I Monasteri di Uludağ è a Vita Monaca Discussione

I Monasteri di Uludağ è a Vita Monaca Discussione
I Monasteri di Uludağ è a Vita Monaca Discussione

Sta settimana, "U patrimoniu storicu di Uludağ" hè statu discututu in i prugrammi di intervista urganizati per u persunale in a Municipalità Metropolitana.

Guida Turistica Prufessiunale Ömer Kaptan era l'ultimu invitatu di i prugrammi di discussione chì copre parechji temi cum'è a filusufìa, a storia, l'ecunumia, a sociologia, l'arte è a cultura. A cunversazione, chì hè stata pianificata per cuntribuisce à u sviluppu persunale di u persunale, fora di a furmazione tecnica, prufessiunale è legislativa, per amparà i valori storici, culturali è artistici di a cità è per sensibilizà, fucalizza nantu à i monasteri di Uludağ. vita monaca.

Enfatizendu chì Uludağ, chì era chjamatu Keşiş Mountain durante l'Imperu Ottumanu, avia avutu stu nome prima, Ömer Kaptan hà dettu chì ci sò un totale di 147 monasteri in Uludağ, è chì a vita monastica hè ghjunta à a vita da a tarda Antichità. Capitanu, da u IV seculu in poi, si sviluppanu dui tipi di vita monaca ; Ellu disse chì in u primu, a vita sola senza cuntattu cù a ghjente era preferita, è in u sicondu, una alternativa hè stata sviluppata per u primu, basatu annantu à u fattu chì u monacu deve esse benefiziu per a sucità.

U capitanu hà dettu ancu chì Uludag in u VIII seculu, III in u 8. Cuminciendu cù Leone è in 726 III. Ellu enfatizatu ch'ellu hà vistu una vita monaca assai attiva in ligna cù a trasfurmazioni pulitica-strategica di u Statu Bizantinu in u periodu di rottura di l'imaghjini (Iconoclasm), chì finisci cù l'imperatrice Teodora, chì guvernava u statu in nome di Mikhail. Hà enfatizatu chì a vita monastica è monacu hà culminatu trà l'VIII è l'XI seculi, è chì l'imperatori bizantini anu visitatu spessu a geografia di Uludag in questi seculi.

À a fine di a discorsu, una pittura in miniatura hè stata presentata à a Guida Turistica Prufessiunale Ömer Kaptan da a Direzzione di l'Educazione.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*