Lexus riesce à aumentà e vendite globale

Lexus riesce à aumentà e vendite globale
Lexus riesce à aumentà e vendite globale

U fabricatore di vitture premium Lexus hà sappiutu aumentà e so vendite in u mercatu globale. In ghjennaghju-dicembre 2021, hà ottenutu un aumentu di 6 per centu cumparatu cù l'annu precedente è hà vendutu più di 760 mila.

Fighjendu à a vendita regiunale, Lexus hà dimustratu un rendimentu record di vendita di 2 mila unità in Europa cù un aumentu di 72 per centu, 12 mila unità in America di u Nordu cù un aumentu di 332% è un record di 1 mila unità in Cina cun un aumentu di 227 per centu. . In u mercatu giapponese, 51 mila unità sò stati venduti, 30 mila unità in u mercatu di l'Asia orientale è 28 mila unità in u mercatu di u Mediu Oriente.

Aynı zamanda Lexus, Türkiye’de de pazarın üzerinde büyüme göstererek satışlarını bir önceki yıla göre yüzde 62 artırdı ve tüm zamanların en yüksek toplam satışına ulaştı.

In basa di mudelli, i veiculi elettrici di Lexus anu aumentatu di 10 per centu cumparatu cù l'annu precedente è battu u record cù 260 mila unità. In particulare, l'alta prestazione ottenuta da i mudelli hibridi ES, RX è UX hà permessu di ottene u numeru record. A gamma di prudutti RX SUV era u mudellu più vendutu di Lexus cù 221 unità, seguita da a gamma di prudutti ES Sedan cù 189 unità è a gamma di prudutti NX SUV cù 145 unità.

Cù u lanciu di u novu NX, introduttu in 2022 cum'è u primu mudellu di a prossima generazione di Lexus, Lexus hà u scopu di cuntinuà a so crescita stabile.

In u 2030, Lexus hà u scopu di ghjunghje à un voluminu di vendita annuale di 1 milione di unità in u mondu offre una larga gamma di prudutti completamente elettrici chì appellu à tutti i segmenti. Tutte e vendite sò previste per esse tutte elettriche in l'Europa Occidentale, l'America di u Nordu è a Cina. Tuttavia, Lexus hà un scopu per tutte e so vendite in u mondu per esse 2035 per centu electricu per u 100.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*