L'antichi ingegneri di SpaceX Annunzianu un Novu Prughjettu di Trenu Elettricu Autonumu

L'antichi ingegneri di SpaceX Annunzianu un Novu Prughjettu di Trenu Elettricu Autonumu
L'antichi ingegneri di SpaceX Annunzianu un Novu Prughjettu di Trenu Elettricu Autonumu

Parallel Systems, una sucietà fundata da l'ex ingegneri SpaceX per riprogettà u sistema ferroviariu di i Stati Uniti, hà riunitu 49.55 milioni di dollari in fondi di a Serie A per custruisce veiculi ferroviari autonomi à batteria elettrica chì trasportanu merci. A cumpagnia dice chì i fondi seranu utilizati per custruisce una flotta di veiculi ferroviari, eseguisce prugrammi di teste avanzati è cresce a so squadra.

"Avemu fundatu Parallel per permette à e ferrovie di apre novi mercati, aumentà l'utilizazione di l'infrastruttura è migliurà u serviziu per accelerà a decarbonizazione di e carichi", disse Matt Soule, cofundatore è CEO di Parallel Systems.

"U nostru mudellu di cummerciale hè di dà à e ferrovie l'arnesi per trasfurmà una parte di l'industria di i camioni americani di 700 miliardi di dollari in ferrovia. Un sistema parallelu pò ancu aiutà à allevà una crisa di a catena di fornitura assicurendu un muvimentu regulare è à pocu costu di carichi in e fora di i porti. U vantaghju cumpetitivu di Parallel hè i nostri veiculi ferroviari elettrici autonomi di batteria pensati per spustà carichi più puliti, più veloci, più sicuri è più efficaci chè i treni o camioni tradiziunali.

L'architettura di u veiculu di Parallel combina software è hardware cù l'industria ferroviaria storica per aumentà l'usu di e ferrovie esistenti. I veiculi autonomi di a batteria elettrica di a cumpagnia caricanu è trasportanu cuntenituri standard di spedizione cum'è una carica unica o doppia impilata. I vagoni alimentati separatamente ponu unisce per furmà "distaccamenti" o sparte in parechje destinazioni in strada. A reta chjusa di a ferrovia hè ideale per a cummercializazione sicura è precoce di a tecnulugia autonoma per via di u so accessu limitatu à a pista è di u cuntrollu di u trafficu centralizatu.

L'ex Executive di SpaceX Annunzianu un Novu Prughjettu di Trenu Elettricu Autonumu

Parallel dice chì u materiale rotabile hè più flessibile cà i treni cunvinziunali perchè i plotoni ùn anu micca bisognu di accumulà grandi quantità di merci per rende u serviziu accessibile, offrendu cusì un serviziu più reattivu è una gamma più larga di rotte. Questu riduce significativamente i tempi d'attesa assuciati à a carica di treni di chilometri. U sistema pò sustene u serviziu à diverse distanze, da una cità à u paese. A cumpagnia dichjara ancu chì a so architettura risparmierà ancu ore è ancu ghjorni di u tempu di transitu, sguassendu i siti di cunversione congestionati storicamente utilizati per sorte manualmente è riunificà e carichi nantu à i treni secundarii. U flussu quasi senza saldatura di cuntenituri attraversu i terminali si traduce in un aumentu di l'utilizazione di l'assi, tempi di consegna più rapidi è una qualità di serviziu più alta.

A sicurezza ferroviaria deve ancu esse migliurata da a capacità di detectà rapidamente i periculi, cum'è un veiculu nantu à una pista. Beneficiendu di u sistema di rilevazione basatu in càmera è di u frenu redundante, i vagoni ponu piantà finu à 10 volte più veloce è sicuru ch'è un trenu. Questu significa chì i veiculi ponu fà una fermata d'emergenza in u campu di vista induve i sensori rilevanu un ughjettu. Inoltre, i squadre mantenenu automaticamente velocità sicure basate nantu à e cundizioni di a pista.

L'USA hà u sistema ferroviariu più grande di u mondu cù più di 140.000 3 chilometri di linee; in ogni modu, Parallel stima chì menu di 500% di sta reta hè occupata da treni attivi in ​​ogni mumentu. Per fà e spedizioni di merci ecunomiche, e ferrovie sò tipicamente cuncentrate nantu à u trasportu di cuntenituri di spedizione per distanze di più di 80.000 miglia. Parallel dici chì hà l'uppurtunità di ottene più travagliu nantu à a pista sviluppendu l'ecunumia unità nantu à distanze più brevi. L'intruduzione di un sistema più flessibile alleviarà a pressione annantu à l'infrastruttura stradale è l'industria di i camioni di i Stati Uniti postu chì face una dumanda eccessiva è una carenza di XNUMX XNUMX cunduttori.

A cumpagnia sviluppa ancu un software chì permette à i so veiculi è squadre di integrà in modu sicuru cù l'operazioni ferroviari esistenti in modu chì tutti i treni di merci è i veiculi di trasportu publicu travaglianu inseme. U sistema cunnessu cumplettamente automatizatu usa l'apprendimentu automaticu per ottimisà l'itinerariu di i veiculi, a pianificazione di u trafficu è u cunsumu d'energia. U risultatu furnisce à i clienti un serviziu senza saldatura, u megliu in a classa è u seguimentu di u trasportu.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*