Red Crescent Utilizarà UAV in Disastri

Red Crescent Utilizarà UAV in Disastri
Red Crescent Utilizarà UAV in Disastri

A Crescente Rossa Turca usa i veiculi aerei senza pilota per prufittà di più da a tecnulugia in a lotta contru i disastri. Cù u cuntrattu firmatu trà Kızılay Logistics è Maxwell Innovations, i veiculi aerei senza pilota seranu avà aduprati in i disastri. In questu scopu, u veiculu aereu senza equipaggiu chjamatu Jackal, chì hà una capacità utile utile di 15 kg, pruduciutu per a Crescent Rossa diventerà utilizable in disastri in 1 annu.

Una cooperazione impurtante hè stata stabilita trà Kızılay Logistics è Maxwell Innovations. U Prughjettu UAV, chì hè statu pruduciutu cù u partner di Maxwell Innovations FLY BVLOS TECHNOLOGY è chì serà utilizatu da Kızılay in i disastri, hè statu introduttu. Red Crescent Logistics General Manager Şevki Uyar, FLY BVLOS TECHNOLOGY General Manager Murat Islıoğlu è i funzionari anu assistitu à a presentazione di u prugettu, chì hè accadutu in u campu FLY BVLOS TECHNOLOGY situatu in Gebze Technical University Dronepark.

  UAV seranu utilizati in i servizii di Disastru, Medicina è Sangue

"U nostru paese mostra un grande successu in a produzzione è l'usu di UAV. Cum'è a Mezzaluna Rossa, hè diventatu chjaru chì ci era bisognu di tali cullaburazioni quandu avemu cuminciatu à travaglià nantu à cumu pudemu furnisce favori à e persone in bisognu più facilmente usendu UAV in operazioni di sangue chì avemu da custruisce nantu à a logistica di salute, è ancu. in situazioni di emergenza è di disastru. In casu di disastri, l'infurmazione serà ottenuta da UAVs nantu à i lochi chì e squadre di ricerca è salvata ùn entranu è volenu entre. Quantu dannu hè statu fattu. Allora un materiale duverà esse trasportatu à un locu chì ùn pò micca esse ghjuntu cù u veiculu. U sangue o altri materiali necessarii seranu mandati à l'area ferita da questi UAV. Speremu di furnisce i bisogni urgenti cum'è a medicina è u sangue chì purtemu in i nostri ospedali cù questi UAV ".

  U nostru UAV chjamatu Jackal pò purtà una carica di 15 kg à 130 chilometri di distanza.

"Producemu nantu à tecnulugia di drone. Avemu ancu furnisce furmazione di volu nantu à questi droni. Stu drone, chjamatu JACKAL, chì fabrichemu, hà da pudè purtà un minimu di 15 kg è trasmette à una distanza di 130 chilometri. In seguitu, a capacità di trasportu di carica serà aumentata. A produzzione di massa principiarà in 1 annu. U nostru UAV volante cù 8 mutori elettrici chì ponu decolla verticalmente (VTOL) senza bisognu di una pista. Hè un strumentu chì pò esse usatu cumpletamente in Internet grazia à u so cuntrollu fora di vista ".

I candidati à esse piloti UAV riceveranu una furmazione da l'ex piloti di cummattimentu

À a prima tappa, in circa 2 mesi, i candidati piloti UAV di Kızılay cumincianu a so furmazione. Inseme cù i furmazioni per l'operazioni, i candidati piloti saranu sottumessi à una furmazione di 3 mesi. L'ex piloti di caccia da a Forza Aria Turca è a Forza Aria Reale Britannica daranu a furmazione.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*