Cuuperazione trà Turchia è Ucraina in Tecnulugie Avanzate, Aviazione è Spaziu

Cuuperazione trà Turchia è Ucraina in Tecnulugie Avanzate, Aviazione è Spaziu
Cuuperazione trà Turchia è Ucraina in Tecnulugie Avanzate, Aviazione è Spaziu

E relazioni trà Turchia è Ucraina, chì sò partenarii strategichi, soprattuttu in u campu di l'industria di difesa, passanu à un stadiu diversu. Durante a visita di u presidente Recep Tayyip Erdoğan in Ucraina, hè statu implementatu u "Accordu Quadru per a Cooperazione trà a Repubblica di Turchia è l'Ucraina in i Campi di Tecnulugie Avanzate, Aviazione è Spaziu".

Cù l'accordu, incentive spiciali seranu furnite per l'investimenti di cumpagnie turche in i campi di tecnulugia avanzata, aviazione è spaziu in Ucraina. In u quadru di l'accordu firmatu da u Ministru di l'Industria è a Tecnulugia Mustafa Varank, diverse esenzioni fiscali seranu purtate à e cumpagnie turche finu à u 2035.

Aviazione di Difesa è Cluster Spaziale - U presidente di SAHA Istanbul, Haluk Bayraktar, hà dettu chì l'accordu portarà e relazioni trà i dui paesi à un livellu più altu è hà dettu: "L'accordu hè un passu assai impurtante per a creazione di un sviluppu di prughjettu cumuni è un clima d'investimentu. trà i dui paesi, invece di cumprà è vende più. U statu ucrainu crea un scudo per l'investimenti di tutte e cumpagnie turche in i campi di l'alta tecnulugia è l'aviazione ". disse.

VISITA STRATEGICA

U presidente Erdoğan hà fattu una visita ufficiale in Ucraina per a 10a Reunione di u Cunsigliu Strategicu d'Altu Livellu trà Turchia è Ucraina. In u scopu di a visita, u "Acordu Quadru per a Cooperazione trà a Republica di Turchia è l'Ucraina in i Campi di Tecnulugia Avanzata, Aviazione è Spaziu" hè statu firmatu trà i dui paesi, chì sò partenarii strategichi.

SURGIÀ À L'ALTU LIVELLU

Sottu a tutela di u presidente Erdoğan è u presidente di l'Ucraina Volodymyr Zelenskiy, u Ministru di l'Industria è a Tecnulugia Varank è u Ministru di a Difesa di l'Ucraina Aleksey Reznikov firmavanu l'accordu. Cù l'accordu, e relazioni trà i dui paesi seranu elevate à u prossimu livellu.

INCENTIVA IMPORTANTE

Grazie à l'accordu, incentive significativu serà furnitu à e cumpagnie turche chì invistiscenu in Ucraina in i campi di l'alta tecnulugia, l'aviazione è u spaziu. I zoni di travagliu cumuni trà i dui paesi seranu allargati. Cundizioni favurevuli seranu create per l'usu efficiente di a pruduzzione, u putenziale scientificu è tecnicu. Serà pussibule di migliurà l'ambiente d'investimentu di e cumpagnie turche in l'industria di l'alta tecnulugia è l'aviazione.

VALIDE FINA U 2035

Cù l'entrata in vigore di l'accordu, l'impositu corporativu, l'imposta nantu à u valore aghjuntu è l'esenzioni fiscali doganali seranu furnite à l'investimenti turchi finu à u 2035. Una quantità di opportunità impurtanti cum'è l'incentivi doganali è fiscali seranu offerti à investisce cumpagnie turche.

ALTA TECNOLOGIA

U presidente di SAHA Istanbul, Haluk Bayraktar, hà dettu chì questu accordu purterà e relazioni ecunomiche, u voluminu cummerciale è i sforzi di sviluppu di l'alta tecnulugia di i dui paesi, chì sò partenarii strategichi, à un puntu assai più luntanu.

CLIMA DI INVESTIMENTO

Enfatizendu chì grazia à l'accordu, i ligami d'amicizia trà i dui paesi seranu rinfurzati, Bayraktar hà dettu: "L'accordu hè un passu assai impurtante per a creazione di un clima di sviluppu di prughjettu cumunu è d'investimentu trà i dui paesi, piuttostu chè cumprà è vende. più. U statu ucrainu crea un scudo per l'investimenti di tutte e cumpagnie turche in i campi di l'alta tecnulugia è l'aviazione ". disse.

I PROGETTI IMPORTANTI VENGARANU

Nutendu chì l'accordu portarà esenzioni doganali è fiscali, Bayraktar hà dettu: "I dui paesi anu assai da amparà l'un l'altru in i zoni induve sò spicializati in diversi strati di tecnulugia. Cridemu chì cù l'accordu, prughjetti assai impurtanti seranu sviluppati in un futuru vicinu chì farà un nome per ellu stessu nantu à a scena mundiale ". disse.

11 ANNI DI PARTNERSHIP STRATEGICA

U 25 di ghjennaghju di u 2011, una dichjarazione cumuna hè stata firmata trà Turchia è Ucraina nantu à a creazione di u Cunsigliu Strategicu d'Altu Livellu, chì hà purtatu i dui paesi à u livellu di partenarii strategichi. U presidente Erdoğan hà assistitu à a 10a riunione di u cunsigliu in Kiev. À a riunione, i rilazioni Turchia-Ucraina à u livellu strategicu di partenariatu seranu riveduti in tutte e so dimensioni, è e pussibilità di approfondisce a cuuperazione trà i dui paesi sò stati discututi.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*