Hè mortu u famosu artista di jazz di l'anni 80 Ahmet Muvaffak Falay

Hè mortu u famosu artista di jazz di l'anni 80 Ahmet Muvaffak Falay
Hè mortu u famosu artista di jazz di l'anni 80 Ahmet Muvaffak Falay

L'artista di jazz Ahmet Muvaffak Falay, chì hà passatu l'ultimi 2 anni in u campus Darülaceze Kayışdağı di IMM, hè mortu. Falay serà mandatu in u so ultimu viaghju in a so cità nativa di Kuşadası.

Ahmet Muvaffak Falay, u famosu artista di jazz di l'anni 1980, hè mortu. Falay hà campatu in u campus Kayışdağı di a Direzzione di Hospice di a Municipalità Metropolitana di Istanbul per l'ultimi 2 anni. U funerale di Ahmet Muvaffak Falay serà intarratu u 23 di ferraghju in a so cità nativa di Kuşadası, dopu a preghiera di a dopu meziornu.

Quale hè AHMET MUVAFFAK FALAY?

Ahmet Muvaffak Falay; Hè natu u 30 d'Agostu di u 1930 in u distrittu Kuşadası di a pruvincia Aydın. A so famiglia u chjamava Mafilli quandu era chjucu, ma più tardi hà cuminciatu à esse cunnisciutu cum'è Maffy.

A so vita musicale, chì principia in a banda Kuşadası, cuntinuò cù u Conservatoriu di Ankara. Falay, chì hà ghjucatu a tromba è u pianoforte per sette anni, hè unu di quelli chì anu accoltu u famosu trompetista di jazz Dizzy Gillespie durante a so visita in Turchia è hè statu elogiatu da Gillespie cum'è un musicista di successu. Ahmet Muvaffak Falay, chì si stalla in Svezia in u periodu dopu è cuntinuò a so vita musicale quì, hà ghjucatu a tromba in orchestre di jazz in diversi paesi di u mondu.

In u 1985, hà iniziatu a so propria banda di jazz è hà cuminciatu à dà cuncerti. Hà liberatu l'album Sevda in u 1992, noi sei in u 1986, Maffy Falay Sextet in u 1993, è Hank's Tune in u 1996. In u 2005, hà ricivutu u premiu per a carriera da a Fundazione Istanbul per a Cultura è l'Arti à u 12th Istanbul Jazz Festival. In u 2011, a so statua hè stata eretta in Kuşadası cum'è parte di u Golden Pigeon Music Competition.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*