U numeru di stazioni di carica per i veiculi elettrici aumenta in Izmir

U numeru di stazioni di carica per i veiculi elettrici aumenta in Izmir
U numeru di stazioni di carica per i veiculi elettrici aumenta in Izmir

A Municipalità Metropolitana di Izmir rinfurza l'infrastruttura di stazioni di ricarica per e vitture elettriche, u numeru di quale hè in crescita in tutta a cità. Un totale di stazioni 14 sò state installate in 24 parcheggi in İZELMAN. I prupietarii di i veiculi elettrici beneficianu di parcheggi cù un scontu di 50 per centu.

Sindaco di a Municipalità Metropolitana di Izmir Tunç SoyerTravagliendu in cunfurmità cù l'obiettivu di "carbonu zero" di u 2050, a Municipalità Metropolitana cuntinua i so sforzi per l'usu generalizatu di i veiculi elettrici in a cità. İZELMAN A.Ş. Un totale di 14 stazioni di ricarica di veiculi elettrici sò state installate in 24 parcheghji aperti è chjusi.

Stazione di ricarica in tutti i parcheggi à a fine di l'annu di destinazione

İZELMAN A.Ş. U direttore generale Burak Alp Ersen hà dettu chì u scopu hè di avè stazioni di ricarica in tutti i parcheggi à a fine di l'annu. Ersen hà dettu: "In 2022, İZELMAN A.Ş. Avemu u scopu di aumentà u numeru di veiculi elettrici in a nostra cumpagnia da 74 à 100. Avemu pensatu à utilizà alcuni di questi veiculi cum'è veiculi di serviziu di a Municipalità Metropolitana di Izmir, è di includenu alcuni di elli in l'applicazione MOOV ". Ersen, chì hà ancu datu infurmazioni nantu à l'applicazione MOOV, a piattaforma di spartera di veiculi cù a quale a municipalità metropolitana di İzmir coopera per incuragisce l'usu di veiculi elettrici, hà dettu: "Spieghendu 15 veiculi completamente elettrici à u sistema di spartera di veiculi, chì hè largamente utilizatu in Europa. paesi, i nostri citadini di İzmir ponu aduprà veiculi completamente elettrici attraversu l'applicazione MOOV. In questu modu, u nostru scopu principale hè di assicurà chì i veiculi cù emissioni di carbonu bassu si sparghjenu in a nostra cità. Hè previstu di popularizà i veiculi elettrici invece di i veiculi di carburanti fossili da u 2030 in i paesi membri di l'Unione Europea. Continueremu à travaglià versu u listessu scopu ", disse.

Preparatu u primu Pianu d'Azzione di a Città Verde di Turchia

A Municipalità Metropolitana di Izmir, chì hà preparatu u primu Pianu d'Azzione di a Città Verde di Turchia, porta studii multi-facce per riduce l'effetti di a crisa climatica è per creà una cità resistente à u clima. Sindaco di a municipalità metropolitana di Izmir in u quadru di l'impegni di l'Unione Europea per riduce l'emissioni di gasi di serra di 2030 per centu per u 40 Tunç Soyerfirmatu a Cunvenzione di i Presidenti. I piani d'azzione per l'energia è u clima sò stati preparati in cunfurmità cù questu scopu. Sindaco di a Municipalità Metropolitana di Izmir Tunç Soyer, hà annunziatu pocu ch'elli anu participatu à u prugramma "Cities Race to Zero", chì hà u scopu di ottene emissioni netti di carbonu zero da 2050 cum'è parte di a lotta contr'à a crisa climatica, è stabiliscenu un scopu nettu di emissioni di carbone zero per 2050. Furnendu u serviziu cù 20 autobus completamente elettrici in u trasportu publicu, u Metropolitan hà da cumincià à travaglià per cumprà 2022 autobus elettrici in 100.

Parcheggi cù stazioni di ricarica

Parking Alsancak Punta, Parking Konak, Bostanlı, Bornova, Bahriye Üçok, Alsancak, Çankaya, Hatay Pazaryeri. -Storey Car Park, Alaybey Multi-Storey Car Park, Hakim Evleri Multi-Storey Car Park, Buca Butchers Square Underground Car Park , Karşıyaka Parcheghju di u Palazzu di Nozze, Parcheghju Ahmed Adnan Saygun, Parcheghju Sotterraniu di Kültürpark.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*