sultan. Allora hè stata restaurata in parechji tempi. A più recente, hè stata restaurata da İSKİ in u 2002. Ma quandu avemu apertu u tettu, avemu vistu chì ùn ci era micca risturazione detallata. Avà tramindui u tettu è l'altri parti sò stati completamente rivisioni. In questu statu, l'avemu messu à u serviziu di i residenti di Istanbul è Üsküdar ".

CELEBRAMU I CANDILI DI ISTANBUL

Enfatizendu chì İSKİ, chì hà realizatu a risturazione di a fontana storica, hè una di l'istituzioni chì furnisce servizii antichi è sensibili in Istanbul, "Perchè a ghjente ùn pò campà senza acqua. İSKİ; U travagliu 7/24, 365 ghjorni, ùn solu risponde à i bisogni di l'acqua di e persone, ma hè ancu in una grande lotta per reintroduce l'acqua residuale in a natura senza dannà l'ambiente. Bien entendu, alors qu'il combat cette lutte, il réussit aussi à des œuvres très utiles, invisibles, réellement sensibles. Quì, face a risturazione di a Terza Fontana Ahmet è assicura chì serve à i nostri citadini cù u flussu di l'acqua ". İmamoğlu hà dettu ch'ellu risiedeva in Üsküdar in i primi anni chì hè vinutu à Istanbul è si maritò in u distrittu storicu, İmamoğlu hà dettu: "Ora, eccu a restaurazione di a Terza Fontana Ahmet, davanti à una fontana fertili, una bella funtana chì hà. esistia per seculi, a Moschea Mirmah Sultan. avemu accumpagnatu. Avemu intrutu trè mesi sta notte. Diciamu chì avemu una notte benedetta. Pò esse benefica. In quella occasione, per sparte l'abbundanza è u gustu, u nostru cunsigliu İSKİ distribuirà sorbetti oghje. L'accumpagneremu, beiemu u nostru sorbetto, visiteremu i nostri servizii in u locu da Üsküdar à Beykoz, visiteremu a restaurazione è parechje tappe di Anadolu Hisarı, è cuntinuemu a nostra ghjurnata.

"PIAmu UNA FUNDAZIONE CHE ÙN POTE PAGÀ U SALARIO DI STAFF"

Dopu u so discorsu di valutazione, İmamoğlu hà rispostu à e dumande di i ghjurnalisti nantu à l'agenda. E dumande di i ghjurnalisti è e risposte di İmamoğlu eranu i seguenti:

L'Uffiziu di u Guvernatore di Istanbul hà fattu una dichjarazione sta matina. Azzione legale hè stata iniziata in quantu à i kioschi (buffet) chì a Fundazione di Istanbul, inseme à ISBAK, stallanu in un centru cummerciale è raccoglie donazioni. I kioschi sò stati eliminati. Averete una spiegazione nantu à u sughjettu ? Nanzu, una altra campagna d'aiutu di a Fundazione Istanbul hè stata bluccata in questu modu...

"I mo amichi seguitanu u prucessu. A Fundazione di Istanbul hè una fundazione chì a Municipalità Metropolitana di Istanbul hà utilizatu per più di 30 anni, è ogni sindaco per scopi caritativi. Sta fundazione face travaglii assai impurtanti è boni avà. Hè statu ghjittatu per un bellu pezzu. Sfurtunatamente, era una fundazione chì avemu pigliatu cun tali staffi impagati per mesi. Avà hè diventatu una fundazione chì pò distribuisce carne sacrificale à centinaie di millaie di persone, furnisce borse di studiu à millaie di persone è realizà travaglii assai utili in relazione à l'educazione. U sforzu di a nostra fundazione in quantu à queste borse di studiu studianti, francamente, dipende da induve cercate per truvà a carenza in i dettagli legali chì aghju ricevutu. Siccomu a Fundazione di Istanbul hè a fundazione di l'IMM, hà ancu un rappresentante da u guvernatore. Invitu ogni amministratore civile chì mostra a rudezza di ùn chjamà nè dumandà, à a cortesia di istituzioni chì s'impegnanu à serve a lege, a ghjustizia è u publicu.

"SI SERVEMU SOLAMENTE Ddiu"

"Questa fundazione hè a fundazione sia di l'IMM sia di a ghjente di Istanbul. Fighjuleraghju in questu, aghju da circà. Ùn esitò à chjamà e persone necessarie, aghju. Puderaghju sta dumanda à l'uffiziu di u guvernatore, esattamente cusì. Di sicuru, in parechji punti, si vede fundazioni è associazioni chì cullighjanu l'aiuti in diverse manere. A volte vede questu nantu à u bancu di una buttrega. U vi vede accantu à u cash register di una buttrega. Ùn aghju mai vissutu una operazione chì si facia nantu à elli, a pulizza andendu à cullà issi scatuli cum'è s'elli facianu raid. Avemu digià spartutu in modu trasparente stu mecanismu di supportu di borsa di IMM. Mostra l'impudenza di interferisce in questu modu annantu à qualcosa chì spartemu in modu trasparente hè solu un spettaculu. Una persona sana; Una persona chì ama a so cità nativa è l'istituzioni di a so patria dice: "Salutu. Caru presidente, avete un difettu. Avvisa chì avete un errore cum'è questu. Agiscemu secondu l'avvertimentu; ùn hè micca? Stai raid. Vogliu chì queste persone vedanu i sbagli chì anu fattu, di sicuru chì aghju. Ma ùn pensu micca. Semu ghjunti à pricà oghje è solu vennari. Sapete perchè ? Servimu solu à Allah; micca un altru mecanismu. Chì Diu dà saviezza à quelli chì pruvate di creà un campu di battaglia per elli stessi. Ùn seremu micca in quella zona. Continueremu i nostri servizii trà a nostra nazione pruteggendu i nostri diritti è a lege, ma pruteggendu prima i diritti è a lege di a nostra nazione. Chì Diu dà saviezza à quelli chì agiscenu fora di questu ".

RISPOSTA MOSCHEA SULEYMANIYE

- Ci hè ancu una discussione nantu à a Moschea Süleymaniye. Ci hè una custruzzione ghjustu davanti à a Fundazione per a diffusione di a cunniscenza, induve sorge ...

"Aghju urdinatu à i mo amichi per analizà u prucessu è piglià azzione legale se ne necessariu. Sò analizà. Fighjendu i ducumenti. Una transazzione hè stata fatta trà duie selezzione. Un edifiziu licenziatu. A municipalità di Fatih hà una difesa chì l'edificiu hè statu sospesu secondu u so propiu contornu. Ma sicuru, da una banda, ci hè u permessu di u cunsigliu. U Cunsigliu hè assai strettu nantu à questi prublemi. Ancu s'ellu era necessariu di fà a siluette, soprattuttu perchè hè davanti à un tali travagliu - è a struttura quì, chì chjamanu cuntorni, ùn hè micca una struttura assai vechja - puderia esse fatta da alcuni riduzzione. Avà i mo amichi analizzanu stu aspettu. Ùn lasceremu micca in biancu. S'ellu hè assolutamente necessariu d'intervene, qualunque sia u dirittu in a lege, faremu i nostri tentativi in ​​questu sensu. "Contattate a fundazione", aghju dettu à i mo amichi. Parlu di a fundazione chì gestisce u prucessu nantu à questu tema. Aghju dettu: "Se ci hè una pussibilità di currezzione, anu da urganizà un prughjettu di novu è portà". U nostru travagliu è e dumande in questa direzzione continuanu. Ma di sicuru, sfurtunatamenti, tali irregularità ponu accade in Istanbul. Siccomu avemu pussutu vede u prucessu cun un pocu ritardu, vogliu ringrazià u nostru citadinu chì hà fattu l'avvirtimentu. Era una omissione. Ma cum'è l'aghju dettu, ùn parlemu micca di a nostra ghjuridizione in generale avà. Pruvaremu ancu u nostru megliu ".

"L'AFFARI MOBESE hè un travagliu seriu"

- In i ghjorni di quella tempesta di neve in Istanbul, avemu presentatu una denuncia è presentatu una denuncia penale à l'uffiziu di u procuratore in quantu à a visualizazione di filmati MOBESE di a vostra riunione cù l'ambasciadore à a cena. Una dumanda hè stata ancu dumandata à u Vice Ministru di l'Affari Interni in quantu à sta questione oghje. Hà avutu una risposta per voi. "Fighjendu a vostra incompetenza è incompetenza ..."

"Quale dice questu senza meritu. È si mi dici u vostru nome ".

- U Vice Ministru di l'Interior İsmail Çataklı, à a conferenza di stampa d'oghje, hà dettu: "Incompetenza, incompetenza. U nostru suldatu, chì hè in turnu dapoi quarantottu ore dicendu "Fighjate l'acrobata", ùn deve micca calunnià a nostra pulizza. Ch'elli cessanu di calunnià è s'occupanu di i so affari.

"Eccu à ghjente cusì senza qualificazione, dicu; "Fighjate, aghju pricatu quì, per serve à Diu". Chì quellu incompetente sia u diputatu ministru. Ùn fate micca passi versu l'immoralità. Vice Ministru. Questu hè insultante per noi. S'ellu agisce cum'è u ministru diputatu, pruverà ch'ellu hè qualificatu. Ma quì, ùn parla micca solu parolle à a Municipalità Metropolitana di Istanbul, ma ancu parla senza fine di i nostri suldati è di a polizia. Quale hà parlatu à l'armata o à a pulizza ? Quale di noi dice "guarda l'acrobata"? Siate attenti à e vostre parolle. Micca u mo cumpagnu. U so ministru ùn hè micca u mo interlocutore. Aghju fattu a mo chjama à tutti i membri di a ghjudiziaria chì anu da esse indirizzati. Sembra chì u ministeru hè rispunsevuli di stu travagliu. Aghju fattu una chjama à u nostru guvernatore da quì, à u capu di pulizie, à l'ufficiale à u capu di quella scrivania; Aghju fattu chjama à 3-4 persone da quì. Siccomu u diputatu ministru hè l'interlocutore, significa chì u ministeru hè rispunsevule per questu. Sgiò Ministru, principià subitu u prucessu in quantu à sta basura. Ch'ellu principia u prucessu riguardu à stu diputatu ministru senza qualificazione è incompetente. È rispondi à e nostre dumande. L'affari MOBESE ùn hè micca un affari simplice ".

– Avete ricevutu una risposta ?

"Ùn ci era micca risposta. Quì dicu: "Serviu à Allah". Quellu chì hè un servitore, probabilmente ùn anu micca ricevutu una appruvazioni da quì, perchè ùn ponu micca risponde. Ma sò troppu occupati à dà risposte patetiche, perseguendu un tali eroisimu. Ch'elli cuntinueghjanu a so miseria. L'affari MOBESE hè un affari seriu. Ùn hè micca chjaru quale dirigerà l'affari MOBESE. Pò accade à ogni citatinu, persona, ufficiale o ufficiale. Questu hè un prublema impurtante. Lasciatelu fà u so travagliu, lasciatelu fà u so travagliu ".

RISPOSTA DI BORSA: "53 MIL PERSONE APPLICATE; HAN DECISU È HAN'

– Ci hè ancu u prublema di e borse di studiu. Hè statu ancu discututu in u Parlamentu a notte passata. I deputati CHP l'anu purtatu à l'agenda. I deputati di u Partitu AK anu rispostu. Avete ricevutu una risposta nantu à a borsa di studiu, ci hè un prugressu in l'investigazione o ci sò novi nomi?

"Avà guardate; facemu a nostra investigazione. Ùn hè micca un prublema novu, sapete. Hè statu purtatu prima, cum'è un requisitu di l'investigazione chì avemu iniziatu in quantu à questu prublema. Avà, i nostri amichi anu iniziatu un prucessu in quantu à a cullizzioni di questu. Eccu cumu si capiscenu a cuncessione di borse di studiu: E borse di studiu sò annunziate. E persone chì pensanu chì si meritanu, recurrenu à questu. È e persone sò scelte da quella applicazione. Queste persone prufittà ancu di sta borsa di studiu. Hè un esempiu? 53 mila persone anu ricevutu borse di studiu da a Municipalità Metropolitana di Istanbul. Sì ancu una persona, ancu una persona, puderia dì davanti à a ghjente: "U mo nome". Ekrem İmamoğlu hà datu u mo nome, Doğan Subaşı, o qualcunu altru', allora avariamu fattu a listessa inghjustizia. 53 mila persone applicanu. L'anu meritatu è l'anu ottinutu. Riguardu à u passatu, fighjulu questu: l'aghju dettu ancu quellu ghjornu. I nostri concittadini o ministri, parlamentari, chì anu ricevutu una borsa di studiu; Era quellu annunziu di borsa di studiu datu à quellu tempu? Quandu l'annunziu di a borsa di studiu hè annunziatu, forse sò i vostri pari, dame o signori, avete intesu parlà? Avete dumandatu una tale borsa di studiu? Cumu sò stati scelti quelli persone ? Chì ci hè a basa per dà una quantità cusì grande di borse di studiu? A ghjudiziaria metterà in discussione questu. A cuscenza publica metterà in discussione ".

"NON POCHI DENARI"

"Micca pocu soldi. In autri paroli, figure cum'è 100 mila dollari, 150 mila dollari, 130 mila dollari. Questi ùn sò micca numeri chjuchi. È anu ancu una prucedura in u settore publicu. Pensemu chì ùn hè statu datu bè. Facemu azzione legale in quantu à elli. Stu prucessu legale cuntinueghja indipendentemente da qualsiasi altru prublema. Allora ùn avemu micca da inguglialli. Ci sò quelli chì cuntinueghjanu à inspeccionà. Ci sò schedari induve a nostra ispezione hè stata bluccata. Avemu novi schedarii chì avemu da principià annantu à qualsiasi prublema chì pudemu ghjunghje cù i nostri novi ispezioni. Ci hè. Cum'è simu inspeccionati; S'ellu ci hè un periodu trascuratu in quantu à l'ispezione in quantu à u passatu, simu attualmente inspeccionendu ancu quellu periodu. Ci inspeccionanu ancu. Un inspectore vene nantu à un sughjettu, vede, vole inspeccionà 10 sugetti più fora di quellu sughjettu. Sognu ancu noi. Allora quì vai. A nostra istituzione hè digià una istituzione publica. A trasparenza deve esse a nostra sine qua non. Ci movemu in questa direzzione. E nostre ispezioni di u passatu continueranu ancu ".

– In queste vostre inspezioni, ci sò altri nomi novi in ​​u campu di a borsa di studiu chì sò cunnisciuti da u publicu ?

"Sò quantu vicinu è quantu luntanu u publicu; ùn lu cunnoscu micca. U nostru scopu; Ùn hè micca cum'è qualcunu decifrare. Se ci hè qualchì prublema, avemu digià spiegà. A discrezione di l'altru hè à u publicu ".

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*