ABB hà iniziatu u scontu di VAT nantu à e fatture d'acqua 3 ghjorni fà

ABB hà iniziatu u scontu di VAT nantu à e fatture d'acqua 3 ghjorni fà

ABB hà iniziatu u scontu di VAT nantu à e fatture d'acqua 3 ghjorni fà

Dopu à u regulamentu fattu da u Ministeru di u Tesoru è di e Finanze in i tassi di IVA, a Municipalità Metropolitana di Ankara hà infurmatu u citadinu u 14 di ferraghju 2022 per fà arrangiamenti sistemichi è hà annunziatu chì a carica di u bilanciu di u metru d'acqua di a carta ùn serà micca realizata salvu in casi obbligatori. Malgradu a dichjarazione di u presidente Recep Tayyip Erdoğan chì "E municipalità anu da riduce a tarifa di IVA", a tarifa di IVA nantu à e bollette d'acqua di ASKİ cuntinueghja à esse applicata cum'è 15 per centu à u 2022 di ferraghju 1.

Dopu a regulazione fatta da u Ministeru di u Tesoru è di e Finanze in i tassi di IVA, a Municipalità Metropolitana di Ankara hà pigliatu l'azzione è hà annunziatu nantu à i cunti di e social media di ASKİ chì ùn ci saria micca un prucessu di carica di bilanciu di l'acqua di a carta, salvu in i casi obbligatori, postu chì i regulamenti sistemici seranu fatti. u 14 di ferraghju di u 2022.

Malgradu a dichjarazione di u presidente Recep Tayyip Erdoğan, "E municipalità duveranu riduce a tarifa di IVA", a tarifa di IVA nantu à e bollette d'acqua di ASKİ hè digià stata applicata cum'è 15 per centu da u 2022 di ferraghju 1.

Facendu una dichjarazione annantu à u sughjettu da u so contu di e social media, u sindaco di a municipalità metropolitana di Ankara, Mansur Yavaş, hà dettu: "Cari concittadini, cum'è a municipalità metropolitana di Ankara, a tarifa di IVA, chì hè 8 per centu in a nostra tarifa di vendita d'acqua, hè stata aduprata cum'è 15 per centu. dapoi u 2022 di ferraghju 1 ".

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*