U Ministru Akar hà direttu l'Operazione Winter Eagle da u Centru di Operazioni Aeree cù u Livellu di Command

U Ministru Akar hà direttu l'Operazione Winter Eagle da u Centru di Operazioni Aeree cù u Livellu di Command

U Ministru Akar hà direttu l'Operazione Winter Eagle da u Centru di Operazioni Aeree cù u Livellu di Command

E Forze Armate Turche chjappà i nidi di terroristi in e regioni Derik, Sinjar è Karacak, chì sò aduprate cum'è basi da i terroristi in u nordu di l'Iraq è a Siria, cù una operazione aerea.

U Ministru Akar hà seguitu l'"Operazione Winter Eagle" à u Centru di Operazioni di Comandamentu di l'Air Forces cù u Capu di Staff Generale Generale Yaşar Güler, u Comandante di e Forze Aeree Generale Hasan Küçükakyüz è u Cumandante di e Forze Navali Admiral Adnan Özbal. U Ministru Akar hè statu accoltu da u Cumandante Generale di l'Air Force Hasan Küçükakyüz à a Sede di a Cumpagnia di l'Air Forces, induve hè ghjuntu tardi à a notte.

U Ministru Akar, chì hè falatu à u Centru di Operazioni cù u Livellu di Cummandu chì l'accumpagna, hà ricevutu un briefing nantu à l'operazione da u Capu di Staff di u Cumandante di l'Air Forces, u Tenente Generale İsmail Güneykaya.

Indirizzendu u persunale dopu chì l'aviò anu distruttu i miri di l'urganisazione terrorista, u Ministru Akar hà dettu: "Avemu finitu cù successu l'Operazione Winter Eagle". disse.

"U nostru scopu hè di assicurà a sicurità di i nostri 84 milioni di citadini è di e nostre fruntiere". U Ministru Akar hà dettu:

"In questu cuntestu, l'operazione contr'à miri terroristi in u nordu di l'Iraq è a Siria hè stata pianificata precisamente è eseguita cù successu. Cum'è in tutte e nostre attività, in questa operazione, avemu pigliatu tutte e precauzioni necessarie per evità di dannà e persone innocenti è l'ambiente, sia in a pianificazione sia in l'esekzione, è avemu realizatu l'operazione in cunseguenza. I refugghi terroristi, refugghi, caverne, tunnel, magazzini, i cosiddetti centri di furmazione di i terroristi è i cosiddetti quartieri generali sò stati mirati. Solu i terroristi è e strutture chì appartenenu à i terroristi sò stati mirati. I refugghi di i terroristi, refugghi, tane è grotte sò stati distrutti. I terroristi anu sentitu una volta di più chì e Forze Armate Turche respiravanu in u collu. U colapsu di l'urganizazione terrorista hà acceleratu. "I cosiddetti dirigenti anu capitu questi, è a nostra speranza hè chì quelli chì sò in fondu vedanu ancu questu colapsu è sottumettenu à a ghjustizia".

PASSATI TERRORISTI DI OGNI COLORE IN A LISTA RICHIEDA...

Enfatizendu chì a lotta contru u terrurismu cuntinueghja cù determinazione, u Ministru Akar hà dettu: "Molti terroristi sò stati neutralizzati in l'Operazione Winter Eagle. Seguimu i risultati da vicinu. "Avemu da riceve risultati finali in quantu à l'operazione da i canali di intelligenza è altre fonti in l'ore è i ghjorni à vene". disse

U Ministru Akar hà dichjaratu chì parechji terroristi di tutti i culori nantu à a lista di ricerca sò stati neutralizzati cù questa operazione è hà dettu: "Inseme cù i nostri altri elementi, in particulari l'Eagles di a nostra Forza Aria, cumpiendu i travaglii assignati à elli cun grande successu". Semu fieri di voi. Vi felicitamu. Vulemu chì u successu continuu ". disse.

Enfatizendu una volta di più chì a lotta contru u terrurismu cuntinuerà cun determinazione, u Ministru Akar hà dettu: "Salveremu u nostru paese è a nostra nazione da u flagellu di u terrurismu chì afflige u nostru paese è a nazione dapoi 40 anni. "Semu determinati, determinati è capaci di questu". disse.

Stendu à u Centru di l'Operazioni è seguitendu l'evoluzione da strettu, Akar è u Livellu di Comandamentu di e Forze Armate Turche chì l'accumpagnavanu abbandunonu u Quartier Generale di l'Air Forces Command a tarda notte.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*