L'ABB è l'Unicef ​​Collaboraranu à l'Educazione di a Prima Infanzia

L'ABB è l'Unicef ​​Collaboraranu à l'Educazione di a Prima Infanzia
L'ABB è l'Unicef ​​Collaboraranu à l'Educazione di a Prima Infanzia

A Municipalità Metropolitana di Ankara (ABB) è u Fondu Internaziunale di Emergenza per i Bambini di e Nazioni Unite (UNICEF) anu decisu di travaglià inseme in u campu di "Educazione di a Prima Infanzia". Cù u protocolu di cooperazione firmatu da u sindaco metropolitanu Mansur Yavaş è u rappresentante di u paese UNICEF Regina De Dominic, hè destinatu à ghjunghje à più di 2022 mila zitelli è famiglie à a fine di u 4.

A Municipalità Metropolitana di Ankara è u Fondu Internaziunale di Emergenza per i Bambini di e Nazioni Unite (UNICEF) travaglianu inseme in u campu di "Educazione di a Prima Infanzia".

Un pianu di travagliu in u scopu di "Educazione di a Prima Infanzia" serà preparatu cù u protocolu di cooperazione firmatu da u Sindaco Metropolitanu Mansur Yavaş è u Rappresentante di u Paese UNICEF Regina De Dominic in l'uffiziu presidenziale. In questu sensu, hè previstu di ghjunghje à più di 2022 mila zitelli è famiglie à a fine di u 4.

YAVAŞ: "AVERÀ A CAMERA PER I FIGLI PER PARTICIPÀ UGUALMENTE À U U DIRITTU À L'EDUCAZIONE"

Parlendu à a ceremonia di u protocolu assistitu da u Subsegretariu Generale di a Municipalità Metropolitana di Ankara, Faruk Çınkı, u Capu di u Dipartimentu di i servizii di a donna è di a famiglia Serkan Yorgancılar, u Capu di u Dipartimentu di Relazioni Estere Ramazan Kabasakal, u Vice Rappresentante di u Paese UNICEF Rory Robertshaw è a delegazione UNICEF, u presidente ABB Mansur Yavaş hà dettu chì protokollu cù UNICEF serà fattu in u futuru. Vulendu esse un esempiu per più studii, disse: "Truvemu stu prughjettu pusitivu, chì sustene l'educazione di i zitelli è a participazione di e donne in l'impieghi".

Yavaş, chì hà ancu datu esempi di u travagliu realizatu da a Municipalità Metropolitana di Ankara in a ceremonia, hà fattu e seguenti valutazioni:

"Fareremu i zitelli di prima età pronti per l'educazione. Furnemu assistenza suciale à 240 mila famiglie in Ankara. Avemu decisu di pagà i tariffi di serviziu per chì i so figlioli sò uguali à l'altri figlioli è ponu cuntinuà a so educazione. Avemu furnitu aiutu di cartoleria à 230 mila zitelli. Perchè tutti sò in una situazione assai difficiule per via di a pandemia. Avemu ancu furnitu assistenza in Internet à quasi 30 mila studienti. Ci sò esami in u nostru paese. In novu, paghemu i diritti d'esame di questi zitelli. Avemu prughjetti 2 implementati per a prima volta in Turchia. Questi figlioli, i zitelli chì principianu l'educazione à a prima età, anu carenza nutrizionale. In novu, definiscemu a tarifa chì queste famiglie ponu cumprà da 1 chilò di carne è latticini ogni mese nantu à e so carte. Quì avemu capitu chì un travagliu precisu avemu fattu. Quandu avemu annunziatu per a prima volta, l'e-mail di ringraziu ch'e aghju ricevutu hà dettu: "U mo figliolu m'hà dumandatu polpette di carne per 3 mesi è ùn aghju micca pussutu fà". A pandemia hà affettatu tutti assai male. Infine, alcune famiglie povere ùn puderanu micca mandà i so figlioli à a scola perchè ùn puderanu micca pagà i tariffi di serviziu. L'applicazioni si avvicinavanu à 12 mila, è avemu pagatu per elli. Spergu chì u protocolu chì avemu firmatu oghje apre a strada per i ghjovani è issi zitelli per participà ugualmente à u so dirittu à l'educazione. "Spergu, andemu avanti crescendu è sviluppendu stu protocolu".

DOMINIC: "I VOSTRI STUDI SULLA NUTRIZIONE E COVID SONO MASSIMA VALORI"

Dichjarà chì u protocolu di cooperazione firmatu hè assai preziosu, a Rappresentante di u Paese di l'UNICEF Regina De Dominic hà dettu:
"Cumu avete dettu, hè assai impurtante per noi per ghjunghje à parechji zitelli è e so famiglie è per assicurà chì i zitelli cuntinueghjanu a so educazione à una età precoce mentre e so famiglie continuanu à esse impiegate. Semu assai felici di travaglià in questu campu. Avemu u scopu di ghjunghje à circa 4 mila zitelli cun voi. À mezu à sti zitelli, ci saranu zitelli di famiglie povere in Siria, Afganistan è Turchia. Grazie à questi sforzi, vulemu assicurà chì i zitelli anu accessu à l'educazione è furnisce uguali opportunità à tutti. Vogliu felicità è ringraziu voi è a vostra squadra. Spergu chì pudemu piglià sta cullaburazione à un altru livellu.

Ti ringraziu soprattuttu per e vostre iniziative. "U vostru travagliu sia in nutrizione sia in Covid-19 hè assai preziosu".

SERÀ CREAT UN AMBIENTE DI APPRENDIMENTO DI QUALITÀ

In u scopu di u protocolu, l'educazione di a prima zitiddina serà allargata in i centri di a Municipalità Metropolitana di Ankara induve i servizii sò furniti per i zitelli.

In u quadru di u pianu di u prugramma, 20 sala di ghjocu seranu aperte in i centri di i zitelli. Sale di ghjocu per creà un ambiente di apprendimentu di qualità; In più di u mobili adattatu per i zitelli, serà dotatu di materiale d'apprendimentu adattatu à l'età, cum'è ghjoculi, libri di storia, puzziche è strumenti musicali. Mentre u sviluppu di i zitelli è a preparazione per l'educazione formale sò supportati; L'attività in quale i genitori participanu à i centri chì serve i zitelli cumplementanu u prugramma "Educazione di a prima infanzia" basatu in a cumunità.
In più di sti travaglii, biblioteche di ghjoculi seranu ancu stabilite in i centri di i zitelli. Queste biblioteche di ghjoculi ùn solu attraeranu i zitelli à e sale di ghjocu, ma ancu arricchisceranu l'opportunità di ghjocu in l'ambiente di casa.

E FESTIVALS DI L'APPRENZIU PRECOCE SERRANNE FATTE IN QUARTIERI

A Municipalità Metropolitana di Ankara, chì realizarà studii cumune cù l'UNICEF in u campu, urganizerà avvenimenti di apprendimentu iniziale in più di 20 quartieri in a Capitale.

Cù u prugramma d'educazione, i zitelli di diversi gruppi vulnerabili seranu diretti à e sale di ghjocu di a Municipalità Metropolitana di Ankara è supportati cù attività à livellu di quartiere. A Municipalità Metropolitana furnisce è distribuisce ancu kit preparati per incuragisce i zitelli à participà à u prugramma di Educazione di a Prima Infanzia urganizata in i quartieri. I festivali di l'apprendimentu precoce seranu realizati in i quartieri per sensibilizà l'impurtanza di u ghjocu è l'Educazione di a Prima Infanzia è per dirige i zitelli è e so famiglie in centri chì servenu i zitelli.

U sviluppu prufessiunale di i prufessori di l'Educazione di a Prima Infanzia (ECE) serà monitoratu da strettu attraversu attività di sviluppu di capacità è seranu supportati da esperti tecnichi.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*