A Trasfurmazione Digitale in l'Industria hè stata trattata à u Summit MUSIAD TUIT

A Trasfurmazione Digitale in l'Industria hè stata trattata à u Summit MUSIAD TUIT
A Trasfurmazione Digitale in l'Industria hè stata trattata à u Summit MUSIAD TUIT

U prugramma MUSIAD TUIT hè stata ospitata da MUSIAD Gebze Branch in Informatica Valley. Facendu valutazioni à l'avvenimentu, u presidente di MUSIAD, Mahmut Asmalı, hà enfatizatu chì a digitalizazione hè diventata ancu più impurtante in u mondu trasfurmatu. U presidente Asmalı hà dettu: "U cambiamentu climaticu è a digitalizazione anu attivatu pulitiche industriali sustinibili. Hè pussibule di fà passi più forti è più solidi in u mondu di dumane furmendu e nostre opere in cunfurmità ".

U prugramma di Cunsultazione Turchia (TUIT) di l'Associazione Industriali Indipendenti è Imprenditori (MUSIAD) hè stata tenuta in u Valle di l'Informatica in Gebze, Kocaeli cù u tema di "Trasformazione Digitale in Industria". Urganizatu da MUSIAD Gebze Branch, l'avvenimentu hà assistitu u presidente di MUSIAD Mahmut Asmalı, u guvernatore di Kocaeli Seddar Yavuz, u sindaco di a municipalità metropolitana di Kocaeli Assoc. Dr. Tahir Büyükakın, Vice Ministri di Industria è Tecnulugia Hasan Büyükdede, Dr. Çetin Ali Dönmez, u presidente di a filiale di MUSIAD Gebze Serkan Beyaz è i membri di MUSIAD da tutta a Turchia anu assistitu. Facendu valutazioni in u prugramma realizatu sottu a coordinazione di i Cunsiglii Settoriali MUSIAD è a Cummissione di Sviluppu di l'Affari, u presidente di MUSIAD, Mahmut Asmalı, hà dichjaratu chì a digitalizazione guadagna sempre più impurtanza in u mondu di trasfurmazioni. Dichjarà chì tematiche cum'è u cambiamentu climaticu è a digitalizazione attivanu pulitiche industriali sustenibili, u presidente Asmalı hà enfatizatu chì a revisione di u so travagliu di u mondu cummerciale in questu scopu revelarà risultati pusitivi in ​​u futuru.

"L'idee innovatrici portanu à successu cun curagiu"

Espristendu chì MUSIAD hà cuntinuatu a so strada cù l'ideale di una Turchia forte dapoi u so stabilimentu, u presidente di MUSIAD hà dichjaratu chì hà da cuntinuà à sustene i prughjetti domestici è naziunali. U presidente Asmalı hà toccu i prughjetti implementati in u campu di a tecnulugia in l'ultimi 20 anni è hà sottolineatu chì l'idee innovative portanu à successu cun curagiu. U presidente Asmalı hà cuntinuatu u so discorsu cusì: "Quelli chì sunniavanu in u passatu anu riesciutu à fà i so sogni diventendu realtà cù u so curagiu. À u listessu tempu, anu dimustratu cumu fà i passi ch'elli avianu fattu cù entusiasmu à u celu quandu l'oppurtunità hè stata data. Oghje, u mondu parla di u successu di l'UAV Turchi. Oghje, l'automobile di Turchia hè u centru di l'attenzione à e fiere mundiale. A capacità di Turchia per ghjunghje à una pusizione assai più competitiva; Hè direttamente proporzionale à u fattu chì ogni settore di produzzione è industria orientata pò sviluppà prudutti è mudelli di cummerciale in questi spazii. In u mondu chì cambia rapidamente è in via di sviluppu, duvemu travaglià più duru è aghjurnà a nostra industria domestica è naziunale per adattà rapidamente à l'innuvazioni. Hè pussibule per noi di custruisce questa aghjurnazione nantu à una basa sustinibili cù rivisioni in u campu di l'educazione ".

"Avemu fiducia in u putenziale di a Turchia"

Mencionendu i passi da fà in u scopu di a prughjezzione di l'Annu di l'Investimentu di MUSIAD, u presidente di MUSIAD, Mahmut Asmalı, hà dichjaratu chì 25 mila novi impieghi seranu creati cù l'investimentu di 25 miliardi TL da esse fattu in primu locu. U presidente Asmalı hà utilizatu e seguenti espressioni: "À u nostru MUSIAD Visioner'21 Summit in dicembre, avemu annunziatu u nostru Manifestu Climaticu è trasmette a strada di a trasfurmazione verde in l'industria. Avemu principiatu u Muvimentu di Pruduzzione è Investimentu Anatolian in ghjennaghju. Avemu dettu chì credemu in u putenziale di Turchia. U nostru annunziu di l'annu d'investimentu hè un indicatore di sta credenza. Ci hè un investimentu di 20 miliardi TL realizatu in solu un mesi è mezu. Inseme cù i nostri membri MUSIAD, avemu u scopu di investisce 25 miliardi TL in a prima tappa. Quandu questi investimenti sò finiti, creanu 25 mila novi impieghi ".

Trasformazione Digitale, Green Deal, Industria 4.0 è Società 5.0 sessioni di pannelli sò stati tenuti in u Summit TUIT.

In e sessioni di pannelli urganizati in u scopu di u Summit MUSIAD TUIT, a sessione di panel "Trasformazione digitale è riconciliazione verde" hè stata moderata da Albayrak Holding CTO Erdal Nalbant. In a sessione, u presidente di u Cunsigliu di u Settore di l'Energia è di l'Ambiente di MUSIAD, Altuğ Karataş, Hasan Basri Taşkın, u direttore di l'automatizazione di l'energia d'aluminiu ASAŞ, è u CEO di ROBO Haluk Özcan anu spartutu i so pinsamenti. In a sessione di panel "Industria 4.0 è Società 5.0" moderata da u presidente di u Cunsigliu di Settore di Macchine MUSIAD İsmail Somalı, MITSUBISHI Electric Factory Automation Systems Product Management and Marketing Unit Manager Tolga Can Bizel, Vicepresidente di u Dipartimentu di Ingegneria Meccanica di l'Università di Marmara Assoc. Dr. İbrahim Sina Kuseyri è u presidente di u Cunsigliu di MCS Automation Adem Kayar anu fattu valutazioni. In a "Sessione di l'imprese di implementazione di l'Industria 4.0" tenuta sottu a moderazione di u vicepresidentu di u Cunsigliu di Settore di Macchine MÜSİAD Uğur Koşar, u membru di u cunsigliu di AkPlas Abdullah Böyet, u direttore generale di stampa di Kalkancı. Ali Davut è SMS Tork Deputy General Manager Ömer Kaya spiegà u so travagliu. E piattaforme "AugeLab Image Processing" è "Niocycle" sò state esaminate in a sezione "Startalks" organizata in u scopu di u prugramma TUIT.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*