U cuntrollu di u braconaghju assistitu da l'helicopteru realizatu in Aydın

Inspezione di braconnage assistita da l'helicopteru realizata in Aydın
Inspezione di braconnage assistita da l'helicopteru realizata in Aydın

E penalità sò state date à quelli chì anu trovu chì cacciavanu cù metudi micca autorizati è pruibiti durante l'ispezioni assistite da elicotteri in Aydın.

E squadre di u Cumandante di a Gendarmeria Pruvinciale di l'Ambiente, a Squadra di Proteczione di a Natura è di l'Animali è a Direzzione di a Filiale di Aydın per a Conservazione di a Natura è i Parchi Naziunali anu realizatu ispezioni di l'aria è di a terra in i zoni di caccia in i distretti di Söke è Didim cum'è parte di a lotta contr'à u bracconaghju.

E persone chì anu decisu di caccia in i laghi Bafa è Azap è a regione di Söke Plain sò stati cuntrullati da l'ufficiali in u campu cù a guida di a squadra di l'helicopteru di u Comandante di a Flotta di Gendarmerie.

E vitture di e persone chì i so ducumenti di caccia sò stati interrugati sò stati ancu ricercati è si verificava se l'animali cacciati eranu sottumessi à a pruibizione.

In i lochi induve l'equipaggiu di a terra ùn pudianu ghjunghje, a squadra di l'helicopteru sbarcò nantu à a terra è hà verificatu i documenti.

E ammende amministrative sò state imposte à quelli chì anu truvatu chì cacciavanu cù metudi micca autorizati è pruibiti durante l'ispezioni, mentre chì i dispositi chì facianu u sonu d'uccelli sò stati cunfiscati.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*