Applicazione di Sticker Riflettente per a Sicurezza di i Studenti Iniziata in Başkent

Applicazione di Sticker Riflettente per a Sicurezza di i Studenti Iniziata in Başkent
Applicazione di Sticker Riflettente per a Sicurezza di i Studenti Iniziata in Başkent

A Municipalità Metropolitana d'Ankara hà aghjustatu una nova à e pratiche chì priorità a sicurità di a vita in a Capitale. Annunziando chì anu iniziatu l'applicazione "Stickers riflettenti" per i studienti nantu à i so cunti suciali, u presidente di l'ABB Mansur Yavaş hà dettu: "Sfurtunatamente, i nostri figlioli vanu à a scola è tornanu à a so casa di notte per via di l'applicazione di l'orologio fissu. Avemu cuminciatu à distribuisce stickers di sacchetti riflettenti gratuiti à i nostri figlioli contr'à accidenti chì ponu accade in u bughju ". L'applicazione, chì hè stata implementata da a Polizia di Ankara cù u slogan "Safe Ankara Safe Pedestrian", hà da scopu di fà i studienti visibili in u trafficu.

A Municipalità Metropolitana di Ankara hà aghjustatu una nova à e so applicazioni "amichevuli à i studienti". A Municipalità Metropolitana, chì hà implementatu pratiche chì dà priorità à a salvezza di a vita in a cità, hà avà iniziatu una applicazione "sticker riflettente" per assicurà chì i studienti sò nutati in u trafficu cù u slogan "Safe Ankara Safe Pedestrian" cù l'apertura di e scole.

Annunziando u lanciamentu di a nova applicazione via spartera video nantu à i so cunti suciali, u presidente ABB Mansur Yavaş hà dettu: "Sfurtunatamente, i nostri figlioli vanu à a scola è tornanu in e so case di notte per via di l'applicazione di l'orologio fissu. Avemu cuminciatu à distribuisce stickers di sacchetti riflettenti gratuiti à i nostri figlioli contr'à accidenti chì ponu accade in u bughju ".

SERÀ DISTRIBUTU À TUTTE LE SCOLE

Cù l'applicazione iniziata da a Polizia di Ankara, l'adesivo riflettente gratuitu serà distribuitu à tutte e scole in tutta a cità.
Dichjarà chì anu pigliatu sta decisione dopu chì i studienti chì si passavanu à a scola matina è sera in u bughju anu causatu accidenti, u Capu di u Dipartimentu di Pulizia di a Municipalità Metropolitana Mustafa Koç hà datu e seguenti informazioni nantu à l'applicazione:

"Distribuiremu sti stickers à i nostri studienti da e squadre di polizia in tutte e scole di a capitale. Comu sapete, per via di u sistema di tempu avanzatu, i nostri figlioli vanu à e scole, soprattuttu à e scole cù educazione duale, prima di l'alba in a matina è dopu à u bughju à a sera. Cum'è a Municipalità Metropolitana, avemu vulsutu mette segni d'avvertimentu riflettenti nantu à u spinu di i so sacchetti per fà i nostri figlioli visibili in u trafficu. Oghje, cum'è a Polizia Metropolitana, avemu accoltu i nostri studienti cù stu riflettore à l'entrata di parechje scole in Ankara. Informemu i genitori è avvisemu i nostri studienti. Cridemu chì beneficerà i studienti mentre viaghjanu in u bughju. Continueremu à fà u nostru megliu per elli à vene è andà in a scola sicura ".

I GENITORI È I STUDENTI SONT SATISFATTI DI L'APPLICAZIONE

I genitori è i studienti chì appiccicanu l'adesivi nantu à i so sacchetti anu manifestatu a so satisfaczione cù l'applicazione cù e seguenti parolle:

  • Mahur Power: (Parent) "Quandu avemu da vene à a scola, si face bughju. Sfurtunatamente, e vitture ùn si notanu micca i studienti. Questa applicazione, chì hè stata fatta sia per sensibilizà sia per fà vede i zitelli in u trafficu, era assai ben pensata ".
  • Busra Karatas: "I cunduttori ùn ci vedenu micca in u trafficu. Queste etichette ponu aiutà i cunduttori à vedeci ".
  • Reyna Akac: "Siccomu ci alziamu prima matina, i stickers seranu notevuli. Forse riducerà ancu di più u risicu di accidenti in u trafficu.
  • Enes Bayram Keskin: "I veiculi ponu avè prublemi à vedeci in a strada di a scola in u bughju. Sò cuntentu chì anu pensatu à a nostra salute è mettenu questi avvirtimenti riflettenti, grazie ".
  • Eymen Tugrul Gokhan: "Usanu gialli è neri nantu à l'etichetta, i cunduttori ponu facilmente vedeci in u bughju".

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*