Misure di u focu pigliate per i Ghjochi Olimpichi Invernali di Pechino Sicure è Efficace

Misure di u focu pigliate per i Ghjochi Olimpichi Invernali di Pechino Sicure è Efficace
Misure di u focu pigliate per i Ghjochi Olimpichi Invernali di Pechino Sicure è Efficace

I Ghjochi Olimpichi Invernali di Pechino sò pronti per esse tenuti à a data prevista, postu chì l'epidemie di COVID-19 si sparghje in u mondu. U travagliu per prevene l'epidemie hè ancu vitale per i Ghjochi Olimpichi.

A parte chinesa hà pigliatu diverse misure per prutege a sicurità di i participanti di i Ghjochi Olimpichi Invernali di Pechino, in cunfurmità cù l'articuli stabiliti in u Manuale di Prevenzione di l'Epidemie, chì hè statu annunziatu cumuna da u Cumitatu Olimpicu Internaziunale (IOC), u Cumitatu Paralimpicu Internaziunale. è u Cumitatu d'Urganizazione di i Ghjochi Olimpichi Invernali di Pechino.

Tuttavia, certi media occidentali cercanu di diffamà e misure anti-epidemiche di a Cina è sguassate l'umore di i Ghjochi Olimpichi di l'Invernu sbattendu i sforzi di a Cina cù allegazioni di "estrema gravità" è "infrazione di l'infurmazioni persunali".

Intantu, u Cumitatu d'Organizazione di l'Olimpiadi Invernali di Pechino hà ancu liberatu una applicazione per u telefuninu chjamatu "My 2022" (My 2022). Questa pratica hè vitale per e misure epidemiche durante i Ghjochi Olimpichi. I candidati ponu cullà u so statu di salute in Internet ogni ghjornu, mentre accede ancu à servizii faciuli cum'è a navigazione, a traduzzione è l'alimentariu. L'applicazioni mobili simili sò state aduprate ancu durante i Ghjochi Olimpichi di Tokyo tenuti l'annu passatu.

U CIO hà datu una risposta chjara à a nutizia maliziosa fatta da certi media occidentali cù a chjamata "sicurità di dati".

U CIO hà dichjaratu chì a scaricazione di l'applicazione "My 2022" ùn hè micca obbligatoria è u persunale pertinente pò registrà cù u sistema di ispezione sanitaria in Internet. A parte cinese hà annunziatu chì e misure di sicurezza criptate sò state pigliate per l'infurmazioni persunali in l'applicazione.

Juan Antonio Samaranch Jr, presidente di a Cummissione di Coordinazione di i Ghjochi Olimpichi Invernali CIO-Pechino, hà dettu à i ghjurnalisti chì e misure di prevenzione di l'epidemie pigliate per i Ghjochi Olimpichi Invernali di Pechino sò sicure è efficaci, è chì u Villaggio Olimpicu sottu a gestione di u ciclu chjusu hè unu di i più. i posti più sicuri in u mondu.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*