Ankara Sivas YHT Line Un passu più vicinu à l'apertura

Ankara Sivas YHT Line Un passu più vicinu à l'apertura

Ankara Sivas YHT Line Un passu più vicinu à l'apertura

Un'altra tappa impurtante hè stata passata cù successu in u Tunnel T15 situatu in a sezione Kayaş-Kırıkkale (Elmadağ-Kırıkkale-Yahşihan) di a Linea YHT Ankara-Sivas. U travagliu trà i dui specchi hè statu finitu cum'è u risultatu di u travagliu cuntinuu nantu à quattru specchi in u Tunnel T15. I travaglii di scavi di u tunnel realizati in cundizioni geografiche assai difficili cuntinueghjanu rapidamente in l'altri dui specchi. Un totale di 593 metri, chì currisponde à 15 per centu di u Tunnel T83 di 3835 mila 758 metri di lunghezza, sò stati cumpletati. In a sezione restante di 24 metri di u stessu tunnel, i travaglii di scavi cuntinueghjanu XNUMX ore à ghjornu in dui specchi.

Metin Akbaş, Direttore Generale di a Republica di Turchia State Railways (TCDD), hà participatu à u travagliu cumuni di i dui specchi. Metin Akbaş hà fattu un discorsu cù u persunale chì hà participatu à l'escavazione di u tunnel. sohbet"A data d'oghje, u prugressu 83 per centu hè statu ottenutu in u nostru tunelu, chì hè illuminatu da a luce di u travagliu, l'autosacrificiu è l'autosacrificiu. Cù a fine di u prugettu, continueremu à travaglià incansablemente per fà di più, cù a gioia di arricchisce a reta di trasportu di u nostru paese è l'orgogliu ghjustificatu di ghjunghje à i cori. disse.

I travaglii, chì sò realizati quasi cum'è scavà un pozzu cù una agulla, seranu compie u più prestu pussibule è offerti à u serviziu di i nostri citadini.

Questa presentazione richiede JavaScript.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*