Cars di marca cinese si preparanu à entre in u mercatu europeu

Cars di marca cinese si preparanu à entre in u mercatu europeu
Cars di marca cinese si preparanu à entre in u mercatu europeu

Una quantità di marchi chinesi cuntinueghjanu a so preparazione per entra in u mercatu europeu di l'automobile. A maiò parte di questi sò marchi chì sò designati cù cuncetti di trazione elettrici, hibridi è diffirenti è volenu mantene in u mercatu apprufittannu di a trasfurmazioni di l'industria.

Quelli chì si preparanu per a spedizione europea ùn sò micca solu marchi novi cum'è Nio, Byton o Xpeng chì pretendenu sfida à Tesla cù una tecnica innovativa è un design sorprendente. I vitture in quistione sò soprattuttu veiculi in strada per cumpete cù marchi cunnisciuti è familiari cum'è Volkswagen (VW), è cercanu di pruvà chì i veiculi cum'è VW venenu da a Cina à prezzi accessibili. Parechje sperti da a Germania sò di l'opinione chì stu sforzu deve esse pigliatu assai seriu.In fattu, Aiways vende u mudellu U5 à u prezzu di 36 mila euro. Stu mudellu di 4,68 metri d'altezza hè à u livellu VW ID 4, a so bateria hà una capacità di 63 kilowatt-ora è a so autunumia, vale à dì, a distanza di viaghju senza carica - hè di circa 410 chilometri.Una altra marca, MG, hè una marca chì hà. In u mercatu dapoi l'annu passatu, è mentre hè in vendita cù a bandiera britannica, hè una marca chinesa, hè stata acquistata da SAIC è hà cuminciatu à esse pruduciutu in u Far East. Sicondu l'annunziu di MG, diversi mudelli hibridi sò in vendita per 40 mila euro. A so lunghezza hè di 4,67 metri è l'autonomia di a so bateria hè di circa 400 chilometri. Inoltre, duie marche novi chì appartenenu à Great Wall Motors sò Ora è Wey. Per esempiu, l'Ora di 4,20 metri di longu si vende à 300 euro, un prezzu veramente bassu per una vittura completamente elettrica cù 400 à 30 chilometri d'autonomia. Per d 'altra banda, u mudellu Coffee01 di a listessa cumpagnia hè un veìculu di segmentu più altu è appellu à a classa di ingressu altu. U SUV, chì hè finu à 5 metri di longu, hà una autonomia autonoma di 150 chilometri.

L'innuvazioni chinesi in u mercatu ùn finiscinu micca quì. Per esempiu, Graz hà ancu sviluppatu l'Arcfox Alpha T. In più, Geely, u principale azionista di Mercedes, pensa à lancià una nova marca cù Zeekr, è ancu a marca elettro Polestar, chì hà più linee europee.

L'economista di l'automobile Prof. Sicondu Dudenhöffer, u core di i veiculi elettrici hè a bateria; u so core hà cuminciatu à batte in Cina avà. Stu fenominu furnisce e cundizioni favurevuli per i pruduttori chinesi è crea un ambiente favurevule per i novi marchi chinesi. Inoltre, i pruduttori cinesi offrenu un equipamentu megliu cà i marchi europei; perchè i sviluppatori di software chinesi sò un passu davanti à l'Europeani è questu avanzu diventerà più evidenti in u futuru.

Fonte: Chinese Radio International

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*