Havaş acquisisce una sucietà di manutenzione in terra à l'aeroportu di Zagabria

Havaş acquisisce una sucietà di manutenzione in terra à l'aeroportu di Zagabria
Havaş acquisisce una sucietà di manutenzione in terra à l'aeroportu di Zagabria

Havaş, a marca più stabilita di Turchia in i servizii di manutenzione in terra, hà acquistatu a cumpagnia di MZLZ Ground Handling Services operante in l'aeroportu di Zagabria. Zagreb hè diventatu u 31u aeroportu in a cartera di Havaş.

Havaş, una filiale di TAV Airports, hà cuminciatu à serve in Zagabria, a capitale di Croazia. Operatu in 29 aeroporti in Turchia, Havaş hà aghjustatu l'aeroportu di Zagreb à a so cartera dopu Riga, Lettonia.

Havaş hà pigliatu u passageru, a rampa, a rapprisentazione è a sorveglianza, l'operazione di volu, u cuntrollu di a carica è i servizii di cumunicazione, è ancu i servizii postali è di carica in l'aeroportu di Zagabria.

U direttore generale di Havaş, S. Mete Erna, hà dettu: "Ci concentremu à migliurà constantemente e nostre operazioni cù soluzioni innovative è furnisce u megliu serviziu à e nostre cullaburazioni aeree. Cum'è un membru di u prugramma Turquality, valutemu l'opportunità di cultivà à l'esteru cù a cunniscenza chì avemu acquistatu in Turchia. Quasi 30 compagnie aeree volanu regularmente à l'aeroportu di Zagabria, chì hè una destinazione turistica impurtante in l'Adriaticu. Cum'è un prestatore di servizii di manutenzione in terra in l'aeroportu, chì hà ancu trafficu di carichi è aviazione generale, effettueremu tutti i prucessi. Continueremu à esse u partner cummerciale preferitu di e compagnie aeree aumentendu l'efficienza di e nostre operazioni è cuntinuendu i nostri investimenti in servizii di terra ". disse.

Havaş furnisce u serviziu in Zagabria cù circa 500 impiegati è un parcu di macchine custituitu da 176 equipaghji motorizzati è 346 à roti. A stazione di Zagabria hà a certificazione ISAGO di l'Associazione Internaziunale di Trasportu Aereu (IATA). L'aeroportu di Zagabria hà servitu 2019 milioni 3 mila passageri, 435 mila 45 voli è circa 61 mila tunnellate di carica in 13. A causa di e restrizioni di viaghju imposte per via di a pandemia, u trafficu di passageri di l'aeroportu in u 2021 era di u 2019 per centu di u 41.

U cunsorziu di l'aeroporti TAV hà u dirittu di operare l'aeroportu di Zagabria finu à u 2042.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*