Accordu di Cooperazione di Difesa Firmatu trà Turchia è UAE

Accordu di Cooperazione di Difesa Firmatu trà Turchia è UAE
Accordu di Cooperazione di Difesa Firmatu trà Turchia è UAE

A Lettera d'Intenzione nantu à l'iniziu di e riunioni di a cooperazione industriale di difesa (SSI) trà a Turchia è l'Emirati Arabi Uniti hè stata firmata durante a visita di u presidente Recep Tayyip Erdoğan in l'UAE. U presidente Recep Tayyip Erdoğan è u Prìncipe Crown Abu Dhabi Sheikh Mohammed Bin Zayed Al Nahyan anu firmatu 13 accordi trà Turchia è Emirati Arabi Uniti.

Presidente di a Presidenza di l'Industria di Difesa Prof. Dr. İsmail Demir hà dettu in una dichjarazione: "Avemu accumpagnatu u nostru presidente, u sgiò Recep Tayyip Erdoğan, durante a so visita à l'UAE. Duranti sta visita, avemu firmatu una Lettera d'Intenzione per a Cooperazione di l'Industria di Difesa trà i dui paesi. Felicitazioni ". hà fattu dichjarazioni.

L'accordi SSI includenu u fornimentu direttu, u sviluppu, a produzzione, a vendita di ogni tipu di prudutti di l'industria di difesa è servizii necessarii da l'urganisazioni di sicurezza di i partiti, mantenimentu / mantenimentu / mudernizazione di sistemi è piattaforme in l'inventariu, trasferimentu di tecnulugia, furmazione, informazione è scambiu di documenti.

In u scopu di stu accordu saranu ancu realizati "Incontri di Cooperazione di l'Industria di Difesa" à intervalli regulari è e visite di a delegazione ufficiale è tecnica chì assicuranu a maturazione è u seguimentu di e tematiche di cooperazione determinate in queste riunioni.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*