I principali esperti di l'aiutu umanitariu è di logistica di disastru in u mondu venenu à Istanbul

I principali esperti di l'aiutu umanitariu è di logistica di disastru in u mondu venenu à Istanbul
I principali esperti di l'aiutu umanitariu è di logistica di disastru in u mondu venenu à Istanbul

À u "Congressu Internaziunale di Logistica di Disastru è Aiuti Umanitari", chì serà urganizatu sottu u patrocini di Kızılay Logistics è in cuuperazione cù l'Academia di a Mezza Roja è l'Associazione Logistica, seranu discututi l'ultimi sviluppi in i campi di a logistica di l'aiutu umanitariu è a catena di fornitura. cù a participazione di esperti in i so campi.

U "Congressu Internaziunale di Logistica di Disastru è Aiutà Umanitaria" si terrà in linea è in faccia in Istanbul u 09-10-11 di ferraghju 2022, sottu u patrocini di Kızılay Logistics, in cooperazione cù l'Academia di a Crescent Rossa è l'Associazione Logistica (LODER) . À u cungressu per esse ospitatu da a Crescent Red Turca, a ricerca attuale nantu à l'aiutu umanitariu, pratiche innovatori è studii scientifichi in questu campu seranu discututi in tutti l'aspetti. A necessità crescente di attività di aiutu umanitariu per via di crisi cum'è disastri naturali è antinaturali, migrazione è epidemie, chì sò stati spessu scontri in u mondu in l'ultimi anni, rende i temi da discutiri à u cungressu estremamente impurtanti. U cungressu, chì si terrà cù u tema principale di "Logistica di l'aiutu umanitariu: Nuvellu approcciu nurmale è innovativu", hà da scopu di revelà l'ultimi sviluppi in i campi di a logistica di l'aiutu umanitariu è a supply chain. In u cungressu; Seminari di furmazione, cunferenze è sessioni di panel, sessioni di attellu induve i risultati di a ricerca scientifica seranu presentati, riunioni di gruppi di focus induve i prublemi in a logistica di l'aiutu umanitariu seranu discututi, è riviste tecniche, visite è visite seranu realizate in i lochi induve l'attività di l'aiutu umanitariu si svolge. fora.

U Ministru di i Trasporti Adil Karaismailoğlu assisterà à a ceremonia di apertura

À a ceremonia d'apertura di u primu ghjornu di u cungressu, u Ministru di Trasporti è Infrastrutture TR Adil Karaismailoğlu, u presidente di l'AFAD Yunus Sezer, u presidente di a Crescent Rossa Dr. Kerem Kınık è u presidente di l'Associazione Logistica LODER Prof. Dr. Mehmet Tanyaş farà ancu un discorsu. In più, nomi cum'è u Direttore Generale di TCDD Metin Akbaş, u Vice Direttore Generale di THY Turhan Özen, u CEO di l'Aeroportu di Istanbul, Kadri Samsunlu, participeranu ancu à u cungressu cum'è parlanti di pannelli durante l'avvenimenti di u primu ghjornu. Per d 'altra banda, in tuttu u prugramma di u cungressu, parlanti da urganisazioni cum'è a Federazione Internaziunale di e Società di a Croce Rossa è a Croce Rossa (IFRC), u Programma Alimentariu Mundiale (WFP), l'Organizazione Mondiale di a Salute (OMS) è u Fondu Internaziunale di Emergenza per i zitelli di e Nazioni Unite ( UNICEF) informarà i participanti sottu diversi temi.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*