L'imprese anu da preparà urgente per u Green Deal

L'imprese anu da preparà urgente per u Green Deal
L'imprese anu da preparà urgente per u Green Deal

A ratificazione di l'accordu di u clima di Parigi è a so implicazione in u prucessu di "accordu verde" cù l'Unione Europea (UE) hà acceleratu i passi di a "trasfurmazione verde" in u mondu cummerciale turcu. Tuttavia, mentri i grandi holdings anu digià implementatu e pulitiche verdi è annunziate i so calendari per zero emissioni di carbonu, e piccule è medie imprese chì custituiscenu u 95 per centu di l'ecunumia ùn anu micca sapè ciò chì i passi da piglià è anu bisognu d'aiutu. Agisce nantu à a preparazione di u mondu di l'affari ghjovanu per u prucessu EGİAD L'Associazione Giovani Imprenditori di l'Egeu hà ghjucatu un rolu di guida per i so membri cù diverse carte stradali per un tempu.

In questu cuntestu, l'urganizazione cummerciale, inseme cù a Camera di Industria di a Regione Egea, hà realizatu a "Guida di l'Industria Verde da a Finestra di Consensu Verde di l'Unione Europea" preparata da EBSO per guidà l'industriali. EGİAD presentatu à i so membri. Presidente di u Cumitatu di l'Ambiente EBSO Erdoğan Çiçekçi, Prof. Prof. Dr. In a riunione, chì hè stata tenuta in linea cù a participazione di Nuri Azbar, u Cunsensu Verde di l'UE hè statu rivedutu è i passi da piglià per l'armonizazione sò stati valutati nantu à a basa di considerazioni settoriali.

L'Unione Europea hà cuminciatu à custruisce un novu sistema di cummerciu internaziunale chì hè strettamente ligatu cù u nostru paese è u settore di a produzzione. In cunfurmità cù questu, l'UE, chì s'appronta à mette in vigore "l'accordu verde di l'Unione Europea", hà stabilitu l'obiettivu di riduce l'emissioni di gasi di serra in u 2050 in un certu prugramma. In questu cuntestu, per ùn interrompe u nostru cummerciu cù l'UE, chì furnimu un voluminu cummerciale di 140 miliardi di dollari, EGİAD Una riunione di valutazione dettagliata hè stata tenuta in u quadru di a "Guida di l'Industria Verde da a Finestra di u Consensu Verdi di l'Unione Europea", chì guidà i membri di l'Associazione di i Giovani Imprenditori di l'Egeu. Chì include u Regolamentu Border Carbon ? Cumu pò influenzà a Turchia? À chì deve esse attentu à i nostri industriali ? Chì ci vole à fà in u prucessu di pruduzzione? Parechje incertezze sò state discusse in a riunione, chì includenu dumande, altri prublemi è suggerimenti di suluzione.

EGİAD Sicritariu Generale Prof. Dr. U presidente di u Cunsigliu di Amministrazione Alp Avni Yelkenbiçer hà fattu u discorsu d'apertura di a riunione, chì era moderatu da Fatih Dalkılıç. In a riunione tenuta annantu à Zoom, Yelkenbiçer hà dettu chì a maiò parte di l'esportazioni di Turchia sò in i paesi di l'Unione Europea (UE) è chì e regule di u Green Deal di l'Unione Europea sò di grande impurtanza. EGİAD informà i nostri membri, membru di u Gruppu di Travagliu Ambientale EBSO Prof. Dr. Cridemu chì serà assai utile per preparà una strada di strada facilmente adattabile cù a presentazione di Nuri Azbar. Ancu s'è l'Acordu Verdi di l'Unione Europea pare à purtà novi ostaculi à a nostra industria cù e so applicazioni di carbone à u cunfini, hè pussibule di turnà stu novu sistema di cummerciu in favore di i nostri industriali turchi è di valutà cum'è una opportunità cù strategie d'adattazione rapida è adattazione. . Apuntendu chì l'Acordu Verdi di l'Unione Europea pare pone alcuni ostaculi davanti à i nostri industriali cù l'applicazioni di carbone à a fruntiera, permette ancu a ridistribuzione di carte, Yelkenbiçer hà dettu: "Hè pussibule di vultà è valutà sti rigulamenti in u nostru favore. cù l'agilità d'oghje è e strategie ghjuste. In questu rispettu, hè estremamente essenziale per rivisione rapidamente i prucessi di produzzione di i nostri settori industriali cù una alta intensità di energia è di carbone, da a perspettiva di u Cunsensu Verde di l'UE, è di piglià e misure necessarie. Agendu in questu modu, cù a perspettiva chì ogni minaccia cuntene una opportunità, l'Acordu Verdi pò ancu permette à Turchia di sustene a produzzione bassa di carbonu è cusì aumentà a so parte di u mercatu in l'esportazioni à i paesi di l'UE acquistendu una pusizioni vantagevule paragunatu à i paesi à altu carbonu. .

Include $ 4 Billion Tax

Ricordendu chì i paesi di l'UE anu u scopu di riduce e so emissioni di carbonu di 24 per centu finu à u 2021 è di esse neutrali in carbonu finu à u 2030, secondu a lege climatica chjamata "Accordu Verde" appruvata da u Parlamentu Europeu u 55 di ghjugnu di u 2050, Yelkenbiçer hà dettu: "Paesi chì Hanu appruvatu a detta lege entre in u mercatu europeu, s'elli ùn regulanu micca l'emissioni di carbone di i prudutti è servizii chì vendenu secondu e norme stabilite, anu da affruntà un tributu supplementu trà 30 è 50 Euros per tonna. A pratica in l'UE, chì hè u più grande mercatu d'esportazione di Turchia cù una parte di più di 50 per centu, affetterà ancu significativamente l'esportazioni di Turchia. Sicondu i calculi, se u mondu di l'esportazione di Turchia ùn implementa micca l'investimenti chì assicureranu u rispettu di u Green Deal, una carica fiscale annuale di 4 miliardi di dollari pò nasce in l'esportazioni ", hà avvistatu.

Vuleriamu esse in u Gruppu di Travagliu di Cunsensu Verdi

Yelkenbiçer hà dettu ancu chì volenu participà à u "Gruppu di Travagliu di Riconciliazione Verde" furmatu nantu à u Pianu d'Azzione di Riconciliazione Verde, è hà dettu: "A circular nantu à u "Piano d'Azzione di Riconciliazione Verde" preparata da u Ministeru di Commerce hè stata publicata in u Ufficiale. Gazette in lugliu, per seguità l'implementazione di u pianu d'azzione è per seguità l'implementazione di u pianu d'azzione. Per assicurà a coordinazione necessaria, u "Gruppu di travagliu di cunciliazione verde" cù a participazione di 9 ministeri hè statu furmatu. Per aiutà u gruppu di travagliu; Hè stata enfatizzata chì i gruppi di travagliu specializati puderanu esse furmati, è chì, se necessariu, l'università, l'urganisazioni non governamentali, l'associazioni prufessiunali, i rapprisentanti di u settore privatu ligati à u sughjettu puderanu esse inclusi, è ancu istituzioni è urganisazioni cunnessi, in tutti i studii è riunioni. ancu noi EGİAD Semu pronti è disposti à fà parte di stu gruppu, basatu annantu à u travagliu è a preparazione chì avemu fattu ".

U presidente di u Cumitatu di l'Ambiente EBSO Erdoğan Çiçekçi hà ricurdatu chì anu purtatu l'effetti di i gasi di serra à l'agenda cum'è EBSO dapoi u 2012 è hà enfatizatu chì hè capitu una volta di più quantu hè ghjustu è adattatu u so travagliu postu chì u prublema afecta a vita cummerciale. Espristendu chì u gasu di serra pò esse impeditu cù u numeru di afforestazione, Çiçekçi enfatizatu chì ognunu hà una rispunsabilità à questu puntu.

Prof. Dr. Nuri Azbar, invece, enfatizendu chì una visione chjara hè stata stabilita nantu à cumu ghjunghje l'obiettivu di esse neutrale in carbonu da u 2050, "Mentre l'emissioni di gasi di serra sò state ridutte da 1990 per centu trà 2018 è 23, l'ecunumia hè cresciuta da 61 per centu. . Ma e pulitiche attuali riduceranu solu l'emissioni di gas di serra di 2050 per centu da u 60. I piani sò in corso per aumentà in modu rispunsevule l'obiettivo di riduzzione di emissioni di GHG di l'UE per u 2030 à almenu 1990 per centu, se pussibule 50 per centu, paragunatu à i livelli di 55. Mentre u mondu facia i piani di mandà un veiculu à Mars, hè diventatu incapaci di risolve un prublema di gas in a Terra. Hè necessariu piglià misure è studii urgenti in questu sensu ", disse. Affirmando chì u periodu di transizione di u Regolamentu di u Carbone à a Frontera serà trà 2023 è 2025, Azbar hà dichjaratu chì serà principalmente applicatu à i settori di ferru è acciaio, cimentu, fertilizanti, aluminiu è elettricità, è hà dettu: "Dopu à u periodu di transizione. , entrerà in vigore in u 2026. Serà valutatu se u sistema affettarà novi settori. Serà necessariu di ottene a certificazione attraversu ETS. A fattura di carbone derivante da l'esportazioni di Turchia à l'UE serà di 30 è 50 euro / ton di carboniu ".

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*