Airbus è CFM International Pioneer Hydrogen Flying

Airbus è CFM Int. Pionnier à l'idrogenu
Airbus è CFM Int. Pionnier à l'idrogenu

Airbus hà firmatu un accordu di partenariatu cù CFM International, una joint venture di GE è Safran Aircraft Engines, per collaborà in un aereo di prova chì serà prontu à vola à l'idrogenu in a prossima decada.

L'obiettivu di u prugramma hè di compie e teste in terra è in volu di un mutore di combustione diretta alimentatu da l'idrogenu in preparazione per l'entrata in serviziu di un aereo à emissioni zero (ZEROe) per u 2035. Un aviò A380 equipatu di cisterna d'idrogenu liquidu preparatu in e instalazioni Airbus in Francia è Germania serà utilizatu durante u volu. Airbus definisce ancu i bisogni di u sistema di propulsione di l'idrogenu, superviserà e teste di volu è furnisce a piattaforma A380 per a prova di u mutore di combustione di l'idrogenu in volu.

CFM International (CFM) rimpiazzà un bruciatore di turbofan di GE Passport, un sistema di carburante è un sistema di cuntrollu per funziona à l'idrogenu. Assemblatu in i Stati Uniti, u mutore hè statu sceltu per stu prugramma per via di a so dimensione fisica, di u mekanismu turbo avanzatu è di a capacità di flussu di carburante. Serà muntatu nantu à u fuselaghju di poppa di l'aviò di prova per attivà u monitoraghju separatu di l'emissioni di u mutore, cumprese a traccia di vapore, da l'emissioni di i motori chì alimentanu l'aeronave. CFM subirà un vastu prugramma di teste in terra prima di a prova di volu A380.

Sabine Klauke, Direttore Tecnicu di Airbus, hà dettu: "Questu hè u passu più significativu in l'Airbus versu l'iniziu di l'era di u volu di l'idrogenu da quandu i nostri cuncetti ZEROe sò stati annunziati in settembre 2020. "Questa cullaburazione internaziunale, basata nantu à a cumpetenza di i pruduttori di motori americani è europei per avanzà a tecnulugia di combustione di l'idrogenu, hè un missaghju chjaru di l'impegnu di a nostra industria per fà u volu senza emissioni una realità".

Gaël Méheust, presidente è CEO di CFM, hà dettu: "A capacità di brusgià di l'idrogenu hè una di e tecnulugia chjave chì avemu sviluppatu è maturatu cum'è parte di u prugramma CFM RISE. "Avemu una grande squadra chì riuniscerà e capacità cullettive è l'esperienza di CFM, e nostre cumpagnie matri è Airbus per pruvà cù successu u sistema di propulsione di l'idrogenu".

Cù u scopu di u Gruppu d'Azzione di Trasportu Aereu firmatu in uttrovi 2021, CFM cumparte l'impegnu di Airbus per purtà l'industria di l'aviazione à emissioni nette di carbonu zero per u 2020.

Airbus hà una relazione di longa durata cù CFM è e so cumpagnie matri, GE Aviation è Safran Aircraft Engines, è sta cullaburazione hà una storia eccellente di furnisce prudutti d'altu rendiment chì rispondenu à i bisogni di i clienti di e compagnie aeree.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*