Snow Volleyball Tour Europeu Cuminciò in Yedikuyular

Snow Volleyball Tour Europeu Cuminciò in Yedikuyular
Snow Volleyball Tour Europeu Cuminciò in Yedikuyular

Ospitatu da a Municipalità Metropolitana di Kahramanmaraş, u Tour Europeu di Snow Volleyball tenutu in Yedikuyular Ski Center hà iniziatu cù i partiti di qualificazione.

Organizatu da a Municipalità Metropolitana di Kahramanmaraş, u Tour Europeu di Volleyball di Neve hà iniziatu cù 6 partite ghjucate oghje. Un totale di 16 squadre, 19 omi è 8 donne, da 27 paesi anu participatu à u torneu urganizatu sottu a coordinazione di a Cunfederazione Europea di Volleyball (CEV). I paesi chì participanu à u torneu includenu Turchia, Belgio, Canada, Francia, Ungheria, Italia, Lituania, Pulonia, Romania, Armenia, Russia, Svizzera, Iran, Ucraina, Repubblica Ceca è Gibraltar.

16 Paesi, 27 Squadre

I citadini anu ancu dimustratu interessu in u torneu tenutu in Yedikuyular Ski Center, u valore crescente di a regione, a Municipalità Metropolitana. E squadre, chì si battevanu duramente per participà à e cumpetizioni di tavulinu principali chì si feranu dumenica 19 di ferraghju (dumane), anu fattu una forte impressione cù e so prestazioni. U sabbatu u 19 di ferraghju (dumane), cumminciarà à 09.30 è i partiti si ghjucheranu in 4 campi diffirenti è cuntinueghjanu finu à 16.00. I risultati di i cuncorsi di u primu ghjornu ghjucatu nantu à 2 campi in a categuria di l'omi sò i seguenti ; Iran 2 – 0 Romania, Romania 2 – 0 Gibraltar, Gibilterra 0 – 2 Russia, Iran 0 – 2 Ungheria, Russia 2 – 0 Iran, Ungheria 2 – 1 Romania.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*