İmamoğlu Parla à l'Apertura di EMITT: U Turismu vole Pace, Tranquillità, Ghjustizia è Democrazia

İmamoğlu Parla à l'Apertura di EMITT Turismu Vole Pace, Tranquillità, Ghjustizia è Democrazia
İmamoğlu Parla à l'Apertura di EMITT Turismu Vole Pace, Tranquillità, Ghjustizia è Democrazia

U presidente di l'IMM Ekrem İmamoğluhà parlatu à a ceremonia d'apertura di EMITT, una di e cinque più grandi fiere di u turismu in u mondu. Enfatizendu chì a locomotiva principale di Turchia hè Istanbul, İmamoğlu hà sottolineatu chì sò decisi à purtà a cità à u puntu chì merita in questu sensu. Rimarchendu chì u turismu esige pace, tranquillità, ghjustizia, demucrazia, libertà è una perspettiva chì pò abbraccià e differenze, İmamoğlu hà dettu: "Tutti questi sò in a genetica di e persone di stu paese. A civilizazione in queste terre include tutti sti sentimenti. "Fornendu tutti questi, pudemu ghjunghje u nostru potenziale turisticu à u livellu esattu chì vulemu", disse. IMM hè ancu in EMITT; Hà participatu cù tutte e so filiali, da Metro A.Ş. à Şehir Hatları, da BİMTAŞ à İSBAK. I participanti anu mostratu un grande interessu in i stand IMM.

EMITT

Sindaco di a Municipalità Metropolitana di Istanbul (IMM) Ekrem İmamoğluhà parlatu à a ceremonia d'apertura di a Fiera Internaziunale di Turismu è Viaghji di u Mediterraniu Orientale (EMITT), una di e cinque più grandi fiere di u turismu in u mondu è chì si sò tenute per a 25a volta questu annu. Enfatizendu chì u turismu hè unu di i settori più affettati da u prucessu pandemicu, İmamoğlu hà dettu: "Mentre Istanbul hà accoltu 2019 milioni di turisti in 15, sfurtunatamenti, avemu accoltu 2020 in 5 è 2021 milioni di visitatori in 8,5 in Istanbul. "Di sicuru, ci battemu duramente per superà stu prucessu difficiule inseme, cù u sensu cumunu è a cuuperazione, è simu cuscenti chì duvemu luttà ancu di più nantu à questu tema", disse.

"TUTTI QUESTI SONU IN A GENETICA DI U POPLU DI U PAESE"

EMITT

Rimarchendu chì u settore turisticu ùn pò esse sviluppatu solu cù opere infrastrutturali, İmamoğlu hà dettu: "U turismu hà bisognu di pace. U turismu hà bisognu di pace. U turismu esige ghjustizia, demucrazia è libertà. Hè bisognu di una intelligenza chì pò vede ogni ambiente 360 ​​gradi è una perspettiva chì pò abbraccià queste differenzi; Solu allora pudemu ghjunghje à u puntu chì vulemu in u mondu sanu. Tutti questi sò in a genetica di e persone di stu paese. A civilizazione in queste terre include tutti sti sentimenti. "Fornendu tutti questi, pudemu solu ghjunghje u nostru potenziale turisticu à u livellu chì vulemu", disse. Dichjarà chì l'attività in quale i guverni lucali ùn sò micca implicati ùn anu micca chance di successu, İmamoğlu hà datu esempi di attività orientate à u turismu cum'è IMM.

"ISTANBUL, LOCOMOTIVA PRINCIPALE DI TURCHIA"

EMITT

Enfatizendu chì a locomotiva principale di Turchia hè Istanbul, İmamoğlu hà dettu:

"Attacemu impurtanza à stabilisce a Plataforma Turistica d'Istanbul è esse un attore fermu in a lotta di stu prucessu cù a perspettiva di "Cosa pudemu fà" in quantu à stabilisce un cunsensu è cunsensu cù tutti i parti interessate è cuntribuisce à u turismu; Cuntinuemu à cura. Avemu cura di a penisula storica. Speremu, sparteremu i nostri 50 prughjetti in a penisula storica cù u publicu in aprile. A locomotiva principale di Turchia hè Istanbul è serà sempre cusì. In questu rispettu, per cuntribuisce à i prublemi è i prucessi di Galataport; Per rinfurzà i prucessi di trasportu ligati à a penisula storica, per assicurà chì i paesi di u Bosforu è l'Isule Prince diventenu una zona turistica più qualificata; "Continuemu à realizà travaglii chì cuntribuiscenu à tutti i prucessi di Istanbul, cum'è e coste di u Cornu d'Oro è e coste di Salacak, in modu integratu, sia in noi stessi sia cù i so attori".

"Avemu da ottene una cultura di travagliu collaborativu"

EMITT

Nutendu chì crede chì Istanbul ghjunghjerà definitivamente à u puntu chì merita, İmamoğlu hà enfatizatu chì u so scopu hè di accoglie circa 20-25 milioni di turisti in a cità annu. Sottulineendu chì furnisce un ingressu di 1.500 dollari per persona da ogni turista significa chì u turismu hà ghjuntu u locu chì merita in Istanbul, İmamoğlu hà dettu: "Di sicuru, in questa direzzione, attachemu impurtanza à esse prisente nantu à e piattaforme internaziunali, cuntribuendu à a prumuzione. di a nostra cità, è essendu in questu prucessu cum'è IMM ", disse. İmamoğlu hà dettu chì tutte e parti interessate anu da travaglià inseme in questu sensu:

"Cù tutte e nostre cità, in particulare Istanbul, è tutti i nostri guverni lucali; Di sicuru, avemu da ottene una cultura di travaglià inseme cù i nostri guvernatori è rapprisintanti di l'istituzioni. In altri palori, ùn ci pò esse discriminazione in quantu à u merre, guvernatore, burocrate o ministru di stu travagliu. Quand'è no intraprendemu stu travagliu in tuttu, quandu moveremu stu settore, chì hè forse u più grande tesoru di u nostru paese, in cima, si vede chì u turisimu serà a nostra risorsa più seria per superà isse cundizioni ecunomiche difficili. "Vogliu dichjarà chì seremu implicati in questu è cummattiri sta lotta à u più altu livellu", disse.

I MOMENTI CULURISTI SIAVANI SPIRITI DURANTE E VISITE DI STAND

EMITT

Dopu l'apertura, İmamoğlu hà visitatu i stands chì participanu à EMITT. İmamoğlu, chì hà visitatu più di 30 stand cumpresi paesi, pruvince, distretti è istituzioni, hà attiratu un grande interessu da i participanti. Ci sò stati mumenti culuriti durante a visita di u stand di İmamoğlu, induve ellu hà tastatu prelibatezze lucali è hà sperimentatu e produzioni di artisti di manu. Sindaco di a Municipalità Metropolitana di Antalya Muhittin Böcekİmamoğlu, chì hà ancu scontru cù u sindaco di a municipalità metropolitana di Mersin Vahap Seçer, u sindaco di Edirne Recep Gürkan, u sindaco di Kırklareli Mehmet Siyam Kesimoğlu, u sindaco di Büyükçekmece è u sindaco di Bodrum Ahmet Aras, hà sustinutu u sindaco di Selçuk, Filiz Ceritoğlu Sengel, a campagna "Ephesus is Ours". IMM hè ancu in EMITT; Hà participatu cù tutte e so filiali, da Metro A.Ş. à Şehir Hatları, da BİMTAŞ à İSBAK. I participanti anu mostratu un grande interessu in i stand IMM.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*