U Sviluppu Naziunale di l'Aviò di Combattimentu è a Produzione di Parti Cuntinueghja

U Sviluppu Naziunale di l'Aviò di Combattimentu è a Produzione di Parti Cuntinueghja
U Sviluppu Naziunale di l'Aviò di Combattimentu è a Produzione di Parti Cuntinueghja

Industrii Aerospaziali Turchi (TUSAŞ); U sviluppu è a produzzione di parti di l'Aviazione Naziunale di Combattimentu (MMU), chì serà liberatu in l'hangar in 2023, cuntinueghja.

İsmail Demir, presidente di a Presidenza di l'Industrie di Difesa, hà scontru cù i rapprisentanti di a televisione è di i ghjurnali in Ankara per trasmette a valutazione 2021 è i prughjetti 2022. Hè statu dichjaratu chì trà i miri di a Presidenza di l'Industrie di Difesa per u 2022, u sviluppu di l'Aviò di Combattimentu Naziunale è a produzzione di pezzi continuanu. In nuvembre 2021, u direttore generale di TAI Temel Kotil hà annunziatu chì u primu pezzu di MMU hè statu pruduttu. Kotil hà dettu: "Avemu pruduciutu a prima parte di u nostru Aviò Naziunale di Combattimentu. Ogni passu chì facemu per u prughjettu di sopravvivenza di u nostru paese hè assai significativu è preziosu per noi. avia fattu a dichjarazione.

U primu pezzu di MMU
U primu pezzu di MMU

TAI cuntinueghja i so sforzi per l'Aviazione Naziunale di Combattimentu. U travagliu cuntinueghja cù a tecnulugia gemella digitale per u disignu è a produzzione di l'Aviò Naziunale di Combattimentu, chì hè previstu di abbandunà u hangar u 18 di marzu di u 2023. TUSAŞ, chì usa a piattaforma 3DEXPERIENCE PLM è l'esperienze di l'industria di l'aviazione per sviluppà l'Aviò Naziunale di Combattimentu da u disignu à a produzzione; avia un accordu cù Dassault Systemes per sta tecnulugia. TAI, chì effettuerà tutti i cuncepimentu è e teste di MMU cù l'aiutu di tecnulugii gemelli digitale, accelerà cusì u prucessu di sviluppu di u produttu è cuntinueghja i so prucessi di pruduzzione è teste cù tecnulugii digitale.

TAAC Aviation Technologies (TAAC), chì hà iniziatu e so operazioni in 2019 cù a cullaburazione di l'Industrie Aerospaziali Turche è Altınay Defense, cuntinueghja a so attività per sviluppà sistemi di cuntrollu di muvimentu, treni d'atterrissimu è sistemi di teste in cunfurmità cù i normi di l'aviazione, in particulare l'Aviò di Combattimentu Naziunale è HURJET. . I meccanismi di u muvimentu on / off di u sistema di cuntrollu di volu, l'atterrissimu è a copertura di l'arme di l'Aviò Naziunale di Combattimentu cuntinueghjanu à esse sviluppati. Realizeghja ancu u disignu è a stallazione di u Sistema di Testu d'Uccelli di Ferru, induve parechji testi è studii di verificazione di HURJET seranu realizati, in e strutture di l'Industria Aerospaziale Turca.

source: Difesa Turca

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*