L'Aviò Naziunale di Combattimentu Espositu Per a Prima Volta In u Mercatu Asiaticu cù u Singapore Airshow

L'Aviò Naziunale di Combattimentu Espositu Per a Prima Volta In u Mercatu Asiaticu cù u Singapore Airshow
L'Aviò Naziunale di Combattimentu Espositu Per a Prima Volta In u Mercatu Asiaticu cù u Singapore Airshow

Turkish Aerospace Industries participeghja à a biennale Singapore Airshow, una di e più impurtanti urganisazioni di l'aviazione in Asia, trà 15-18 February 2022. A cumpagnia, chì mostrarà u mudellu one-to-one di l'Aviò Naziunale di Combattimentu sviluppatu cù risorse naziunali in i stabilimenti di l'Industria Aeroespaziale Turca in u mercatu asiaticu per a prima volta, scuntrà i visitori à a stessa fiera cù u 1/7. mudelli mudelli di l'altri piattaforme chì hà sviluppatu.

Accelerà i so sforzi per sviluppà novi prughjetti cumuni in u campu di l'industria di difesa è aerospaziale in u mercatu asiaticu cù l'uffiziu apertu in Malesia di pocu tempu, Turkish Aerospace Industries hà fattu un nome per sè stessu in u mercatu asiaticu in 2021 cù a vendita di veiculi aerei senza pilota ANKA. accordu firmatu cù u Kazakistan. A cumpagnia, chì hà participatu à l'offerta per l'HURJET Jet Trainer, chì cuntinueghja a produzzione di massa in l'Industrie Aerospaziale Turche, è l'aviò jet trainer apertu da Malaysia, hà u scopu di realizà travaglii impurtanti per altre piattaforme in u periodu à vene è di rinfurzà a so impresa. prisenza in stu mercatu.

Spartendu e so opinioni nantu à u Singapore Airshow, u direttore generale di l'Industria Aerospaziale Turca Prof. Dr. Temel Kotil hà dettu: "Semu entusiasti di esse à u Singapore Airshow una volta di più. Attachemu impurtanza à u mercatu asiaticu. Semu decisi à piglià passi impurtanti per un periodu in quale acceleremu i nostri sforzi per aumentà a nostra cooperazione sia in u campu accademicu sia in u produttu orientatu per rinfurzà a nostra prisenza in stu grande mercatu, in particulare in Malesia è Kazakistan. Cuntinuemu à travaglià nantu à novi mudelli di cummerciale per sviluppà e nostre relazioni storicamente strette cù i paesi asiatichi in u campu di l'aviazione. In questu sensu, ci scuntremu cù rapprisentanti militari è civili di paesi è cumpagnie chì participanu à l'Airshow di Singapore è tenenu riunioni impurtanti per sviluppà a capacità ".

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*