I ricercatori chinesi trovanu fossili di fiori da 100 milioni d'anni fà

I ricercatori chinesi trovanu fossili di fiori da 100 milioni d'anni fà
I ricercatori chinesi trovanu fossili di fiori da 100 milioni d'anni fà

I scientisti chinesi anu annunziatu ch'elli anu trovu fossili di fiori datati da 100 milioni d'anni, cunservati in ambra. Questi fossili di fiori sò previsti per esse un strumentu impurtante in u studiu di l'evoluzione di e piante di fiori in l'Asia Sudueste è a so relazione cù u muvimentu di i platti. "I fossili di fiori chì avemu trovu mostranu chì certi fiori chì esistenu oghje ùn anu micca cambiatu da l'epica di i dinosauri", a squadra hà dettu in una dichjarazione.
.
U travagliu cù sperti di Qingdao Università di Scienza è Tecnulugia, l'Università Open in u Regnu Unitu, è altre istituzioni, u gruppu di ricerca trovu chì i fossili di fiori sò quasi identica à spezie Phylica mudernu, chì sò parti di a flora di Cape Fynbos.

U gruppu di ricerca hà studiatu 100 pezzi d'ambra truvati in Myanmar chì sò stati furmati circa 21 milioni d'anni fà è hà truvatu chì i fiori sò assai adattabili à i fochi forestali frequenti. U studiu hè statu publicatu in Nature Plants, una rivista scientifica chì publica documenti di ricerca primaria nantu à tutti l'aspettu di a biologia vegetale, a tecnulugia, l'ecologia è l'evoluzione.

Fonte: China Radio International

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*