Boeing stabilisce un record cù vendite di e-commerce di $ 2 miliardi

Boeing stabilisce un record cù vendite di e-commerce di $ 2 miliardi
Boeing stabilisce un record cù vendite di e-commerce di $ 2 miliardi

Boeing hà battutu un record di vendite di pezzi di ricambio in e-commerce, cù più di $ 2 miliardi in ordini in linea l'annu passatu. Rinfurzatu da i so investimenti in veiculi digitale, Boeing Distribution Inc. (ex Aviall) hà superatu e cifre di vendita pre-epidemie vendendu quasi 70.000 prudutti di ricambiu à i clienti cummirciali è publichi attraversu u so situ di e-commerce.

U portale di vendita in linea di Boeing After Sales Services simplifica e transazzione di i clienti cù novi strumenti.

L'ordine in linea record mostra chì a ricuperazione post-COVID-19 cuntinueghja.

Boeing hà battutu un record di vendite di pezzi di ricambio in e-commerce, cù più di $ 2 miliardi in ordini in linea l'annu passatu. Rinfurzatu da i so investimenti in veiculi digitale, Boeing Distribution Inc. (ex Aviall) hà superatu e cifre di vendita pre-epidemie vendendu quasi 70.000 prudutti di ricambiu à i clienti cummirciali è publichi attraversu u so situ di e-commerce. Ordini cummirciali, chì rapprisentanu $ 1,5 miliardi in vendita in linea, sò un indicatore di a ricuperazione in corso in l'industria aerea.

Ted Colbert, presidente è CEO di Boeing After Sales Services, hà dettu: "In questu tempu di ricuperazione stabile, avemu chjusu u 2021 cù vendite record di $ 2 miliardi. E nostre capacità di e-commerce exemplificanu e soluzioni digitale chì offremu per a ricuperazione è a crescita di l'industria. Continueremu à creà valore cù i nostri prudutti è servizii è sviluppà partenarii cù i nostri clienti chì operanu in questu ambiente dinamicu ". disse.

I rivenuti di Boeing Distribution Inc. da e transazzioni in linea anu aumentatu da 15 per centu cumparatu cù u periodu pre-pandemicu, mentre chì l'ordine anu aumentatu da 20 per centu. Pagina iniziale rinfrescata, in diretta sohbet Cù l'intruduzioni di novi strumenti per migliurà l'esperienza di u cliente, cum'è a funzione è u centru d'infurmazione in linea, a vendita aumentava.

U portale di e-commerce di ricambiu rinnuvatu, induve più di 500.000 50 prudutti sò offerti in vendita, hà righjuntu 5 milioni di visitatori da XNUMX paesi l'annu passatu.

"Continuemu à migliurà l'e-commerce cù novi strumenti digitali, tenendu in contu i bisogni di i nostri clienti", hà dettu William Ampofo, Vicepresidente di Boeing per l'Aftermarket Parts, Distribution Services and Supply Chain. Creemu ancu un prucessu più simplificatu per i nostri clienti allineendu a strategia, u prugramma è a gestione di a linea di produttu cù a catena di fornitura è u supportu di i clienti. Continueremu à fucalizza nantu à e migliure digitali è di rendiment è rinfurzà e nostre rilazioni cù i nostri clienti ". disse.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*