U Reactor Pressure Vessel di a Second Power Unit Reached Akkuyu NPP

U Reactor Pressure Vessel di a Second Power Unit Reached Akkuyu NPP
U Reactor Pressure Vessel di a Second Power Unit Reached Akkuyu NPP

I novi materiali è l'equipaggiu pruduciutu per l'Akkuyu NPP sò stati consegnati à u Terminal Cargo Orientale situatu in u situ. A nave di carica, chì hè ghjunta in Turchia partendu da u Portu di San Petruburgu in u norduvestu di Russia, hà purtatu u vasu di pressione di u reattore di a 2a unità di putenza, è ancu e sezioni di a seconda capa di a cunchiglia protettiva interna di a 3a unità di putenza. pipelines è altri equipaghji è materiali à u campu.

U vasu di pressione di u reattore, l'equipaggiu più impurtante di una centrale nucleare, hè a seccione induve u core si trova durante a fase di operazione di a centrale. U carburante nucleare è l'elementi strutturali sò posti in u core per trasmette una reazione nucleare maneggevole è energia di calore à u cooler. L'altezza di u vasu di pressione di u reattore, chì hè una nave cilindrica verticale cù una basa ellittica, chì pesa 343,2 tunnillati, hè 11,45 metri è u so diametru hè 5,6 metri.

AKKUYU NUCLEAR INC. U Primu Direttore Generale Diputatu è u Direttore di l'Opere di Custruzzione NPP Sergei Butckikh hà dettu in a so dichjarazione nantu à u sughjettu: "A fabricazione è a spedizione di l'equipaggiu principale per l'Akkuyu NPP hè realizatu in stretta cunfurmità cù u calendariu determinatu. U recipiente di pressione di u reattore cuncepitu per esse stallatu in a seconda unità di putenza di a centrale elettrica hè ghjuntu à u situ di custruzzione NPP. U vasu di pressione di u reattore copre cù successu circa 9 mila chilometri da San Petruburgu à Mersin. I permessi necessarii per a nave di pressione di u reattore per entra in Turchia sò ottenuti da AKKUYU NÜKLEER A.Ş. Hè statu ricevutu da NDK da l'esperti di u Dipartimentu di Logistica di Magazzinu è Sdoganamentu è e procedure doganali di a carica sò state realizate. L'equipaggiu hè stata scaricata da a nave à a Terminal Cargo Orientale. Dopu hè stata trasportata è posta in u puntu di almacenamentu tempuranee induve u vasu di pressione di u reattore passava a prucedura di cuntrollu di l'ingressu. Avemu pensatu à stallà a seconda unità di putenza di l'equipaggiu in u compartment di u reattore questu annu. "U vasu di pressione di u reattore, chì opera in cundizioni speciali, assicura u sigillatu di u reattore durante u prucessu di uperazione, un fornimentu di carburante sicuru è u funziunamentu di u reattore per almenu 2 anni", disse.

A fabricazione di u vasu di pressione di u reattore di a 2a unità di putenza di Akkuyu NPP hà iniziatu à Izhorsk Factories in marzu 2019. Durante a fabricazione, tutte e teste sò state eseguite, cumprese a prova idraulica è l'assemblea di cuntrollu cù i dispositi in u vasu di pressione. In u risultatu di e teste, a cumissioni speciale hà cunfirmatu chì tutti i paràmetri di u prugettu sò stati osservati in a custruzzione di l'equipaggiu è u pruduttu era di alta qualità. Tutte e tappe maiò di a fabricazione di l'equipaggiu sò state realizate sottu a tutela di l'ispettori di l'Autorità Regulatoria Nucleare (NDK).

Intantu, a fabricazione di u vasu di pressione di u reattore per a 3rd Power Unit di Akkuyu NPP cuntinueghja in Atommash, a filiera Volgodonsk di AEM Technology A.Ş., chì face parte di l'unità di ingegneria di Rosatom Atomenergomash.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*