Target in a Capitale: Expansion of Cycling Transportation

Espansione di u trasportu in bicicletta di destinazione in a capitale
U scopu hè di espansione u trasportu di bicicletta in a capitale.

"Protokollu di Cuuperazione nantu à a Divulgazione di u Sistema di Trasportu Urbanu di Bicicletta" hè statu firmatu trà a Direzzione Generale EGO è u Cunsigliu di a cità di Ankara (AKK). Cù stu protokollu, AKK Bicycle Council sustene ancu tutti i studii è i prughjetti da esse realizati per popularizà u trasportu di bicicletta in a Capitale.

A Municipalità Metropolitana d'Ankara cuntinueghja à implementà prughjetti di trasportu rispettu à l'ambiente è sustenibili, unu per unu, cù u scopu di riduce l'emissioni di carbone è l'usu di i veiculi.

U "Protokollu di Cuuperazione nantu à a Divulgazione di u Sistema di Trasportu Urbanu di Bicicletta" hè statu firmatu trà a Direzzione Generale EGO è u Cunsigliu di a cità di Ankara (AKK) in una cerimonia. A cerimonia di protocolu firmata da u Direttore Generale EGO Nihat Alkaş è u presidente AKK Halil İbrahim Yılmaz; EGO Deputy General Manager Zafer Tekbudak, EGO Deputy General Managers Emin Güre è Halit Özdilek, è ancu u Capu di u Dipartimentu di Sviluppu Corporate Ayten Gök, Vice Presidenti di u Cunsigliu Esecutivu AKK Prof Dr. Savaş Zafer Şahin, Dr. Süleyman Basa è membri di u Cunsigliu di a Bicicletta anu assistitu.

ALKAŞ: "IN CONFORMITÀ A L'INTENSURA DI A DEMOCRAZIA PARTICIPATIVA, OTTIAmu L'OPINIONI È I SUGGERIMENTI DI TUTTI I STAKEHOLDER RELATI À A BICICLETTA"

Spieghendu chì u sistema di spartera di e biciclette elettriche, chì hè statu implementatu cum'è un prughjettu pilotu, serà pruvatu da vuluntarii chì sò membri di u Cunsigliu di Bicicletta AKK, u Direttore Generale EGO Nihat Alkaş hà datu e seguenti informazioni nantu à u protocolu firmatu:

"In cunfurmità cù a cunniscenza di a demucrazia participativa, circhemu d'avè l'opinioni è i suggerimenti di tutti l'attori in quantu à e biciclette. U sistema di spartera di bicicletta elettrica, chì hè statu implementatu cum'è un prughjettu pilotu, serà pruvatu per trè mesi da 110 vuluntarii in bicicletta chì sò membri di u Cunsigliu di Bicicletta AKK. Stu studiu di prova hè un studiu di fattibilità per l'implementazione di u sistema di spartera di bicicletta prevista per esse stabilitu in a nostra cità, è i dati ottenuti seranu usati in u sviluppu di u sistema di spartera di bicicletta è formanu a basa di u nostru prughjettu 'SMART Ankara'. . Cù a fine di u nostru prughjettu SMART Ankara, u sistema di spartera di bicicletta in a nostra cità serà attivamente offertu à i nostri citadini. Oghje, avemu riunitu quì per firmà u protokollu preparatu per determinà e prucedure è i principii per u sustegnu di u travagliu è di i prughjetti da esse realizatu da l'Assemblea di Bicicletta di u Cunsigliu di Ankara per a popularizazione è a prumuzione di u modu di trasportu in bicicletta in u trasportu urbanu. Mentre determinanu e pulitiche di trasportu di bicicletta, continueremu à circà l'opinioni di e nostre organizzazioni non governamentali in u futuru, cum'è avemu fattu finu à avà. Avemu da travaglià a manu per popularizà u sistema di trasportu di bicicletta in a nostra cità. Credu chì cù questa cooperazione è sulidarità, realiceremu prughjetti assai megliu è più grande per u trasportu di bicicletta in Ankara ".

YILMAZ: "Convinceremu à quelli chì dichjaranu chì ANKARA NON HA UNA GEOGRAFIA ADATTA PER L'USU DI BICICLETTA"

U presidente di u Cunsigliu Esecutivu di AKK, Halil İbrahim Yılmaz, hà dichjaratu chì sò pronti à piglià a rispunsabilità in tutti i prughjetti da esse implementati per popularizà l'usu di e biciclette in tutta a cità è hà dettu:

"Sapendu chì Ankara hè a porta di l'Anatolia versu u mondu, era u sognu più grande di u Cunsigliu di Ankara per a Direzzione Generale di l'EGO per esse un capu in questu sensu, per mette una vuluntà davanti à a civilizazione occidentale è per sensibilizà a cuscenza di u mondu. l'amministrazione di a cità nant'à sta questione, è oghje assistemu à stu sognu. In u scopu di u prugettu, l'unità di carica per i veiculi chì permettenu l'usu à breve termine di scooters elettrici sò stati ancu installati in Ankara. Dunque, u fattu chì 25 di sti biciclette sò stati pruvati sottu a rispunsabilità di l'Assemblea di Biciclette di u Cunsigliu di a cità di Ankara ci hà fattu assai cuntenti in quantu à a fiducia in noi. Seguiremu u prucessu per fà ciò chì hè necessariu. Dopu à i risultati pusitivi, anu annunziatu chì u numeru di biciclette serà aumentatu à 480. U sustegnu di u Fondu di u Bancu Europeu di Sviluppu per stu prughjettu avarà ancu un effettu facilitatore nantu à altre tematiche chì necessitanu cuntinuità in quantu à l'interessu di l'attori internaziunali in i nostri prughjetti. Questu hè un studiu chì cunvincerà quelli chì pretendenu chì Ankara ùn hà micca una geografia adattata per u ciclistu. Allora una bicicletta andarà ancu à Dikmen. Pensemu chì quandu diventa pussibule viaghjà in bicicletta senza avè da lascià a casa in vittura, u trasportu publicu in Ankara eviterà a perdita di soldi per via di l'urbanizazione impropria. "L'aumentu di l'usu di e biciclette, riducendu u numeru di veiculi, è riducendu u carbonu gestionerà ancu u prucessu di utilizà e risorse di a cità currettamente".

AKK SUPPORTA I PROJETTI DI TRANSPORTU DI BICICLETTE

Dui prughjetti sustinuti da l'Unione Europea, SMART Ankara è EIT Urban Mobility, destinati à stabilisce l'infrastruttura di trasportu di bicicletta in Ankara, cuntinueghjanu à esse realizatu da a Direzzione Generale EGO.

Infine, u sistema di spartera di bicicletta elettrica, chì hè statu implementatu cum'è un prughjettu pilotu, serà pruvatu per trè mesi da 110 vuluntarii in bicicletta chì sò membri di u Cunsigliu di Bicicletta AKK. Cù a fine di u prugettu, chì forma a basa di u prughjettu SMART Ankara, u sistema di spartera di bicicletta in a cità serà attivamente offertu à a ghjente di a Capitale.

U vicepresidentu di u Cunsigliu di Bicicletta AKK, Meltem Alkaş Görür, hà dichjaratu chì l'amatori di a bicicletta eranu felici grazie à u protocolu firmatu è aghjunse i so pinsamenti: "Sò assai entusiasta. Cum'è un amante di a bicicletta è utilizatore da Ankara, avemu sognu di questu ghjornu per un bellu pezzu. Prima di tuttu, vulemu ringrazià assai u nostru presidente per u travagliu ch'ellu hà fattu nant'à stu tema. "Hè u nostru sognu più grande per Ankara per esse trà e capitali muderni", disse.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*