Formule di cumbattimentu di a crisa climatica discussa

Formule di cumbattimentu di a crisa climatica discussa
Formule di cumbattimentu di a crisa climatica discussa

Karşıyaka L'Energia Sostenibile in i Governi Locali è u Pianu d'Azzione Climatica in i Cumuni Reunione, urganizata da a Municipalità, hà discututu l'effetti di a crisa climatica è i metudi di cummattiri. Participendu à u prugramma, u vice-sindacu di a municipalità metropolitana di Izmir, Mustafa Özuslu, hà dettu: "Avemu vistu chì l'unicu modu per esse resistenti à i disastri è l'epidemie hè di campà una vita in armunia cù a natura è di custruisce e nostre cità in armunia cù a natura. "

Karşıyaka A municipalità hà urganizatu "Energia Sostenibile è Pianu d'Azzione Climatica Reunione Municipalità in i Governi Locali". U Sindaco di a Municipalità Metropolitana di İzmir Mustafa Özuslu, u Vicepresidente CHP per i Diritti di a Natura è l'Ambiente Ali Öztunç, Vicepresidente CHP per i Prughjetti di Energia è Infrastrutture Ahmet Akın, deputati CHP İzmir, membru di l'Assemblea di u Partitu CHP Rıfat Nalbantoğlu, hà participatu à u prugramma di Matrimoniu di u Palazzu Zübey à Zübey. U presidente provinciale di CHP İzmir Deniz Yücel, sindaci è parechji citadini anu participatu.

"A lotta orientata à a cità hè ghjustu"

L'oratore principale di a riunione Karşıyaka U sindaco Cemil Tugay hà dichjaratu chì a crisa climatica hà avà affettatu chjaramente a vita di tutti. Tugay hà dettu: "Alcuni studii sò fatti cù un approcciu centralistu, ma ùn pensu micca chì questu hè un modu per ottene risultati. Ùn hè pussibile chì un prucessu sia successu s'ellu ùn ascolta micca i guverni lucali è li include in a suluzione di prublemi lucali ", disse. Apuntendu chì u prublema di u clima hè una questione supra-pulitica, Tugay hà dettu chì u 55 per centu di a pupulazione di u mondu vive in cità, cusì una lotta orientata à l'urbe seria più curretta. Brigay hà enfatizatu chì e municipalità duveranu avè più autorità in questa lotta è chì più risorse deve esse datu à e municipalità.

"Avemu da prutege a natura unica di a cità è crescela"

U vice-sindaco di a municipalità metropolitana di İzmir, Mustafa Özuslu, hà dettu chì, ancu s'è a ghjente ùn hà nudda parte per andà, trascinanu a so propria casa in una grande distruzzione ecologica cù e so mani. Dichjarà chì u mondu s'alluntana da esse un locu vivable à un grande ritmu, Mustafa Özuslu hà dichjaratu chì cum'è Municipalità Metropolitana di İzmir, agiscenu cun una cunniscenza chì dà priorità à e persone, a ghjuventù è u dirittu à a vita di tutti l'esseri viventi, è hà cuntinuatu: Prutezzione è a crescita hè trà e nostre priorità. Hè per quessa chì avemu preparatu dui rapporti strategichi à standard internaziunali in 2020. Questi rapporti, chì sò stati appruvati da l'Assemblea Metropolitana di Izmir in 2021, sò u Pianu d'Azzione di a Città Verde è u Pianu d'Azzione per l'Energia Sostenibile è u Clima. Questi piani traccianu a nostra strada per l'adattazione di İzmir à a natura è a nostra lotta contru a crisa climatica ".

"Semu u clima è cambieremu"

Nutendu chì cum'è a municipalità metropolitana di Izmir, ùn solu ponenu i prublemi, ma piglianu ancu rispunsabilità in ogni spaziu necessariu è cuntinueghjanu à fà cusì, Özuslu hà dettu: "Continuemu a nostra strada cù u scopu di a penetrazione di a natura in a cità, di a ghjente. penetrazione di a natura, ecunumia circulare è rinfurzà e ligami culturali trà l'area rurale è l'area metropolitana in İzmir. Avemu vistu chì l'unicu modu per esse resistenti à i disastri è l'epidemie hè di campà una vita in armunia cù a natura è di sviluppà e nostre cità in armunia cù a natura. E cità sò i primi à affruntà l'effetti di u cambiamentu climaticu. E cità agisce cum'è e nazioni parlanu. Hè esattamente ciò chì pruvemu di fà inseme quì oghje. A natura hè à tempu cusì putente è quantunque cusì fragile, pudemu ricunquistà a natura, pudemu fà a pace cun ella, perchè ùn avemu nudda parte per andà. "Semu u clima è cambieremu", disse.

"A Turchia perde e so zone umide"

CHP İzmir Vice Ministru Murat hà dettu ancu in u so discorsu chì u mondu hè diventatu un locu inabitabile. U Ministru Murat hà dettu: "U mondu entre in un novu ordine ecunomicu. Questu hè l'ordine ecunomicu senza carbonu. L'Unione Europea hà firmatu u Green Deal Europeu in 2019. Una di e so cunsequenze hè una tassa di carbone di cunfini. Dice à Turchia: "Producete emissioni di carbonu elevate cù tecnulugia bassa è cumpete cun noi. Avete causatu una fuga di carbone. Imponiremu una tassa di carbone nantu à voi ", dice. Tuttavia, producemu menu emissioni cù l'alta tecnulugia. Se Turchia face una tassa di carbone, hè 70 Euro per tonna. In altre parolle, hà da affruntà un pesu di 2.4 miliardi d'euros. Hè u guvernu preparatu per questu? Innò ", disse.

"Ci hè un locu di scarti nucleari in mezu à a vostra cità"

U vicepresidentu di CHP per i diritti di a natura è l'ambiente, Ali Öztunç, invece, hà dettu chì a crisa climatica hè unu di i prublemi più impurtanti in u mondu, è hà attiratu l'attenzione à e parolle di Atatürk "Pace in casa, pace in u mondu". , attirà l'attenzione à a guerra. Rimarchendu chì l'Europa hè avà di novu affruntata à u periculu di un Chernobyl, Öztunç hà dettu: "Un massacru naturale seriu hè in azzione. Si ferma di novu in silenziu. Perchè quelli chì parlanu di "chì farà a Russia, chì farà" perchè hà armi nucleari, ùn vedenu micca İzmir? Ci hè un locu di rifiuti nucleari in Gaziemir, in u centru di İzmir. Quelli chì fighjanu à Chernobyl anu da guardà ancu à Izmir. Ci hè un locu di rifiuti nucleari in mezu à una vostra cità, e misurazioni sò incredibilmente alte. Perchè ùn hè micca fattu qualcosa?" disse.

"U mondu aghjusta e so pulitiche secondu u sole"

U Vicepresidente di CHP per i Prughjetti di Energia è Infrastrutture Ahmet Akın hà dichjaratu ancu chì ci hè una grande crisa climatica in Turchia è in u mondu, "Più di u 70 per centu di l'emissioni di gas di serra venenu da l'energia. Hè per quessa chì avemu bisognu di cumincià à travaglià cù energia. L'energia rinnuvevule è u sole sò in u centru di e nostre pulitiche energetiche. Per lascià una Turchia vivable è u mondu, ci focalizemu nantu à l'energia rinnuvevuli è u sole. Felicitatu di core à i nostri cumune. Felicitate u mo presidente Tunç per u so travagliu è a visione in u campu di l'energia. Questu hà da cuntinuà à aumentà. À u tempu, vi vede cumu l'emissioni di carbone sò diminuite in İzmir. Avemu cumuni chì anu implementatu cooperative energetiche per a prima volta in Turchia. In u 2050, u 70 per centu di a pupulazione di u mondu vive in cità. Hè per quessa chì u travagliu di i nostri merri hè assai impurtante ", disse.

In u prugramma, u Subsegretariu Generale di a Municipalità Metropolitana di İzmir, Şükran Nurlu, hà ancu datu infurmazioni nantu à i travaglii realizati da a Municipalità Metropolitana di İzmir contr'à a crisa climatica.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*