Chì sò i posti da vede in Datça ? Chì vi scuntrà in Datça Holiday Resort ?

Vacanze Datca
Vacanze Datca

I turisti chì ùn piacenu micca l'agitazione rumoroso di i resorts, è ancu e persone chì amanu a natura, quasi micca toccu da l'omu, si sentenu cunfortu quì. Pudete ammirazione di e cale spumanti lucali per ore. Hè soprattuttu bella di notte in Datça. U celu stellatu di notte quì hè cusì bellu chì pudete fighjà tutta a notte è scurdate di u sognu. A natura bella, e calette prive di vegetazione è u mare limpidu carattirizzanu Datça. Ci sò cinquantaduie belle baie attornu à a penisula. Datça - A strada di Marmaris fascina veramente cù a so magnifica bellezza.

Datça hè cunnisciuta per u so meli, l'amandule, i vegetali biologichi è, sicuru, i prudutti di pisci. Ci hè ancu un bellu mondu sottumarinu, chì hè assai attraente per i subacquei. Hè da nutà chì u clima quì hè perfettu è l'umidità in questa zona hè quasi zero, cusì tutti i medichi ricumandenu sta zona per e persone cù prublemi respiratorii è di cori per rilassate. A legenda conta chì quandu a variola era una malatia incurable in l'antica Roma, i ricchi aristucratici chì anu cuntratu a malatia si sò imbarcati in u so ultimu viaghju dopu avè equipatu una nave. Stanchi, sbarcanu nant'à e sponde di a Penisula di Datça è decisu di stà quì per sempre. Un pò solu imagine quant'elli eranu sorpresi l'altri viaghjatori rumani quandu, uni pochi anni dopu, truvaru i cundannati à esse vivu è sanu. Hè cresce chì si trasformanu in una persona sana grazia à u clima lucale.

"U distintu storicu Strabonu hà scrittu in i so opere chì se una persona guadagna in qualchì modu a prutezzione di i dii, serà mandatu in questa penisula di Datça cum'è ricumpensa per avè una longa vita quì".

Per stà in Datça https://oteltavsiyeleri.net/en-iyi-datca-otelleri/ pagina, pudete scopre i migliori alberghi Datca.

Luoghi da visità in Datça

Mediterraniu (in u sudu Baia di Hizaronu) è u Mari Egeu (in u nordu Golfu di GokovaSettanta-cinque chilometri à u suduvestu di Marmaris nantu à una pittoresca penisula stretta, chì hè a fruntiera naturale trà ) hè a tranquilla cità di pesca di Datça. Hè circundatu da u mare da trè lati. I piscadori campavanu soprattuttu quì è guadagnavanu a vita di a so famiglia da a pesca. À a penisula, ci sò strade chì portanu à e ruine di a cità di Knidos.

A spiaggia di Datça hè attualmente unu di i posti più belli da visità in Turchia per via di u so mare affascinante. Dopu tuttu, ùn hè micca per nunda chì stu locu hè chjamatu Riviera Turca. Datça pò ancu cumpete cù e coste di Francia in quantu à u numeru di yachts quì. Si ponu vede in ogni locu da Marmaris à Bodrum. Inoltre, ci sò strutturi culturali caratteristiche chì determinanu certi caratteristiche è stile di riposu, luntanu da u turismu di massa. Hè quì chì i chjamati "Blue Voyages" di quelli chì viaghjanu per mare sò urigginati da u culore turchese di l'acque lucali.

Tuttu pare assai romanticu: tutta a settimana i turisti facenu passeggiate in barche à vela di legnu lucale (gulets) longu à a costa, si fermanu in i lochi storichi più famosi, induve un gran numaru di rumani, greci, liciani, bizantini è altri sò cuncentrati. Unu di sti lochi hè l'antica regione greca di Tekir, induve pudete amparà e caratteristiche di l'urbanistica antica greca: tempiu di Dioniso, anfiteatru ve piazza di u mercatu Ancu in ruine vale a pena vede. Gulets compacti entranu in lagune incredibbilmente belle è pittoresche, induve pudete natà in solitudine cumpleta.

Pudete ancu gode di a vita nantu à a spiaggia, grazia à i boschi di coniferi, l'aria quì hè u terzu di u pianeta in quantu à a cuncentrazione di l'ossigenu in questu, è i ristoranti di pisci lucali ùn sò micca inferjuri à i ristoranti italiani. Quì, l'amatori di u vinu aspittàvanu una grande scuperta, ci vole à pruvà i vini lucali, u gustu di quale cambierà a mente di i vignaghjoli stranieri.

Rilassate quì hè sempre apprezzatu perchè l'acqua hè assai pulita. Pudete rilassate in pace è tranquillità in e calette incontaminate cù spiagge di sabbia dorata in Datça. Queste spiagge valenu a nutà. Baia di KargiAvete bisognu di visità.

Pudete andà in i paesi vicini è fà una caminata. Hè situatu à 3 chilometri da u centru di Datça. Reşadiye Hè bonu per vede u vostru locu. Ci viderete case di petra turca.

I viaghji in barca cumplettamente cunsigliatu in u portu uccidentale vi farà veramente piacè di tuttu u ghjornu. Di solitu barche Cnidus cità antica Bonitu, Pig Pit ve Mesudiye si ferma è face trè fermate per una nuota.

A gita in barca in Datça hè una attività preferita da tutti in vacanze. Datca tour in barca Pudete vede e cumpagnie di tour chì offrenu u megliu serviziu nantu à a pagina. Viaghji in barca ogni ghjornu, notturna o settimanale vi permetteranu di scopre e baie di Datça.

Hè assai piacevule per caminari nantu à a penisula, godendu u silenziu, a muntagna, u mare è l'odore di fruttu. A strada passa sopra a muntagna, cusì chì l'isuli grechi vicini ponu esse vistu assai chjaramente. U chjassu hè adornatu d'alivi è di mandarini.

In totale, ci sò più di 50 cale cù spiagge eccellenti in a penisula. Se parlemu direttamente di e spiagge di u resort, alcuni di elli sò stati premiati a Bandiera Blu, chì significa chì tuttu hè in ordine perfettu cù a pulizia è l'infrastruttura. A maiò parte di e spiagge sò di sabbia, certi alberghi à u pede di e muntagne anu pontoni di legnu apposta. Ci sò parechje spiagge chì sò assai difficiuli di ghjunghje : ci vole à attraversà in barca, è dopu passà per una strada forestale stretta o una strada periculosa. Ancu s'ellu à a fine i sforzi spesi seranu cumplettamente ricumpinsati cù una festa maravigliosa.

Una di e spiagge più populari di u resort di Karaincir Hè una spiaggia di sabbia. Tutti i tipi di attività acquatiche sò pruposti nantu à sta spiaggia, l'infrastruttura di a spiaggia hè abbastanza sviluppata, docce, toilette, caffè, etc. sò dispunibuli. L'ingressu à queste è parechje altre spiagge di u resort hè di solitu gratuitu, ma avete da pagà extra per ombrelli, lettini è altri equipaghji di spiaggia.

Ùn si pò dì chì ci sò parechji posti per visità in a cità è intornu, ma ci hè qualcosa per vede. A caratteristica prominente di a cità hè i quartieri antichi di a cità. Quì pudete vede belli moschee è e case custruite in u stilu tradiziunale ottomanu. A più bella moschea in a regione si trova in u paese di u stessu nome, à sette chilometri da a cità. Moschea Hızırşah(pudete andà da sè stessu o cù una visita guidata).

Circa 40 chilometri da a cità, induve i turisti da tutta a Turchia venenu à vede Kindos Ci sò ruine di a cità antica. Hè cresce chì a cità hè stata custruita in onore di a dea Afrodite. Di l'uggetti sopravviventi, pudete vede un hourglass designatu da u matematicu Eudoxus, è ancu una strada in forma di cori cù culonni di marmura (in i tempi antichi a statua di Afrodite era a dicurazione di sta strada).

Hè una vista interessante chì attrae i turisti cù i so mulini di ventu ancu vicinu à u resort. arrabbiate scuru hà. I turisti di solitu visitanu Marmaris è Marmaris in u stessu tempu cù u paese. İçmeler'I cumprà o affitta una vittura per visità (unu basterà per un tali viaghju).

Datça hè una destinazione di vacanze assai tranquilla, micca u tipu per esse pigliatu in partiti rumorosi è divertimentu incantevule. Inoltre, a festa ùn piacerà micca u resort cù shopping eccitanti, ma pudete cumprà souvenirs, dolci, vestiti è simili. Nant'à e spiagge lucali, i turisti sò offerti un settore standard di attività acquatiche; I yachtsmen di tuttu u mondu vene ancu quì. U riccu mondu sottumarinu offre eccellenti opportunità di immersione (ci sò parechje scole di immersione in situ). Escursioni in mare è passeggiate sò ancu assai populari.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*