Cargo turcu unisce tutti i so prucessi operativi in ​​a nova casa SMARTIST

Cargo turcu unisce tutti i so prucessi operativi in ​​a nova casa SMARTIST
Cargo turcu unisce tutti i so prucessi operativi in ​​a nova casa SMARTIST

Turkish Cargo, chì eleva a barra di u successu ghjornu per ghjornu cumminendu a so larga rete di volu chì circundanu i cuntinenti cù u vantaghju geograficu unicu di Turchia, hà cumminatu tutte e so attività di trasportu aereo in u Mega Cargo Facility SMARTIST.

Cù l'apertura di l'Aeroportu d'Istanbul in April 2019, Turkish Cargo hà purtatu e so operazioni di carichi per via di voli di passageri quì è hà cuntinuatu e so operazioni di aereo cargo in l'aeroportu di Atatürk. Cù a so infrastruttura cumplettamente pronta, a marca di merci aeree hà trasladatu e so operazioni di l'aeronautica di carica à u Mega Cargo Facility in l'aeroportu di Istanbul cù una operazione di transizione di 72 ore. Dicendu addiu à l'aeroportu di Atatürk cù sta mossa maiò, Turkish Cargo effettuerà tutti i so futuri prucessi operativi da SMARTIST, u novu centru di logistica di a carica aerea.

Semu più pronti per u futuru chè mai cù a nostra nova casa, SMARTIST

Turhan Özen, Vice Direttore Generale di Turkish Airlines (Cargo), in quantu à l'iniziu di l'operazioni di piena capacità di SMARTIST; "Avemu realizatu una operazione assai seria in i nostri dui centri per l'ultimi 3 anni. Avemu usatu a capacità di i nostri aerei di carica à l'Atatürk Airport, è i nostri aviò di passageri è paxfre * in l'Aeroportu di Istanbul. Avemu fattu circa 23 mila voli, 6 mila cù i nostri aerei cargo è 30 mila cù paxfre, è hà purtatu più di 2,5 milioni di tunnellate di carichi aerei, 1,8 milioni di tunnellate da l'aeroportu Ataturk è 4 milioni di tunnellate da l'aeroportu di Istanbul.

Avà, cumminendu e nostre attività di carichi aerei, chì avemu realizatu cun successu cum'è un "doppiu hub" senza compromette a nostra qualità di serviziu, sottu un unicu tettu à l'aeroportu di Istanbul. Cum'è Turkish Cargo, u ponte di merci aeree di Turchia, simu più pronti per u futuru chè mai cù a nostra nova casa, SMARTIST, chì tutti i prucessi sò dotati di sistemi autonomi è robotici. disse.

Serà u novu centru di logistica mundiale

Cuncepitu per esse u più grande edifiziu industriale sottu un tettu à l'aeroportu di Istanbul, SMARTIST ghjunghjerà una capacità annuale di 340.000 milioni di tunnellate in una zona di 4 metri quadrati quandu tutte e fasi sò finite. Dotatu di tecnulugii intelligenti cum'è a Realtà Aumentata, i Sistemi di Stoccaggio Automatici, l'Automazione di Processi Robotici è i Veiculi di Terra Unmanned, a facilità purterà a qualità di serviziu unica di Turkish Cargo assai più in termini di velocità operativa è qualità. Questa mega facilità sottulinerà ancu a situazione cuntinentale di Istanbul è serà una porta perfetta per u cummerciu trà l'Oriente è l'Occidenti. Cusì, a maiò parte di u trafficu di carichi aerei di u mondu serà attirata à u novu hub in l'aeroportu di Istanbul, trasfurmendu Istanbul in u centru logisticu di u mondu.

80 equipaggiu di 4125 tipi diffirenti sò stati trasportati

In u scopu di l'operazione di transitu finale, chì hè stata monitorata istantaneamente da Turkish Cargo, TGS è i dirigenti anziani di a cumpagnia di trasportu da u Centru di Gestione di Transizione stabilitu in l'Aeroportu di Atatürk, 50 voli sò stati realizati cù 160 camioni. Duranti l'operazione, in u quali i camioni viaghjavanu circa 16 mila chilometri, chì currisponde à a distanza trà Turchia è Nova Zelanda, 80 equipaghji di 4125 tippi diffirenti chì appartenenu à TGS è Turkish Cargo sò stati trasportati da l'Atatürk Airport à l'Istanbul Airport.

U volu d'addiu à l'aeroportu Ataturk hè statu fattu

L'aviò Turkish Cargo, chì hè partitu per l'ultima volta da l'aeroportu di Atatürk, chì hà accoltu a bandiera turca Turkish Airlines per 89 anni, sbarcò à l'aeroportu di Istanbul dopu avè finitu a so rotta internaziunale. Dopu à u muvimentu, Turkish Cargo hà dettu addiu à l'Atatürk Airport cù u numeru di volu ISL-KRT (Atatürk Airport - Khartoum, Sudan) TK330, realizatu cù un Airbus 6455F.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*