Sistema Naziunale di Propulsione Hybrid per esse Aduprata in a Missione Lunare per esse Testata

Sistema Naziunale di Propulsione Hybrid per esse Aduprata in a Missione Lunare per esse Testata
Sistema Naziunale di Propulsione Hybrid per esse Aduprata in a Missione Lunare per esse Testata

Agenzia Spaziale Turca; A causa di u 9u annu di u prugramma Spaziale Naziunale annunziatu u 2021 di ferraghju 1, hà trasmessu novi sviluppi nantu à u prugramma di ricerca lunare (AYAP-1 / Lunar Mission) nantu à i so cunti ufficiali di e social media. TUA; In u cuntenutu spartutu, "U travagliu cuntinueghja in coordinazione cù TÜBİTAK Space è DeltaV per u prughjettu di "Programma di Ricerca Luna" in u prugramma Spaziale Naziunale". hà fattu dichjarazioni.

Sviluppatu da TÜBİTAK Space, a nave spaziale chì farà un sbarcu duru nantu à a luna; Hè statu infurmatu chì e tappe di u disignu di a Missione, u cuncettu di l'Operazione, u disignu di l'orbite è l'analisi di a Missione sò stati cumpletati. U disignu detallatu di a nave spaziale in cunfurmità cù l'architettura di u sistema cuntinua. Hè statu dichjaratu chì l'attività di cuncepimentu di a nave spaziale cuntinueghja in a dichjarazione data da u Ministru di l'Industria è a Tecnulugia Mustafa Varank in a rivista Criterion è in l'intervista data da u presidente TUA Serdar Hüseyin Yıldırım à l'Esposizione GUHEM.

Tecnologie spaziali DeltaV; AYAP-1 hè sviluppatu u sistema di propulsione hibrida chì portarà a nave spaziale sviluppata da TUBITAK Space à a luna. U prucessu di cuncepimentu preliminariu di u sistema chjamatu u Sistema Naziunale di Propulsione Hybrid (HIS), a produzzione di u primu prototipu di teste à scala di volu è a produzzione di u sistema chì realicerà e teste in terra à scala di volu sò stati realizati. TUA; Ellu hà dichjaratu chì a prova di u primu HIS à l'scala di volu si terrà in marzu 2022. Sicondu u cuncettu di missione AYAP-1, a nave spaziale serà prima trasportata à u spaziu cù un lanciatore. Allora a nave spaziale; Dopu avè realizatu fasi cum'è l'inizializazione di u sistema, u roll damping è u modu BBQ, eseguirà teste orbitali. Dopu i testi in l'orbita di a Terra, u mutore hibridu di DeltaV spararà per entre in l'orbita lunare.

U presidente TUA Serdar Hüseyin Yıldırım; Dichjarà chì cuntinueghjanu à integrà u mutore di cohete hibridu sviluppatu da DeltaV Space Technologies in u spaziu, hà dettu: "Questu hè un prugramma chì farà un saltu tecnologicu. Avà, sicuru, ghjunghje à a Luna ùn hè micca un compitu faciule cum'è hè dettu è pensatu. Avemu travagliatu nantu à questu. À u mumentu, possu cuntentu dì chì noi, cum'è TUA, assignatu l'Istitutu Spaziale TUBITAK, chì hè in a fase di produzzione di u veiculu senza equipaggiu chì ci purterà à a Luna in 2 anni. U so travagliu di cuncepimentu hè digià principiatu. Hè per esse cumpletu è serà messu in pruduzzione in questu annu. U so mutore hè statu novu fattu da un mutore di cohete hibridu 100% domesticu, Delta V. Questu hè digià prontu, solu u travagliu di integrazione è adattazione in u spaziu cuntinua. I testi cuntinueghjanu, simu pronti per questu, ma hè sempre un viaghju difficiule ". hà fattu dichjarazioni.

source: Difesa Turca

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*