Investimentu di 612 milioni di lire per prevene l'inundazioni in Izmir

Investimentu di 612 milioni di lire per prevene l'inundazioni in Izmir
Investimentu di 612 milioni di lire per prevene l'inundazioni in Izmir

Dopu à u disastru chì a cità hà affruntatu l'annu passatu, l'investimenti di a Municipalità Metropolitana di Izmir hà righjuntu 612 milioni di lire. U sindaco di a municipalità metropolitana di Izmir hà ricurdatu l'impurtanza di esse una cità resistente. Tunç SoyerEnfatizendu chì, malgradu a forte pioggia di 10 ghjorni fà, ùn ci era micca una inundazione seria in a cità, hà dettu: "Questu ci hà dimustratu u successu di i nostri investimenti, chì sò stati in un annu, sò stati".

A Municipalità Metropolitana di Izmir hà pigliatu l'azzione dopu à l'inundazioni sperimentate in alcune parti di a cità per via di e piogge record l'annu passatu. Sindaco di a Municipalità Metropolitana di Izmir Tunç SoyerIn u scopu di a visione di creà cità resistenti, a Municipalità Metropolitana hà investitu 612 milioni di lire per prevene l'inundazioni. Più di 22 milioni di lire di supportu sò stati dati à i citadini chì anu danatu da l'inundazione.

U sindaco di a municipalità metropolitana di Izmir hà ricurdatu l'impurtanza di esse una cità resistente. Tunç Soyer, "Avemu principiatu u nostru travagliu per ùn sperienze micca i prublemi di novu. Avemu acceleratu i nostri investimenti per rinfurzà l'infrastruttura urbana in e zone in difficultà. Avemu principiatu u più grande travagliu di separazione di l'acqua di pioggia in a storia di a cità ", disse. U sindaco Soyer hà enfatizatu chì, malgradu a forte pioggia di 10 ghjorni fà, ùn ci era micca una inundazione seria in a cità è hà dettu: "Questu ci hà dimustratu quantu successu i nostri investimenti chì sò stati avanti per un annu sò stati".

I stagni di irrigazione Yeniköy Balabandere è Çatalca Sandidere sò stati riparati

Yeniköy Balabandere Irrigation Pond in Menderes, chì u troncu hè statu danatu in l'inundazione, è i stagni d'irrigazione Çatalca Sandidere, chì u spillway hè statu danatu, sò stati riparati. A capacità di spillway di i dui stagni hè stata aumentata per prevene a perdita di vita è di pruprietà. L'investimentu fattu per i dui stagni d'irrigazione hè stata di 8 milioni di lire.

A Direzzione Generale İZSU hà ancu acceleratu l'investimenti infrastrutturali in parechji distretti. I studii accuminciaru in i distretti induve e piova eranu efficaci. In particulare in l'insediamenti induve l'altitudine hè vicinu à u livellu di u mari, i canali di separazione sò stati fabbricati in u canali è e linee d'acqua di pioggia chì travaglianu cù un sistema cumminatu. Konak, Bornova, Buca, Karşıyaka, BayraklıIn i distretti di Çiğli, Karabağlar, Urla è Bayındır, a separazione di 122,5 chilometri di linea d'acqua piovana cuntinueghja. A quantità d'investimentu hè più di 250 milioni di TL. In Konak, Buca, Karabağlar, Çiğli è Bornova, a custruzzione di un canale di separazione di l'acqua di pioggia di 187 chilometri hà da principià.

U prublema hè finitu in Güzelyalı 16 Street è Balçova

U travagliu hè statu finitu in u circondu di a sezione di a Strada Mithatpaşa trà Üçkuyular è Güzelyalı, chì hà avutu prublemi per via di l'overflow di Polygon Stream. L'acqua di pioggia hè stata cullata è mandata à u mare in Güzelyalı 16 Street. Per prevene l'inundazioni in i quartieri di Balçova Çetin Emec è Eğitim, chì sò stati affettati da piogge forti, e carenze di sezione chì anu causatu inundazioni in a sezione di 2 metri di Hacı Ahmet Stream sò stati eliminati cun un investimentu di 560 milioni di TL.

A municipalità metropolitana di İzmir hà finitu i travaglii di rinfurzamentu di l'infrastruttura in a regione per a strada Altınyol, chì hè stata inundata è chjusa à u trafficu durante u disastru di inundazione. Cù un investimentu di 3,4 milioni di lire, hè statu creatu un sistema di infrastruttura chì trasportarà l'acqua di pioggia da a strada à u mare.

Finisce l'inundazioni in Mavişehir

A Municipalità Metropolitana di İzmir hà finitu u Prughjettu di Riabilitazione Custiera in Mavişehir per finisce l'inundazioni causate da l'aumentu di u livellu di u mari, in particulare in i ghjorni di venti severi. In u scopu di l'opere, 4 chilometri di cimentu in l'acqua, chì sò stati fatti 2,2 metri sottu à a terra, sò stati pruduciuti per prevene sia l'inundazione chì pò accade per via di l'inondazione di l'acqua di mare in a zona costiera è u passaghju di u mare. acqua sottu à a terra; E furtificazioni di roccia in u fronte sò state ancu rifatte. Inoltre, una linea d'acqua di piovana di 707 metri di longu hè stata stallata per cullà l'acqua di piova in i zoni residenziali. L'acqua cullata hè stata data à u mare per mezu di e pompe in a stazione di pumping esistenti. L'investimentu tutale era di 43,4 milioni.

I corsi sò riabilitatu, l'inundazioni sò impedite

Dopu à u disastru di l'inundazione, i travaglii di migliurazione, pulizia, mantenimentu-riparazione è rinnuvamentu sò stati realizati cun un investimentu di 42 milioni di lire in 35 corsi d'acqua in İzmir. In particulare Poligon Stream, Balçova Hacı Ahmet Stream, Balçova Ilıca Stream, Meles Stream, Karşıyaka I muri di l'inseme chì sò stati distrutti in punti problematici cum'è Kartalkaya Stream, Gaziemir Irmak Stream, Bornova Stream, Karabağlar Çitlembik Stream sò stati ricustruiti, i culverts esistenti sò stati allargati è novi culverts sò stati custruiti. A custruzzione di a griglia per a rimuzione di l'acqua di piova in certi punti critichi, è u trasportu di e piscine di cullizzioni di l'acqua di piova à u flussu è u mare sò stati realizati. Cù un investimentu di 30 milioni di lire, 400 mila 402 tunnellate di rifiuti, in altre parolle 565 mila camioni, sò stati eliminati da i letti di 21 flussi. U fangu di fondu in i corsi è i corsi hè constantemente pulita.

I ponti distrutti è i culverts sopra u flussu sò rinnuvati

Un grande sforzu d'investimentu hè statu lanciatu per rinnuvà i ponti dannighjati da e piogge forti in parechji distretti di a cità. In u scopu di l'opere chì costaranu circa 240 milioni di lire, e squadre di u Dipartimentu di l'Affari Scienti sò travagliendu da quattru rami per custruisce novi ponti di veiculi è pedestri à quasi 70 punti. In cunfurmità cù i prughjetti preparati da u Dipartimentu di i Trasporti, era destinatu à furnisce i citadini cun trasportu sicuru è cunfortu cù novi veiculi è ponti pedonali, i cui diametri sò stati custruiti per riduce u risicu di inundazioni.
In u primu locu, i squadre di u Dipartimentu di l'Affari di Scienze cuminciaru à travaglià nantu à 32 ponti di veìculi culvert è 4 ponti pedestrian à i punti necessarii, in particulare in Menderes, Foça è Kiraz, chì sò stati affettati da u disastru di inundazioni. A custruzzione di un ponte di l'autostrada sopra u flussu in Dikili Bademli District hè stata finita. A custruzzione di u ponte di l'autostrada in Menemen Hasanlar è Bergama Fevzipaşa Cuntinueghja. Quist'annu, a custruzzione di 14 altri ponti di veiculi principia.

Stabbilimentu di una vita in armunia cù a natura in İzmir

A Municipalità Metropolitana di İzmir, chì hè a prima è l'unica municipalità in Turchia à accettà l'infrastruttura verde cum'è questione di infrastruttura, hà implementatu dui studii impurtanti intitulati Pianu d'Azione per a Città Verde di İzmir (İzmir YŞEP) è Pianu d'Azione per l'Energia Sostenibile è u Clima (İzmir SECAP) in questu. direzzione. Hà publicatu ancu a Strategia di İzmir per Vive in Armunia cù a Natura, chì copre tutti questi studii. Questa strategia traccia a strada di İzmir finu à u 2030, cù u scopu di custruisce una cità chì hè resistente à i disastri naturali, hà un altu benessere è à u listessu tempu cunserva a so diversità biologica.

Formazione di sensibilizazione di disastru per i mukhtars

L'attività di furmazione sò state iniziate per creà una sucità pronta à u disastru creendu a cuscenza di u disastru in a cità, minimizendu cusì a perdita di vita è di pruprietà in casu d'un disastru pussibule. In u 2021, furmazioni di cuscenza di l'infurmazioni di u focu è di i disastri sò stati dati à 30 capi in 293 distretti.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*