U presidente di u Cunsigliu di a cità di Izmir Prof. Dr. Adnan Akyarli hè diventatu

U presidente di u Cunsigliu di a cità di Izmir Prof. Dr. Adnan Akyarli hè diventatu
U presidente di u Cunsigliu di a cità di Izmir Prof. Dr. Adnan Akyarli hè diventatu

A 17a Assemblea Generale Elettorale di u Cunsigliu Municipale di Izmir hè stata oghje in Ahmed Adnan Saygun Art Center. Adnan Akyarlı divintò u novu presidente di u Cunsigliu di a cità. Sindaco di a Municipalità Metropolitana di Izmir Tunç Soyer In u so discorsu prima di l'elezzioni, hà enfasi di u postu di i cunsiglii municipali in a demucrazia participativa.

A 17a Assemblea Generale Elettiva, in a quale u novu presidente è l'amministratori di u Cunsigliu Municipale di Izmir sò stati determinati, hè stata tenuta in u Ahmed Adnan Saygun Art Center. Sindaco di a Municipalità Metropolitana di Izmir à l'Assemblea Generale Tunç Soyer, u sindaco di a municipalità metropolitana di İzmir Mustafa Özuslu, è ancu i membri di u cunsigliu municipale. Sindaco di a Municipalità Metropolitana di İzmir chì hà fattu u discorsu di apertura di l'Assemblea Generale Tunç Soyer Ellu disse chì a nova amministrazione per esse elettu hà da piglià u compitu più difficiule à data. Elencu i mutivi di questu, u presidente Soyer hà dettu: "U nostru paese passa per crisi maiò è multiple. Avemu prufondu prublemi pulitichi, suciali è ecunomichi. A miseria diventa di più in più massiva ogni ghjornu. U prublema di a sussistenza hè a prima priorità di u nostru paese ", disse. Nutendu chì, in più di sti prublemi, l'impattu di a crisa climatica si face sempre più in ogni ghjornu, u presidente Tunç SoyerEllu disse chì i so abitati sò in seriu risicu.

"A lotta per risolve i prublemi"

Rimarchendu chì questi prublemi sò principalmente causati da a crisa di a demucrazia, u presidente Soyer hà dettu: "U puntu di partenza per superà a crisa di a demucrazia hè u lucale, vale à dì u puntu chì simu. Perchè l'essenza di a demucrazia hè basatu annantu à a participazione è u sensu cumunu. A demucrazia pò esse solu demucrazia in u sensu veru s'ellu nasce da u lucale. E carenze di a demucrazia rapprisentativa ùn ponu esse chjete chè cù u putere di u lucale. Questu hè pussibule solu cù a diffusione di a cultura di a demucrazia participativa. I Cunsiglii municipali sò l'attori principali chì prumove a demucrazia participativa. Perchè un cunsigliu municipale chì funziona bè è attivu; ùn assicura micca solu chì i gruppi vulnerabili participanu à l'amministrazione. Pone ancu e basi di a difesa di i diritti è di una vita ghjustu. di miseria; cuntribuisce direttamente à a suluzione di prublemi ecunomichi è suciali. In summa, sguassate l'ostaculi à a demucrazia unu per unu. U Cunsigliu Municipale di Izmir hè unu di i Cunsiglii di a cità chì luttanu per risolve i prublemi chì aghju citatu ".

"U nostru sustegnu à u Cunsigliu Municipale continuerà"

Soyer hà dichjaratu chì u Cunsigliu di a cità di Izmir rializeghja travaglii assai preziosi per fà a demucrazia veramente dominante in questa geografia induve sò stati posti i fundamenti di a demucrazia. Esprimendu chì crede chì u Cunsigliu di a cità di Izmir hà da cuntinuà à travaglià cun grande devozione in a suluzione di e crisi multiple in i ghjorni à vene, Tunç SoyerDichjarà chì a Municipalità Metropolitana di Izmir hà da travaglià inseme finu à a fine, indipendentemente da quale candidatu hè elettu, hà dettu: "Aghju prumessu chì pruvaraghju di apre a strada per a participazione più attiva di u Cunsigliu Municipale in l'amministrazione di a cità durante stu periodu di transizione. Cù a presenza di u Cunsigliu Municipale, dimustrarà in İzmir chì a demucrazia ùn hè micca un regime chì và à u votu ogni cinque anni, ma una cultura di vita ".

Grazie à Soyer, avemu ghjuntu à a super liga

Mahmut Açıkkar, Vicepresidente di u Cunsigliu Municipale di Izmir, chì hà fattu u discorsu di apertura di u Cunsigliu, hà dettu: "Avemu travagliatu per ghjorni, senza piglià ordini, per esse utili à un locu nantu à a nostra propria iniziativa, per aiutà a nostra cità, a nostra cità. a demucrazia, u futuru, a felicità è u benessimu di u populu, ancu un pocu. Avemu stabilitu u Cunsigliu Municipale in u 2010, avemu statu inattivu trà 2015-2020. U nostru sindaco di a municipalità metropolitana di Izmir, chì avà sente e nostre richieste. Tunç Soyerci hà datu un edifiziu mudernu in un locu cintrali. 9 persone da u Cunsigliu Municipale Metropolitanu di Izmir sò state numinate. Hà dimustratu quantu hè in relazione cù u cunsigliu municipale dendu 19 staffi. I ringraziu. U nostru presidente ci hà sustinutu in ogni modu è ci hà aiutatu à vultà in a super liga ".

U novu presidente elettu in u 3u giru

Dopu à i discorsi, l'elezzione hè stata. Per a presidenza di u Cunsigliu di a cità di Izmir, Prof. Dr. Adnan Akyarlı, Seniye Nazik Işık, Metin Erten è Yalçın Kocabıyık cumpetenu. Mentre chì i primi dui giri di l'elezzioni sò stati cun quattru candidati, Nazık Işık è Adnan Akyarlı anu cumpetitu in a terza volta. prof. Dr. Akyarlı hè statu elettu presidente di u Cunsigliu di Amministrazione di u Cunsigliu di a cità di Izmir, vincendu 291 di i 177 voti utilizati da i rapprisentanti di l'istituzioni è l'urganisazioni pubbliche, l'urganisazioni non governamentali è e camere in a quarta volta di l'elezzioni.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*