U mercatu di l'auto di seconda mano hè diminuitu di 2021% in 7

U mercatu di l'auto di seconda mano hè diminuitu di 2021% in 7
U mercatu di l'auto di seconda mano hè diminuitu di 2021% in 7

U settore di l'occasione, chì hà u più grande volume di l'industria automobilistica turca, hà cuntrattu in 2021. U settore, chì hè intrutu in ghjennaghju 2022 lentamente, hè previstu di ricuperà dopu à a seconda mità di l'annu. Uğur Sakarya, Vice Direttore Generale di Doğan Trend Automotive Retail Operations è Suvmarket, operante sottu Doğan Holding, hà sparte a so valutazione di 2021 è e so previsioni per 2022. Uğur Sakarya hà dettu: "A cuntrazione hè stata à u livellu di 2021% in i primi 6 mesi di u 25, ma a vendita di seconda mano, chì quasi splode per via di a crescente dumanda cù u periodu d'estate è l'aumentu di u tassu di scambiu in u 6. l'ultimu trimestre, hà recuperatu u tutale di l'annu è l'aumentò à più di 2021 milioni di unità di novu, cum'è in l'ultimi dui anni. In l'ultimu trimestre di u 50, hè statu osservatu chì e vendite di seconda mano anu aumentatu da 2021% cumparatu cù l'annu precedente. In ogni casu, l'aumentu di a tarifa di u dòricu dopu à dicembre, è dopu una ligera calata, mette un frenu à a vendita. U cummerciu di vitture usate hè ghjuntu à un fermu quasi è u 7 hà risultatu in una cuntrazione di 2022% cumparatu cù l'annu precedente. L'aumentu di i prezzi cù u tassu di scambiu variabile hà purtatu u cunsumadore à una pulitica d'aspittà è vede in u primu mese di XNUMX. Tuttavia, da aprile, aspittemu chì e vendite di veiculi di seconda mano aumenteranu è chjuderanu un pocu sopra à l'annu passatu.

U prucessu di stagnazione di l'industria automobilistica per via di e fluttuazioni di i tassi di scambiu in l'ultimi mesi di u 2021 hà ancu affettatu u mercatu di l'occasione in a stessa direzione. L'industria di i veiculi d'occasione, chì hà iniziatu u 2022 cun un rallentamentu, cum'è in i primi mesi di l'annu precedente, hè di speranza per a seconda mità di l'annu. I prezzi elevati di e vitture novi, a persistenza di u prublema di dispunibilità per via di a crisa di chip, l'offerte di veiculi garantite è u sustegnu finanziariu di l'imprese di l'imprese di seconda mano portanu i cunsumatori à cumprà veiculi di seconda mano. Doğan Trend Automotive Retail Operations è Suvmarket Deputy General Manager Uğur Sakarya, chì hà spartutu i dettagli di a situazione in u mercatu di i veiculi di seconda mano in 2021 è e so previsioni per u futuru, hà dettu: "U curfews in i primi 2021 mesi di u 5 hà purtatu u u mercatu si ferma per via di l'effettu di Covid. Ancu s'ellu u momentu era in crescita in a seconda mità di l'annu, u settore di a seconda manu, chì si firmò di novu cù i cambiamenti di u scambiu in l'ultimi 15 ghjorni, hà risultatu in una contrazione di 2021% in 7 cumparatu cù l'annu precedente.

"Ci hè statu un muvimentu senza precedente in i prezzi, ghjennaghju era assai debule"

Enfatizendu chì u mercatu di l'occasioni hà cuminciatu à stagnare dopu à u 2021, quandu u mercatu di l'occasioni hà cuntrattu, Uğur Sakarya hà dettu: "Quandu valutemu ancu i prezzi di e vitture usate, vedemu un livellu d'attività senza precedente in l'ultimi 2022 mesi. In l'ultimu trimestre di u 3, i prezzi di e vitture di seconda mano anu aumentatu di 2021% in un mese cù a crescente dumanda è l'aumentu di u scambiu. Dopu, hè statu vistu chì hè tornatu à un ritmu di 70-20% in parallelu cù a diminuzione di u cambiu straneru. In ogni casu, ancu u ritornu di i prezzi in ghjennaghju ùn puderia micca stimulà a vendita perchè l'incertezza prevale in u mercatu. Mentre i cumpratori aspettanu chì i tassi di scambiu cadenu un pocu di più, i vinditori pensanu chì, se i tassi di scambiu aumentanu, ùn puderanu micca rimpiazzà u veiculu chì vendenu di novu. Per quessa, ghjennaghju era un mesi assai debule. Ancu finu à a mità di dicembre, e vendite ùn anu micca fattu ", disse.

"U cunsumadore chì ùn pò micca ghjunghje à zero si vulterà à a seconda manu"

Aghjunghjendu à e so parolle chì u cunsumadore hà avutu difficultà à cumprà novi veiculi per via di l'aumentu graduali di i prezzi di e vitture novi in ​​u periodu recente, Uğur Sakarya hà dettu: "Ancu se l'annu 2022 hà cuminciatu lentamente, cum'è l'annu precedente, ci serà un aumentu di novu da u sicondu trimestre di l'annu. Un fattore maiò in questu hè chì u cunsumadore avarà difficultà à accede à novi veiculi per via di l'aumentu di i prezzi. Prevede chì quandu i prublemi di dispunibilità in i vitture novi sò aghjuntu à questi sviluppi per via di a crisa di chip in corso, u cunsumadore serà direttu à a seconda mano ".

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*