Boeing compra 2 milioni di litri di carburante per l'aeronautica sustenibile per l'operazioni cummerciale

Boeing compra 2 milioni di litri di carburante per l'aeronautica sustenibile per l'operazioni cummerciale
Boeing compra 2 milioni di litri di carburante per l'aeronautica sustenibile per l'operazioni cummerciale

Boeing hà firmatu un accordu di fornitura di carburante di l'aviazione sustenibile di 2 milioni di galloni (7,5 milioni di litri) cù EPIC Fuels per l'usu in e so operazioni di aerei commerciali. Questu affare, a più grande compra di carburante per l'aviazione sustenibile mai annunziatu da un fabricatore di aerei, riafferma l'impegnu di Boeing à decarbonizà l'industria di l'aviazione.

EPIC Fuels, u più grande accordu di compra di carburante per l'aviazione sustenibile finu à a data, riflette l'impegnu di Boeing per questi carburanti cum'è a suluzione più immediata per a decarbonizazione di l'aviazione.

"I carburanti di l'aviazione sostenibili, cum'è una soluzione sicura, pruvata è immediata, aiuterà a nostra industria à scuntrà u so impegnu à longu andà per emissioni nette di carbonu zero per u 2050", hà dettu Sheila Remes, vicepresidente di a sustenibilità ambientale di Boeing. Boeing guida a strada per fà i carburanti per l'aviazione sustinibili una realtà. Questu accordu ci permetterà d'avè carburanti di l'aviazione sustinibili da aduprà per e spedizioni di i clienti è in e nostre operazioni, riducendu a nostra impronta di carbonu ". hà fattu una dichjarazione.

Hè largamente accettatu chì i carburanti di l'aviazione sustinibili, chì riducenu l'emissioni di carbonu di u ciclu di vita finu à u 80 per centu è anu u putenziale di aumentà à u 100 per centu in u futuru, offrenu a suluzione più urgente è impurtante per a decarbonizazione di l'aviazione in i prossimi 20. -30 anni. Carburanti per l'aviazione sustinibili chì ponu esse pruduciuti da diverse materie prime è appruvati per l'usu cummerciale; L'aviò pò esse mischju cù carburante di l'aviazione cunvinziunali senza bisognu di mudificazioni à u mutore è l'infrastruttura di carburante. Boeing hà prumessu quasi un annu fà chì furnisce i so aerei cummirciali capaci di voli certificati cù carburanti di l'aviazione 2030 per centu sustinibili per u 100.

Stu accordu cù EPIC Fuels copre u fornimentu di un pruduttu di carburante di l'aviazione sustenibile (30 per centu di carburante di l'aviazione sustenibile è 70 per centu di carburante di l'aviazione convenzionale) pruduttu da i rifiuti agriculi chì ùn sò micca adattati per u cunsumu alimentari. Sta compra; Permetterà un usu più largu di carburanti di l'aviazione sustinibili in a produzzione cummerciale, teste, trasportu, spedizione è voli Dreamlifter. EPIC Fuels hà ancu cuntinuà à furnisce carburanti per l'aviazione sustinibili chì varienu da u 50-50 per centu à u 100 per centu, esclusivu à u prugramma Boeing ecoDemonstrator, chì accelera l'innuvazione testendu tecnulugii promettenti in l'aria fora di l'ambiente di laboratoriu. I carburanti di l'aviazione sustinibili sò attualmente appruvati per l'usu in i voli cummirciali mischjendu 50-50 per centu cù carburanti di l'aviazione cunvinziunali.

Kyle O'Leary, Vicepresidente Esecutivu è Chief Operating Officer di EPIC Fuels, un fornitore indipendente di carburante per l'aviazione chì opera principalmente in i Stati Uniti è u Canada, hà dettu: "L'impurtanza chì attribuimu à a gestione ambientale è a sicurezza hè ben cunnisciuta in l'industria. A nostra cullaburazione cù Boeing hè di parechji anni è simu felici di esse una parte di questu accordu. Continueremu à travaglià inseme è rende a sustenibilità più accessibile à i nostri clienti ". disse.

Cullaburendu cù e compagnie aeree, cumpagnie di carburanti, guverni è istituzioni di ricerca in u mondu per sviluppà carburanti per l'aviazione sustenibili, espansione l'offerta di questi carburanti è riduce i so costi, Boeing aghjusta un novu à i so investimenti è rinforza a so dirigenza industriale à longu andà in u mondu. stu campu. Boeing, chì hà iniziatu i voli di prova cù carburanti per l'aviazione sostenibili in u 2008 è hà supportatu l'appruvazioni di l'usu cummerciale in u 2011, hà permessu à i voli di consegna di l'aeronautica da esse realizati cù carburanti per l'aviazione sostenibili dapoi u 2012. U prugramma Boeing ecoDemonstator, in cuuperazione cù FedEx, hà realizatu u primu volu di prova di l'industria utilizendu carburante d'aviazione 100% sustenibile in 777 cù un aereo cargo 2018. Per incuragisce l'usu di carburanti più puliti, Boeing hà iniziatu à offre à i clienti l'opzione di operare voli di spedizione cummerciale cù carburanti per l'aviazione sostenibili in u 2019, in segnu di u so impegnu à riduce l'emissioni di carbonu.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*