Date de livraison de l'hélicoptère d'attaque lourd ATAK-II à TAF annoncée

Date de livraison de l'hélicoptère d'attaque lourd ATAK-II à TAF annoncée

Date de livraison de l'hélicoptère d'attaque lourd ATAK-II à TAF annoncée

L'Industria Aerospaziale Turca (TUSAŞ) furnisce ATAK II à e Forze Armate Turche in 2025. Turkish Aerospace Industries Inc. Direttore Generale Prof. Dr. Temel Kotil era l'invitatu di a trasmissione "Gengenda Special" in A Haber. Parlendu di i travaglii di l'ala rotativa, Kotil hà dettu; Hà sparte infurmazione nantu à a prima consegna di T929 ATAK II. Kotil hà annunziatu chì 2025 elicotteri d'attaccu ATAK II seranu consegnati à u Comandamentu di e Forze Terrestri in 3.

Rispondendu à e dumande di Defense Turk dopu à u prugramma di apertura di u Laboratoriu di Design di Veiculi Aerei è Spaziali in partenariatu cù TAI è ITU, Temel Kotil hà annunziatu chì a versione navale di l'elicotteru d'attaccu ATAK-II di classe pesante seria sviluppata. Temel Kotil, "Ci sarà una versione navale di Atak è Gökbey per ANADOLU LHD? Avete un calendariu in questa direzzione?" à a nostra dumanda, "Per avà, avemu cunsideratu a versione navale di l'ATAK-II". avia fattu una dichjarazione.

Temel Kotil avait annoncé que l'hélicoptère d'attaque ATAK II de 11 tonnes démarrerait son moteur et ferait tourner ses hélices en 2022. Kotil avia annunziatu prima chì i mutori di l'Heavy Class Attack Helicopter ATAK-II venenu da l'Ucraina è chì un cuntrattu hè statu firmatu in questu cuntestu. Hè statu annunziatu chì u T929, vale à dì ATAK-II, hè in a classa 11-ton è pò purtà 1.500 kg di munizioni. Siccomu ùn ci hè micca una alternativa di mutore domesticu è naziunale, u so mutore vene da Ucraina. Kotil hà dettu ancu chì serà equipatu di mutori di 2500 hp è farà u so volu in 2023.

 L'hélicoptère utilitaire T925 volera en 2024

Temel Kotil, chì hà datu una nova infurmazione nantu à u 10 ton Class Utility Helicopter, di quale ùn ci hè micca assai infurmazione, hà utilizatu u nome T-925 in u passatu quandu si parlava di l'helicopteru. In l'ultima dichjarazione, Kotil hà dichjaratu chì l'helicopteru di u scopu generale T925 avarà una capacità di 21 persone è una rampa, è annuncia chì l'helicopteru avarà un gruppu di putenza cumuna cù u 11-ton T-929 ATAK-II. L'elicotteru T11, chì avarà un pesu di decollo di 925 tunnellate, avarà una capacità di 5 mila cavalli (dui mutori). In u compartment di carica, u cannone di u T925 è i veiculi militari ponu esse trasportati. A prima data di volu per u T-925 hè stata dichjarata cum'è 2025, ma Kotil hà indicatu a data di u 18 di marzu di u 2024 per u primu volu. L'helicopteru T925 avarà una versione mejorata di i sistemi avionichi di l'helicopteru GÖKBEY è forsi. Cù i so cumpunenti simili à GÖKBEY, in particulare u sviluppu è a produzzione, è dopu a consegna, l'utilizatore serà facilitatu in prucessi cum'è mantenimentu, mantenimentu è riparazione.

T-925 Utility Helicopteru Rappresentante Image

Hè cunsideratu sicuru chì l'helicopter utilitariu T929 serà utilizatu in ANADOLU LHD inseme cù u T925 ATAK II. Attualmente, ci hè un accostu à implementà elicotteri d'attaccu di classi pisanti è di utilità in classi ANADOLU è piattaforme simili. In più di a classe pesante di munizioni / capacità di trasportu più altu, ponu eseguisce travaglii in cundizioni di mare più difficili cum'è piattaforme cù una postura alta di mare.

source: Difesa Turca

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*