"Festival di i zitelli" da ABB à i zitelli di a Capital City

"Festival di i zitelli" da ABB à i zitelli di a Capital City

"Festival di i zitelli" da ABB à i zitelli di a Capital City

A Municipalità Metropolitana di Ankara hà preparatu un prugramma speciale di festival per i zitelli di a capitale per via di a pausa di u semestru. I zitelli chì anu participatu à u "Festival di i zitelli" in Atatürk Indoor Sports Hall è durò 2 ghjorni; S'hè divertitu assai participendu à parechje attività, da u teatru à u sport, da a pittura à u ballu.

U "Festival di i zitelli", in u quali u sindaco di a municipalità metropolitana di Ankara, Mansur Yavaş, hà invitatu i zitelli chì entranu in a pausa di u semestru cù e parolle "U vostru rigalu di u rapportu hè da noi", hà ospitatu immagini culurite.

In u festival urganizatu gratuitamente da u Dipartimentu di i servizii di a donna è a famiglia in Atatürk Indoor Sports Hall, i chjuchi; S’hè divertitu assai à participà à parechje attività da u teatru à u sportu, da a pittura à u ballu, da a manifestazione sportiva à l’attellu.

OBJECTU : SUCIALISATION DI I FIGLI

Regalo di u rapportu per i zitelli da a capitale da u Festival di i zitelli ABB

Festival di i zitelli, assistitu da u presidente di u Cunsigliu di BELPA Ferhan Özkara, u capu di u dipartimentu di i servizii suciali Adnan Tatlısu, u capu di u dipartimentu di i servizii di ghjuventù è sporti Mustafa Artunç, è u capu di u dipartimentu di servizii per a donna è a famiglia Serkan Yorgancılar, i zitelli di Başkent anu participatu à a festa. spettaculi esibiti da i Clubs di i zitelli, ancu vistu cù interessu.

Dichjarà chì anu u scopu di i zitelli per passà a pausa di u semestru in modu più efficaci è socializà, u Capu di u Dipartimentu di i servizii per a donna è a famiglia Serkan Yorgancılar hà dettu: "I nostri figlioli sò u nostru futuru. Spergu chì si divertenu è si diverte à u massimu. Amemu assai tutti i nostri figlioli. Vogliu ringrazià tutti i nostri culleghi chì anu cuntribuitu à a preparazione di u prugramma ".

CONCURSO DOLCI IN ATELIER

Regalo di u rapportu per i zitelli da a capitale da u Festival di i zitelli ABB

Mostrendu e so cumpetenze cù materiali artighjanali, accumpagnati da furmatori, i chjuchi cumpetenu ferocemente in una dolce cumpetizione.

I Clubs di i zitelli è i membri di u Cunsigliu di i zitelli anu participatu ancu à l'attellu, è i zitelli di Başkent anu dimustratu e so cumpetenze da l'arti di marmura à a pittura di petra, da i ghjoculi di intelligenza à l'artisanat.

I chjuchi, chì si divertenu manghjendu popcorn, caramelle di mela è caramelle di cuttuni, anu ancu ricevutu rigali di libru da e publicazioni di a Municipalità Metropolitana. I picculi chì anu participatu per a prima volta à a Festa di i zitelli è e so famiglie anu manifestatu u so pensamentu cù e parolle seguenti :

Jasmine Nazli:"Semu assai cuntenti di questi avvenimenti urganizati da a nostra municipalità. Tramindui noi è i nostri figlioli avemu avutu assai piacè. Quandu i nostri figlioli sò cuntenti, simu ancu assai felici. Grazie à tutti per u so sforzu ".

Destiny Tursun: "Venemu da Xinjiang. U mo figliolu studia in Kids Clubs. Vulemu ringrazià a nostra municipalità per l'urganizazione di un tali avvenimentu ".

Emine Murat: "Vi ringraziemu assai per questa attività per i nostri figlioli durante a pausa di u semestru. Semu cusì cuntenti. Vogliu ringrazià tutti quelli chì anu cuntribuitu è ​​​​a nostra municipalità ".

Hatice Sengul: "Appena avemu intesu parlà di l'avvenimentu, simu ghjunti subitu. Avemu avutu un ghjornu assai divertente. Pensu chì serà utile ancu per scopi educativi, grazie ".

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*