Publicatu u primu rapportu di sustenibilità di l'industria principale di l'automobile in Turchia

Publicatu u primu rapportu di sustenibilità di l'industria principale di l'automobile in Turchia
Publicatu u primu rapportu di sustenibilità di l'industria principale di l'automobile in Turchia

Automotive Industry Association (OSD), chì hè l'urganizazione ombrella di u settore cù i so 13 più grandi membri chì formanu l'industria automobilistica turca, hà publicatu u primu Rapportu di Sostenibilità di l'Industria Automotive Main in Turchia. U rapportu, chì hà un numeru limitatu di esempi in u mondu; Si mette in luce nantu à u livellu di cumpetenza di l'industria principale di l'automobile turca in u focu di a sustenibilità.

Automotive Industry Association (OSD), chì hè l'urganizazione ombrella di u settore cù i so 13 più grandi membri chì formanu l'industria di l'automobile turca, hà fattu un novu terrenu in questu prucessu induve l'industria di l'automobile hà attraversatu un cambiamentu radicali. In questu cuntestu, OSD hà publicatu u primu rapportu di sustenibilità di l'industria principale di l'automobile di Turchia cù i cuntributi di tutti i so membri. In u rapportu, chì hè statu preparatu in i requisiti di i normi di l'Iniziativa di Reporting Globale (GRI), tenendu in contu i dati per 2020 è prima, u Pactu Globale di e Nazioni Unite (UNGC) hè statu cunsideratu è l'Obiettivi di Sviluppu Sostenibile sò stati ancu inclusi. . In più di u rapportu di sustenibilità; U Rapportu di Valutazione di u Ciclu di Vita di l'Industria Automobilistica Turca, chì valuta in modu cumpletu tutti l'aspetti ambientali di a pruduzzione è tutte e tappe da l'acquistu di materie prime à l'eliminazione di i rifiuti dopu l'usu, hè statu ancu publicatu.

U presidente di l'OSD, Haydar Yenigün, chì hà fattu spiegazioni annantu à u rapportu, hà dettu: "Dapoi u nostru stabilimentu cum'è OSD; Avemu pigliatu cum'è u nostru duvere di cuntribuisce à u sviluppu di l'industria elevendu i nostri miri à livelli più alti. Semu assai piacè di pubblicà u primu rapportu di sustenibilità di a nostra industria principale per prutege è sviluppà u successu attuale di a nostra industria in a piattaforma glubale è per mette in luce e pulitiche future di u nostru paese, postu chì e pulitiche orientate à a sustenibilità guadagnanu impurtanza. ghjornu per ghjornu".

"I nostri stabilimenti sò in cumpetizione cù quelli in Europa"

Enfatizendu chì e pulitiche orientate à u clima, chì anu guadagnatu impulsu cù l'Acordu Verdi Europeu, pruvucarà a riformulazione di a competitività di i paesi, Yenigün hà dettu chì e pulitiche olistiche sò necessarie per a gestione di successu di u prucessu di transizione. Dichjarà chì l'industria di l'automobilistica vene in prima linea in l'industria automobilistica globale cù a so forza di manodopera qualificata, un altu livellu di cumpetenza in R&D è pruduzzione, Yenigün hà dettu: "U nostru rendimentu ambientale hè ottenutu da u fattu chì e strutture principali di l'industria automobilistica in u nostru paese sò relativamente novu paragunatu à e facilità in Auropa è e migliori tecnulugii sò appiicati. Cumpete cun ellu ", disse.

U rapportu palesa u livellu righjuntu da i membri OSD!

Yenigün hà dettu: "Continuemu à fà novi investimenti è travaglii di migliuramentu per aumentà u nostru rendimentu ambientale in i nostri stabilimenti di produzzione cù u principiu di migliuramentu cuntinuu", è aghjunse: "In l'ultimi 10 anni, i nostri gasi di serra, l'usu di l'energia è i rifiuti. A quantità d'acqua per veiculu hè stata ridutta di circa 30 per centu in a produzzione di veiculi ligeri. In più di cuntribuisce à l'ecunumia di u paese cù a produzzione, l'esportazione è l'impieghi, cuntribuiscemu ancu cù u riciclamentu di i rifiuti. Per esempiu, u 2020 per centu di i rifiuti generati in i nostri stabilimenti di produzzione sò stati riciclati in 97. Inoltre, implementemu prughjetti in linea cù Obiettivi di Sviluppu Sostenibile assai impurtanti cum'è l'educazione è l'uguaglianza di genere. Credu chì stu rapportu serà strumentale per vede u livellu di successu di i membri di l'OSD in tutti questi spazii è a cuntribuzione chì anu fattu à u nostru paese, sia à u livellu naziunale sia internaziunale ".

Dicendu chì u Rapportu di Sostenibilità di l'Industria Principale di l'Automotive serà un esempiu per l'altri industrii, Yenigün hà dettu: "Vemu stu studiu, chì hà esempi assai limitati in l'associazioni rapprisentanti di u settore di l'automobile di u mondu, cum'è un passu impurtante per a Turchia. Credu chì questu rapportu serà una riferenza multidimensionale chì valuta l'industria di l'automobile, chì hè un settore multi-stakeholder, da tutti l'aspetti.

Turchia hè una basa glubale di R&D è produzzione in l'industria di l'automobile!

In u rapportu cumpletu di l'OSD custituitu da un totale di pagine 100, hè dichjaratu chì l'industria di l'automobile hà trasfurmatu Turchia in una basa glubale di R&D è produzzione in l'industria automobilistica è hà dettu: "Avemu statu u capu di l'esportazione in u nostru paese per 2 anni cù a nostra prestazione è a capacità di produzzione in constantemente migliurà chì avemu aumentatu à 16 milioni di unità. In cunfurmità cù u nostru scopu di successu sustenibile, cumpiendu ancu e nostre responsabilità ambientali è suciali. Cuntinuemu u nostru prugressu versu u futuru in linea cù l'Obiettivi di Sviluppu Sostenibile chì adutemu.

In u rapportu enfatizendu chì u cambiamentu climaticu richiede una lotta cumpleta; In questu sensu, inseme cù l'Acordu di Parigi è e pulitiche climatiche di i paesi, a riduzzione di i gasi di serra guadagna impurtanza in a strada di i scopi neutrali à u clima. In u rapportu, hè enfatizatu chì l'industria di l'automobile hà cura di cumpiendu e so rispunsabilità suciale cù i so miri; Hè statu dichjaratu chì u numeru di e donne chì travaglianu in l'industria principale hè 5 mila 312, è i prughjetti sò realizati per aumentà stu numeru.

Rischi affrontati da l'industria di l'automobile !

In a sezione di u rapportu intitulata "Rischi incontrati da l'industria di l'automobile", hè statu ricurdatu chì l'OSD hà preditu i risichi chì l'industria pò affruntà è hà presentatu questi prublemi à i dipartimenti di u guvernu pertinenti. In u rapportu, hè statu ancu menzionatu chì i studii sò realizati in u scopu di l'almacenamiento di dati è di trasfurmà queste dati per cuntribuisce à u sviluppu di l'attività di R&D di l'industria automobilistica. In u rapportu, hè dichjaratu chì una seria di tendenzi glubale cum'è e pulitiche di crescita verde, i sviluppi tecnologichi, l'urbanizazione rapida in i mercati emergenti è i cambiamenti in u cumpurtamentu di i cunsumatori creanu fatturi chì cambianu a dinamica di l'industria di l'automobile; Hè statu dichjaratu chì e tendenze cum'è l'internet di e cose, a robotica, l'automatizazione è i "super grids" significanu chì l'automobile è a logistica seranu più integrate.

L'industria di furnizzioni hà un rolu criticu!

In u rapportu, hè statu dichjaratu chì i centri di R&D di i membri di l'OSD anu fattu una spesa di R&D di 2020 miliardi di TL da 2,4. In a sezione intitulata "Industria di fornitura è catena di valore" di u rapportu, hè statu enfatizatu chì l'industria di fornitura hà un rolu criticu in a pusizione di successu è cumpetitiva di Turchia, è hè statu dichjaratu chì "L'industria di fornitura hà bisognu di mette i gruppi di prudutti di trasfurmazioni operazione in u modu più veloce, più affidabile è più cumpetitivu ".

Affrontà a crisa climatica...

In a rùbbrica intitulata "Rendimentu Ambientale", hè statu dichjaratu chì u cambiamentu climaticu hè un fattore di risicu impurtante per tutte l'umanità è i prublemi ambientali venenu in prima fila trà i risichi glubale, è se u scopu di mantene u riscaldamentu glubale sottu à 1,5 ° C stabilitu da Parigi. L'accordu ùn pò micca esse rializatu, u cambiamentu climaticu Hè statu enfatizatu chì a crisa avarà cunsiquenzi ecunomichi, suciali è ambientali assai serii. Videndu l'ughjettu neutru in carbonu di l'UE in u 2050 è l'obiettivi netti zero di a Turchia 2053 cum'è passi impurtanti versu a lotta à a crisa climatica, in questu rapportu di OSD, u Consensu Verde Europeu include trasportu, edifici, agricultura, industria, finanza, cummerciu esteru, etc. Hè statu dichjaratu chì ci sarà una trasfurmazioni impurtante in questi campi, è chì tutti questi sviluppi in l'UE è in Turchia sò seguiti da OSD.

In a sezione di u rapportu intitulatu "Valutazione di u Ciclu di Vita di u Produttu (LCA) è l'Impronta di Carbone", "Sicondu LCA, circa 70 per centu di l'impronta di carbone di un veiculu hè a fase di usu. E nostre cumpagnie di fabricazione cuntinueghjanu a so attività cun a cuscenza di l'impurtanza di l'efficienza di e risorse è di l'energia in a fase di produzzione per riduce u so impattu annantu à l'ambiente. In u scopu di l'Acordu Verdi Europeu, u rapportu, chì dice chì "l'UE hà un scopu di contaminazione zero in più di u so scopu di esse neutru climaticamente in u 2050", hà dettu: "Cù novi investimenti è travaglii di migliuramentu, a casa di tintura hè volatile. paràmetru cumposti urganica di impianti di pruduzzione automobile cresce da 2010 per centu trà 2020 è 17. hè statu ridutta. I nostri stabilimenti membri anu ricuperatu è riutilizatu più di 2020 mila metri cubi d'acqua residuale in 300 cù i so investimenti in tecnulugia di l'acqua.

A prublema priurità hè a prutezzione di a forza di travagliu qualificata !

In u rapportu detallatu, in quale hè dichjaratu chì a prutezzione è u sviluppu di a forza di travagliu qualificata, chì hè unu di l'elementi di competitività più impurtanti di l'industria di l'automobile, hè a priorità di l'industria, hè dichjaratu chì l'OSD hè a chjave. per attruverà impiegati qualificati in u settore cù a gestione di u talentu, creendu ambienti di travagliu chì aumenteranu u rendiment di l'impiegati, prutegge a diversità, assicurendu l'ugualità di opportunità è migliurà continuamente i prucessi di risorse umane. priurità.

Turchia Automotive Main Industry Sustainability Rapportu

Valutazione di u Ciclu di Vita di l'Industria Automobilistica Turca Rapportu

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*