U numeru di Studienti in i Centri d'Educazione Prufessionale hè cresciutu di 100 per centu

U numeru di Studienti in i Centri d'Educazione Prufessionale hè cresciutu di 100 per centu
U numeru di Studienti in i Centri d'Educazione Prufessionale hè cresciutu di 100 per centu

I vantaghji furniti da a regulazione legale anu aumentatu l'interessu in i centri di furmazione prufessiunale. Dopu à u regulamentu, u numeru di i studienti iscrittu in centri di educazione prufessiunali cresce da 159 mila à 100 mila cù un aumentu di 321 per centu.

Studi cumpleti sò realizati da u Ministeru di l'Educazione Naziunale per espansione i centri di furmazione prufessiunale è cuntribuiscenu à l'aumentu di l'impieghi.

Cù a mudificazione fatta in a Legge di l'Educazione Prufessionale N ° 2021 à a fine di dicembre 3308, i centri di educazione prufessiunale sò diventati assai più attrattivi per i studienti.

U numaru di i studienti iscrittu in centri di educazione prufessiunale, chì era 159 mila prima di u regulamentu, hà aumentatu da 100 per centu in un mese è mezu à 321.

Cù a mudificazione fatta in a lege, un studiente chì si scrive in u centru di furmazione prufessiunale riceve una tarifa mensuale di lire 1275 mentre studia. À a fine di trè anni, i viaghjatori ponu guadagnà circa 2125 lire. Tutti sti tariffi sò pagati da u statu. Inoltre, tutti i studienti sò assicurati contr'à accidenti di u travagliu è e malatie occupazionali. L'esperienza acquisita in i centri induve un ghjornu à a scola è quattru ghjorni di furmazione in u travagliu hè ancu riflessu in i tassi d'impieghi. 88 per centu di i graduati sò stati impiegati. In più di tutti questi, hè un grande vantaghju chì ùn ci hè micca una restrizione d'età per iscrive in centri di furmazione prufessiunale.

A maiò parte di i studienti sò in Istanbul

U numeru di studienti iscritti in centri di educazione prufessiunale in Istanbul hà righjuntu 27 mila 271. Ankara hè stata seguita da Ankara cù 15 mila 690 studenti è Gaziantep cù 14 mila 741 studenti. In u ranking fattu secondu u numeru di studienti inscritti in centri di educazione prufessiunale, Adana era quartu cù 14 mila 576 studenti è Hatay era quintu cù 13 mila 863 studenti.

U campu più preferitu servizii di bellezza è cura di i capelli

Mentre i servizii di bellezza è di cura di i capelli eranu i spazii più preferiti in i centri di educazione prufessiunale cù 65 mila 891 studenti, a tecnulugia di i veiculi motori hè stata seconda cù 44 mila 510 studenti è a tecnulugia elettrica è elettronica era terza cù 31 mila 651 studenti. I servizii di l'alimentariu è di e bevande sò classificati in u quartu postu cù 30 studenti, è a tecnulugia di cuncepimentu di moda hè u quintu cun 422 studenti.

Target 1 milione di studienti

Facendu una valutazione nantu à u sughjettu, u Ministru di l'Educazione Naziunale Mahmut Özer hà dettu: "U novu regulamentu fattu in a Legge di l'Educazione Prufessionale N ° 3308 hà rinfurzatu i centri di furmazione prufessiunale è hà iniziatu una nova era in l'elevazione di e risorse umane necessarie da u mercatu di u travagliu. Questu hè un passu storicu chì aumenterà l'impieghi in u nostru paese.

Avemu principiatu un studiu cumpletu per intruduce l'uppurtunità offerte da i centri di furmazione prufessiunali è per informà tutti i nostri ghjovani è famiglie nantu à l'innuvazioni. Avemu preparatu lochi publichi. Hè trasmessa in parechji canali televisivi. Per d 'altra banda, i nostri amministratori è i maestri in 81 pruvince furniscenu guida à e famiglie nantu à l'educazione prufessiunale. Introducenu centri di furmazione prufessiunali à e camere di l'industria è di u cummerciu, i rapprisentanti di u settore è e famiglie in pruvince. Avemu stabilitu centri di furmazione prufessiunale per tutti l'OIZ, in particulare per chì l'OIZ ponu prufittà di sta opportunità. Questi passi sò stati riflessi in u numeru di studienti in pocu tempu. In un mesi è mezu, u numeru di studienti hà aumentatu da 100 per centu. À a fine di u 2022, avemu u scopu di riunisce 1 milione di i nostri citadini cù i centri di furmazione prufessiunale. Credu chì i centri di furmazione prufessiunali daranu una cuntribuzione assai impurtante sia per aumentà a qualità di e nostre risorse umane sia per riduce u disoccupazione di i ghjovani. Vogliu ringrazià i mo culleghi è 81 amministratori pruvinciali per i so grandi sforzi in stu prucessu ".

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*