I vincitori di un altru cuncorsu di Cartoons tematichi di l'Agricultura Possibile anu ricevutu u so premiu

I vincitori di un altru cuncorsu di Cartoons tematichi di l'Agricultura Possibile anu ricevutu u so premiu
I vincitori di un altru cuncorsu di Cartoons tematichi di l'Agricultura Possibile anu ricevutu u so premiu

I vincitori di u cuncorsu naziunale di caricatura urganizata da a municipalità metropolitana di Izmir cù u tema "Un'altra agricultura hè pussibule" sò stati premiati da u presidente. Tunç Soyerpigliò da a so manu.

I vincitori di u cuncorsu naziunale di caricatura, urganizata per a prima volta questu annu da a municipalità metropolitana di Izmir cù u tema "Un'altra agricultura hè pussibule", anu ricevutu i so premii in Agroexpo-17. A Fiera hè stata fatta in Izmir cum'è parte di l'attività di a Fiera Internaziunale di l'Agricultura è di l'Allevamentu. Ministru Tunç Soyer hà prisentatu u primu premiu à Kürşat Zaman, u sicondu premiu à Cemalettin Güzeloğlu, è u terzu premiu à Hamit Gış.
U presidente di l'Unione İzmir Village-Koop Neptün Soyer, u presidente di u Cunsigliu di a Fiera di Orion Fatih Tan, u sindaco di Beydağ Feridun Yılmazlar, membri di a ghjuria, i participanti di u cuncorsu, i burocrati è i citadini anu assistitu à a cerimonia.

I Young Encouragement and Honorable Mention Awards anu trovu ancu i so patroni

Share Kiraz è Rana Duran, chì sò stati ritenuti degni di u Premiu di Young Encouragement à a ceremonia, sò stati premiati da u presidente di l'Unione İzmir Village-Koop Neptün Soyer. U presidente di u Cunsigliu di Orion Fairs Fatih Tan hà ricevutu u premiu per l'assenza di Rana Duran.

U cumitatu di selezzione hà premiatu Fatih Aksular, Altan Özeskici è Mehmet Zeber cù menzione d'onore. A causa di l'assenza di Fatih Aksular, u premiu hè statu datu à u membru di a ghjuria Lütfü Dağtaş, Dr. L'hà compru da Ülkümen Rodoplu. İzmir Metropolitan Municipality Agricultural Services Dipartimentu Capu Şevket Meriç hà presentatu u premiu di Altan Özeskici è u premiu di Mehmet Zeber hè statu datu da u sindaco di Beydağ Feridun Yılmazlar.

391 opere anu participatu

33 participanti da 216 cità diverse, cumprese cità agricule cum'è Ardahan, Şanlıurfa, Kastamonu, Çorum è Aydın, anu participatu à a cumpetizione cù un totale di 391 cartoni, in quale era destinatu à rinfurzà a cuscenza suciale usendu u putere di l'arti contr'à vitale. risichi cum'è a crisa climatica è a siccità.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*