TEKMER, u Novu Centru di Imprenditorialità, Apertu in Ankara

TEKMER, u Novu Centru di Imprenditorialità, Apertu in Ankara
TEKMER, u Novu Centru di Imprenditorialità, Apertu in Ankara

U Ministru di l'Industria è a Tecnulugia Mustafa Varank hà dichjaratu chì un fondo d'investimentu di 100 milioni di lire hè statu creatu in u Centru di Sviluppu di Tecnulugia di Ankara (TEKMER) à l'iniziu di u travagliu è hà dettu: "L'investituri sò pronti à scuntrà u finanziamentu necessariu da l'imprenditori. operate quì". disse.

U Ministru Varank hà inauguratu Ankara TEKMER, chì hè stata implementata cù u sustegnu di KOSGEB, l'istituzione pertinente di u Ministeru di l'Industria è Tecnulugia. In u so discorsu quì, Varank hà ricurdatu chì in u 2020, in un momentu quandu u scossa di l'epidemie di Kovid-19 hè stata sperimentata più severamente in u mondu sanu, una cumpagnia di Turchia hà righjuntu una valutazione di miliardi di dollari per a prima volta è diventa un " unicorn", vale à dì "Turcorn" in Turchia. Esprimendu ch'elli cuntinueghjanu a so strada per dispittà quelli chì sottovalutanu u putenziale, pensendu chì questu hè un successu casuale, Varank hà dettu chì u numeru di Turcorns hè aumentatu à 2021 in 5.

PRUDEREmu SOLUZIONI

Nutendu chì u 2021 hè un annu storicu micca solu per Turcorns, ma per tuttu l'ecosistema imprenditoriale in generale, Varank hà dettu: "Avemu stabilitu u scopu di pruduce almenu 2023 Turcorns per 10 in a nostra Strategia Industria è Tecnulugia. Cunsiderendu a distanza chì avemu cupertu in un pocu tempu, francamente ùn crede micca chì questu hè un scopu difficiule da ghjunghje. Credu sinceramente chì Ankara TEKMER, chì avemu apertu quì oghje, farà cuntributi assai impurtanti à u nostru paese in a strada di stu scopu. Siate assicurati, questu serà unu di i posti più populari in u nostru ecosistema entrepreneurial in u periodu à vene. Perchè stu bellu locu hè pensatu per pruduce suluzioni cunsiderendu i bisogni di l'imprenditori cevval ". utilizatu l'espressioni.

TEKMER, u Novu Centru di Imprenditorialità in Ankara, hè statu apertu

100 MILIONI TL MUTUAL FUND

Enfatizendu chì LEAP Investment è i so cumpagni d'affari, chì pionieri di a creazione di u centru, sò pronti à sustene i prughjetti, Varank hà dettu: "Un fondu d'investimentu di 100 milioni di lire hè digià statu creatu à u principiu di u travagliu. In fatti, aghju amparatu chì anu intenzione di aumentà stu budgetu ancu di più includendu novi risorse. L'investituri sò pronti à risponde à i bisogni di finanziamentu di l'imprenditori chì operanu quì. Avemu digià vistu parechje volte ciò chì a ghjuventù turca è l'imprendituri turchi ponu ottene quandu si dà l'uppurtunità in parechje tematiche. In listessu modu, avemu fiducia in Ankara TEKMER. Ùn saria micca surprisante per mè se un Turcornu esce da quì ". hà fattu a so valutazione.

Dichjarà chì l'investituri è l'imprendituri sò sempre cun elli è cuntinueghjanu à esse, Varank hà spiegatu ancu u sustegnu di KOSGEB è ​​l'Agenzia di Sviluppu è hà invitatu l'investituri per prufittà di sti supporti.

BUDGET OVER 2.2 MILIONI TL

Spieghendu chì KOSGEB sustene personalmente i centri d'incubazione chì guidanu u sviluppu di l'imprenditorialità basatu in tecnulugia cù u prugramma rinnuvatu İŞGEM-TEKMER, Varank hà dettu: "Femu cuntributi assai seri à questi lochi. Avemu un supportu cumpletu in parechje articuli, da e spese di persunale à l'arredamento, l'equipaggiu di macchinari à a furmazione, a cunsulenza è e spese d'urganizazione. Per esempiu, trasfereremu un budgetu di più di 2,2 milioni di lire à stu centru, tutti micca rimborsabili. Avemu 11 TEKMER più chì sustenemu in u scopu di stu prugramma è chì anu iniziatu e so attività di pocu tempu. disse.

40 INIZIATIVE DIFERENTI

Rimarchendu chì e startups innovatrici, chì sò viste cum'è risicate in i primi stadi, ùn ponu micca abbastanza benefiziu di i metudi bancari tradiziunali è di i meccanismi di creditu, Varank spiegò chì i fondi di capitale di venture sò d'impurtanza vitale per l'ecosistema. Nutendu chì Tech-InvesTR vene prima trà questi fondi, Varank hà dettu: "Per mezu di stu fondu, cuntribuiscemu à i fondi chì investiranu in Turchia. Finu a data, 40 diverse startups anu ricivutu più di 300 milioni di TL da i fondi chì sustenemu in u prugramma Tech-InvestTR. utilizatu l'espressioni.

TEKMER, u Novu Centru di Imprenditorialità in Ankara, hè statu apertu

Crowdfunding

Ricordendu chì anu sviluppatu un mecanismu di supportu basatu annantu à u sistema di crowdfunding per a prima volta in Turchia attraversu l'Agenzia di Sviluppu Ankara, Varank hà dettu chì Ankara TEKMER deve ancu esse implicatu in u crowdfunding cooperando cù l'Agenzia di Sviluppu Ankara.

RACCOMANDATA À I GIOVANI

Raccomandendu i ghjovani à visità u situ web "www.yatirimadestek.gov.tr" per l'infurmazione più cumpleta è aghjurnata nantu à i supporti, Varank hà dettu: "Cari ghjovani, imprenditori preziosi, sempre chì vene cù u vostru innovatore. idee. Semu cun voi in ogni tappa di u prucessu cù tutti i nostri mezi. Continueremu à fà u vostru travagliu più faciule, da a furmazione à a finanza, da u mentore à l'uffiziu. Ogni volta chì vulete, ùn esitate micca à chjappà à e porte di KOSGEB, TUBITAK, agenzie di sviluppu o dumandà direttamente à u nostru Ministeru. A nostra porta hè sempre aperta per voi ". disse.

CHIAMATE PER ASSISTIR A TEKNOFEST

Nutendu chì u numeru di participanti di TEKNOFEST, chì anu urganizatu dapoi u 2018, hà aumentatu esponenzialmente ogni annu, u Ministru Varank hà dettu: "Quest'annu, purteremu TEKNOFEST in u Mari Neru è l'urganizeremu in Samsun, induve a torcia di u A Lotta Naziunale hè accesa, ma ciò chì ci face ancu più entusiasmatu hè u 26 à u 29 di maghju. Cusì, avemu fattu u primu passu di a nostra urganizazione per diventà una marca glubale. L'applicazioni per i cuncorsi TEKNOFEST AZERBAIJAN cuntinueghjanu finu à u 17 di ferraghju. Hè pussibule di dumandà per alcune di e cuncorsi da Turchia. In questa occasione, mandu i saluti à Can Azerbaijan da quì, è vi invitu à i mo fratelli azerbaigiani è voi à candidà à i cuncorsi. disse.

TEKMER, u Novu Centru di Imprenditorialità in Ankara, hè statu apertu

CONTRIBUZIONE SIGNIFICATIVA

U presidente di KOSGEB, Hasan Basri Kurt, hà dichjaratu chì, cum'è una istituzione, volenu furnisce l'imprendituri cù servizii cum'è pre-incubation, sviluppu di l'affari in i prucessi post-incubation, accessu à risorse finanziarie, gestione, cunsulenza, mentoring, participazione in uffizii è rete, è hà dichjaratu chì una infrastruttura tecnulugia assai forte hè stata furmata in Turchia. Enfatizendu chì KOSGEB hà ancu cuntributi assai impurtanti in questi prucessi, Kurt hà dettu chì volenu chì u settore privatu assume più rispunsabilità in questi travaglii.

Ci sò assai VANTAGGI

U presidente di u Cunsigliu di Ankara TEKMER, Ali Yücelen, hà dichjaratu chì ci sò assai vantaghji chì l'imprendituri ponu prufittà in u centru è hà dichjaratu chì offrenu cunsulenza legale, cunsulenza finanziaria è cunsulenza di supportu finanziariu, in particulare u dirittu internaziunale, à u serviziu di l'imprendituri gratuitamente.

Dopu à i discorsi, Yücelen hà prisentatu u logu di u Ministeru di l'Industria è a Tecnulugia, chì hè statu pruduttu cù una stampante tridimensionale in u centru, à u Ministru Varank.

Dopu à a ceremonia, Varank hà visitatu u centru cù u so scooter electricu è hà visitatu l'imprendituri è l'impiegati in l'uffizii. Varank, chì hà ricivutu infurmazioni da l'impiegati nantu à u centru è i prublemi di l'affari, hà dichjaratu chì, cum'è u Ministeru, cercanu di sustene l'imprendituri cù strutture cum'è TEKMER.

TEKMER, u Novu Centru di Imprenditorialità in Ankara, hè statu apertu

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*