L'università di a regione di l'Egeu è u mondu cummerciale uniscenu per EGEKAF

L'università di a regione di l'Egeu è u mondu cummerciale uniscenu per EGEKAF
L'università di a regione di l'Egeu è u mondu cummerciale uniscenu per EGEKAF

Parlendu à a riunione d'informazione EGEKAF tenuta à l'Università Ege, u capu di l'Uffiziu Presidenziale di Risorse Umane Assoc. Dr. Salim Atay hà dettu: "Vulemu urganizà a nostra fiera cù u sustegnu di i centri di carriera di l'università partenarii, ospitati da l'Università Egea, cù quasi cumpagnie 500 è 100 mila studienti. Quandu ghjunghjemu questi numeri, a nostra urganizazione diventerà una di e più grandi fiere di carriera in u mondu.

U guvernatore di İzmir, Yavuz Selim Köşger, hà dettu: "Cum'è u settore publicu, participeremu à sta fiera cù tutte e nostre istituzioni è tutti l'appartamenti. Tutte l'istituzioni si prisentanu in u megliu modu à sta fiera. Travaglieranu per attruverà i ghjovani più talentu è talentu à i so ranchi. Attachemu ancu una grande impurtanza à a participazione di u settore privatu ".

U Rettore di l'UE Prof. Dr. Necdet Budak hà dettu: "Cum'è una università chì hà u scopu di crià i ghjovani chì anu pruduciutu per u so paese è a nazione sottu a guida di a scienza per 67 anni, simu fieri di esse una parte di questa urganizazione impurtante naziunale in l'impieghi di i ghjovani".

Sutta a coordinazione di l'Uffiziu Presidenziale di Risorse Umane, una riunione d'infurmazione hè stata tenuta per a Fiera di a Carriera di a Regione Egea (EGEKAF), chì si terrà cù a participazione di 20 università di a regione, ospitata da l'Università Ege. U guvernatore di Izmir Yavuz Selim Köşger, presidente di l'Uffiziu Presidenziale di Risorse Umane Assoc. Dr. Salim Atay, rettori di l'università per participà à EGEKAF, urganisazioni non governamentali è rapprisentanti di u mondu cummerciale anu assistitu.

"Sarà una di e più grandi fiere di carriera in u mondu"

Assoc. Dr. Salim Atay hà dettu: "Semu u paese cù a più alta pupulazione ghjovana in Europa. Dunque, l'inclusione di sta ghjovana pupulazione in l'impieghi, palesendu i so talenti è fà li avè e cumpetenze hè unu di i prublemi chì u nostru Uffiziu di Risorse Umane si concentra. Per l'urganizazione chì avemu avutu à annullà per via di a pandemia di l'annu passatu, l'Università Ege hà fattu cuntratti cù 403 cumpagnie è hà registratu più di 20 mila studienti in u sistema Talent Gate. Quist'annu, cù u sustegnu di i centri di carriera di e nostre università, vulemu fà a nostra fiera cù quasi 500 cumpagnie è 100 mila studienti. Quandu ghjunghjemu questi numeri, a nostra urganizazione diventerà una di e più grandi fiere di carriera in u mondu.

"L'Università Ege gestisce bè u prucessu"

Dichjarà chì l'Uffiziu di Risorse Umane hà principii cumuni in tuttu u so travagliu, Assoc. Dr. Atay hà dettu: "Unu di elli hè l'inclusività. Organizemu sti avvenimenti cù a participazione di 11 università in 130 regioni. Dunque, hè una urganizazione inclusiva induve participanu micca solu i studienti, ma ancu e grandi imprese, PMI è ONG, induve l'arnesi digitale è tecnologicu sò aduprati à u massimu. Una di e cose più impurtanti per noi hè a sustenibilità. L'impiegu di i ghjovani ùn hè micca un prucessu chì pò esse gestitu cù strumenti palliativi è perspettivi à cortu termine. Sò necessarii strumenti, approcci è strategie seriamente sofisticati. Per quessa, a nostra Presidenza hà apertu l'Uffiziu di e Risorse Umane è unu di i campi d'attività di questu uffiziu hè l'impiegu di i ghjovani. In quantu pudemu vede à traversu u nostru sistema, pudemu vede chì avemu da ottene risultati assai boni cù sti fieri chì si tenenu in 11 regioni. U prucessu va veramente bè per l'Università Ege. Ci sò 20 università chì participanu à a nostra fiera. Vogliu ringrazià individualmente e nostre università è i rapprisentanti di l'impiegatori. Quist'annu, a nostra fiera di carriera hè integrata cù u prugramma di stage naziunale. In altre parolle, offremu ancu à i nostri studienti l'uppurtunità di sceglie in quale imprese ponu fà stage. Pensu chì averemu una urganizazione assai successu ", disse.

U guvernatore di İzmir Yavuz Selim Köşger hà dettu: "Hè unu di i nostri duveri più impurtanti di impiegà a persona ghjusta in u locu ghjustu. Hè ancu un prublema impurtante per sviluppà a persona ghjusta, a persona di talentu, in linea cù e so capacità. Dunque, e nostre università travaglianu per furmà e persone di talentu in u megliu modu in cunfurmità cù e so capacità è per impiegà in u locu ghjustu. L'Uffiziu di Risorse Umane di a nostra Presidenza coordina ancu questu in tuttu u paese. Hè piacevule chì i nostri studienti sò datu diverse opportunità, opportunità è opportunità di stage per fà una pianificazione di carriera in tuttu u paese. U scopu principale di tutti noi; I nostri figlioli di tutte e professioni anu da esse educati bè è un bonu futuru deve esse custruitu per elli ".

"Participeremu à sta fiera cù tutte e nostre istituzioni pubbliche"

U guvernatore Köşger hà dettu: "Cum'è u settore publicu, participeremu à sta fiera cù tutte e nostre istituzioni è tutti l'appartamenti. Tutte l'istituzioni si prisentanu in u megliu modu à sta fiera. Travaglieranu per attruverà i ghjovani più talentu è talentu à i so ranchi. Eccu a mo chjama à u settore privatu: Hè impurtante chì participà à sta fiera è fà e prumuzioni necessarie. A forza di un paese, u statu significa chì u settore privatu è u publicu sò forti. Questa hè una situazione doppia. Dunque, u settore privatu deve ancu impiegà studienti talentu è ghjovani talentu. Da quì, vogliu ringrazià tutte e università participanti per i so cuntributi è ricumandemu chì tutte l'istituzioni, in particulare u settore privatu, dà a debita impurtanza à sta fiera è participà à u più altu livellu. Vogliu bona furtuna à a fiera. Ege University è Ege University Rector Prof. Dr. Vogliu ringrazià Necdet Budak è tutti i nostri rettori universitarii è rapprisintanti di u nostru mondu cummerciale per i so cuntributi.

"Semu fieri di accoglie EGEKAF"

Dichjarà chì sò fieri di accoglie EGEKAF, u Rettore di l'UE Prof. Dr. Necdet Budak hà dettu: "Cum'è una università chì hà u scopu di crià i ghjovani chì anu pruduciutu per u so paese è a nazione sottu a guida di a scienza dapoi 67 anni, simu fieri di esse una parte di questa urganizazione impurtante naziunale per l'impieghi di i ghjovani. A nostra Università; Cù u so prufilu graduatu, hà dimustratu a so meticulosità in l'elevazione di individui sensibili à e realità di u paese è di u mondu, chì sò equipati accademicu è culturalmente, chì ponu pensà in modu produttivu è analiticu. L'opportunità chì offremu in a pianificazione di a carriera sò l'indicatori più impurtanti di a nostra sensibilità à u sviluppu di i nostri studienti è l'impiegazione di i nostri diplomi. À questu puntu, l'ospitu di a Fiera di a Carriera di a Regione Egea hè statu un prucessu in u quale simu assai entusiasti di participà. In fattu, stu prucessu hà iniziatu in 2020 per a nostra università in parte di a Fiera di a Carriera, chì hè prevista per esse in 2019. Avemu realizatu studii serii fendu cuntatti assai impurtanti per i priparazioni di a fiera chì avemu da ospitu quellu annu. Tuttavia, sfurtunatamenti, ùn pudemu micca fà a fiera per via di misure pandemiche. Travagliemu dapoi un bellu pezzu per rializà stu compitu, chì avemu fattu quist'annu, in u megliu modu pussibule. À e riunioni chì avemu tenutu cù i Rettori è i rapprisentanti di carriera di e nostre università regiunale, avemu realizatu studii chì espansione a nostra cuntribuzione sia à l'impiegazione di a nostra ghjuventù sia à u bisognu di forza di travagliu qualificata in a nostra regione.

U Rettore Budak, chì hà dettu chì agiscenu nantu à un terrenu cumunu cù tutti l'attori, hà dettu: "Avemu agitu cù l'altri università di a nostra regione cù u denominatore cumunu chì simu obligati à offre à a nostra ghjuventù più di furnisce una cumpetenza prufessiunale è accademica. Perchè sapemu chì oghje, i criterii di successu sò troppu diversificati per esse limitati da sti dui cumpetenze. Dunque, in l'ambienti sempre più cumpetitivi di u mercatu di u travagliu, ci vole à apre e porte chì permettenu à i nostri ghjovani di palesà u so putenziale. Per sparte cun voi l'orgogliu è a felicità d'avè custruitu un'atmosfera estremamente produtiva per a nostra ghjuventù quì oghje; Ci riunitemu per annunzià u nostru avvenimentu à più ghjovani. À a Fiera di a Carriera di a Regione Egea, chì avaremu da u 21 à u 22 di marzu, riuniteremu risorse umane altamente motivate, ben equipate è qualificate chì volenu migliurà si cù u mondu cummerciale. In u scopu di l'avvenimentu, i nostri participanti; Puderemu parechje opportunità cum'è stands promozionali, simulazioni d'entrevista, studi di casi, pannelli è attelli di l'imprese impurtanti di u settore. Cusì, tutti i nostri ghjovani chì volenu fà i primi passi di u so viaghju versu u successu, anu l’uccasione di cunnosce da vicinu u so mistieru, di scuntrà i nomi impurtanti di u settore è di palesà u so propiu putenziale. A nostra speranza hè chì tutti i nostri ghjovani chì anu l'uppurtunità prufittàranu di questa atmosfera produtiva. Vogliu sinceramente chì a fiera sia produttiva per tutti i participanti è i stakeholder.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*