Etihad Rail firma un accordu di $ 542 milioni cù FAB

Etihad Rail firma un accordu di $ 542 milioni cù FAB
Etihad Rail firma un accordu di $ 542 milioni cù FAB

U prughjettu di u trenu di passageri di Etihad Rail aghjunghjera circa 200 miliardi di Dh à l'ecunumia di l'UAE. Spaziose cabine di passageri è viaghji còmode per e persone sò stati presentati à a presentazione di un trenu chì deve esse adupratu in u novu serviziu ferroviariu di passageri di l'UAE.

U serviziu ferroviariu furnisce un viaghju affidabile, sicuru, efficiente, còmode è ecologicu per viaghjà in tutta a regione.

Etihad Rail travaglia strettamente cù l'Autorità Federale di Trasportu è l'autorità di trasportu in tuttu u paese per rinfurzà e rete esistenti per migliurà e cunnessione di i passageri. Eventualmente, i centri di pupulazione in l'UAE seranu ligati à i paesi vicini GCC.

U travagliu di a Ferrovia Etihad hà iniziatu in u 2009. Quandu a griglia hè cumplettamente operativa, i gasi di serra seranu ridotti di più di 2,2 milioni di tunnellate annu. U novu serviziu ferroviariu di passageri hè previstu di riduce significativamente a congestione stradale è u numeru di accidenti di trafficu.

Etihad Rail hà firmatu un accordu per un valore di 1.99 miliardi di Dh (541.8 milioni di $) cù First Abu Dhabi Bank per finanzià i servizii di trasportu ferroviariu di passageri. L'accordu diventa parte di u prugramma di e Ferrovie Naziunali di l'UAE, u più grande sistema di trasportu terrestre in u paese.

Etihad Railway hà annunziatu in dicembre chì espansione e so operazioni da i servizii di merci pisanti à i servizii di treni di passageri da u 2030.

Etihad Rail hà dettu chì u prugettu aghjunghjera circa 200 miliardi di dirhams à l'ecunumia è permetterà "à i passageri di viaghjà da Abu Dhabi à Dubai in 50 minuti è da Abu Dhabi à Fujairah in 100 minuti".

Cunnettendu 11 cità è regioni in l'Emirati Arabi Uniti, da Al Sila à l'ouest à Fujairah in u nordu, u prugettu hè previstu di gestisce più di 2030 milioni di passageri annu per 36,5. I treni di passageri, chì viaghjanu à una velocità di sin'à 200 chilometri à l'ora, ponu trasportà sin'à 400 persone.

U mese passatu, u National hè statu datu un accessu esclusivu à e prime imagine di ciò chì pareranu i novi treni di passageri di l'UAE. L'UAE ùn anu ancu annunziatu quandu i treni cumincianu à operare.

L'estensione di serviziu di passageru di Etihad Rail hè unu di i trè prughjetti strategichi di u prugramma Ferroviari Naziunali lanciati da u guvernu di l'UAE in dicembre 2021.

Shadi Malak, CEO di Etihad Rail, hà dettu: "Per mezu di questu accordu, avanzeremu cù a nostra missione di furnisce servizii di ferrovia di passageri chì susteneranu u sistema di trasportu publicu in l'UAE è a regione più larga. Etihad Railway hè un cumpunente chjave di a rete ferroviaria di u Cunsigliu di Cooperazione di u Golfu, è questu accordu ci porta un passu più vicinu à ghjunghje à i nostri scopi strategichi di rinfurzà a reputazione di l'UAE cum'è hub di trasportu regiunale è glubale.

Hana Al Rostamani, CEO di u gruppu FAB, hà dettu: "Connettendu l'UAE attraversu una rete ferroviaria cumplettamente integrata, Etihad Rail darà benefici ecunomichi è suciali significativi à l'imprese è e cumunità chì serve, prumove a crescita futura è apre opportunità per tutti. ." disse.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*