L'Ucraina colpisce u sistema di difesa aerea russa BUK cù Bayraktar TB2 SİHA

Bayraktar TB SIHA
Bayraktar TB SIHA

Bayraktar TB2 SİHA di a Forza Aria Ucraina hà culpitu un convoi cù u sistema di difesa aerea BUKM3 mentre stava à u latu di a strada. Era a seconda maghjina chì Bayraktar TB2 hà culpitu l'elementi russi è si riflette nantu à e social media.

A Forza Aerea Ucraina hà fattu e seguenti dichjarazioni: "Bayraktar hè à u travagliu. U nostru persunale distrugge i convogli di truppe nemiche. U sistema di difesa aerea russa BUK hè statu distruttu in a regione Malina di l'Oblast di Zhytomyr. A paura di i nemici ! Ùn ci sarà pace per voi in u nostru mondu!

Sistema di missili di difesa aerea BUK

U sistema BUK hè basatu annantu à una storia assai antica trà i sistemi di difesa aerea. U sistema, chì hè statu creatu prima da l'Unioni Suviètica in u 1972, fù pigliatu da l'Armata Suviètica in u 1980. Da u passatu à u presente, hè statu vindutu à paesi cum'è Azerbaijan, Egittu, India, Ucraina, Siria, Vietnam, Venezuela è Georgia. Hè in usu attivu in e forze armate russe oghje.

Cum'è infurmatu da Military Today, u sistema di missile di difesa aerea BUK hà una lunghezza di 9.3 metri, una larghezza di 3.25 metri è una altezza di 3.8 metri. U veiculu hè adupratu da 4 persone è 4 missili ponu esse trasportati à u stessu tempu. Ogni missile utilizatu hè 685 kg. Ogni missile hà una testata HE-FRAG di 70 kg, è i missili anu una distanza di tiru di 20.5 km è una altitudine di 25 km.

source: Difesa Turca

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*