Belpa-ice-skating-facility-with-kis-festival-said-hello-again-to-baskentli

Belpa-ice-skating-facility-with-kis-festival-said-hello-again-to-baskentli

Belpa-ice-skating-facility-with-kis-festival-said-hello-again-to-baskentli

A Municipalità Metropolitana di Ankara hà riapertu u BELPA Ice Skating Facility, chì hè unu di i lochi in i ricordi di parechji residenti di a Capitale, fendu una rinnuvazione parziale è riapertura à u publicu. E porte di u Belpa Ice Skating Facility, chì hè stata trasferita à a Municipalità Metropolitana in cundizioni malsane, si sò scontri cù i citadini di a Capitale cù u festival d'invernu di 45 ghjorni. Quelli chì anu piaciutu di voltà di novu dopu à una longa pausa anu piaciutu a pista cù u cuncertu di Zakkum Group.

A Municipalità Metropolitana di Ankara hà riapertu temporaneamente u stabilimentu di pattinaggio di ghiaccio BELPA, chì hè statu ripresu cum'è inutilizabile è inattivu, fendu rinnuvamenti parziali.

A facilità, chì hà apertu e so porte à tutti da 7 à 70 chì amanu stu sportu è chì l'atleti di pattinaggio di ghiaccio ùn sò micca vittimi, hà iniziatu u festival d'inguernu, chì hà da accoglie per 45 ghjorni, cù u cuncertu di u Gruppu Zakkum.

I SONI DI PELLE SURGIU DI NOVU SU U RINSE DI GHIACCIO

Dopu avè ghjuntu à a pista di ghjacciu à l'aria aperta, i residenti di Başkent eranu entusiasmati da u cuncertu di apertura di u Gruppu Oleander, mentre chì u presidente di BelPA Ferhan Özkara, chì hà participatu à u festival, hà spressu i so sentimenti cù e seguenti parolle:

"Avemu partitu per un altru Ankara. In l'arte, in a cultura... Oghji, avemu realizatu u primu di questi. Per a prima volta in Ankara, principia u festival d'invernu di 45 ghjorni. Tutti da 7 à 70 sò quì. A ghjente hè assai entusiasta. Spergu chì questu cuntinueghja finu à a primavera. A dumanda di a pista di ghiaccio era assai alta. Vulemu principià cum'è una facilità cumpleta, ma oghje facemu una apertura parziale. Ci hè una pista di ghiaccio à l'aria aperta chì ùn esiste micca prima è hè dispunibule per i zitelli. L'attività di furmazione cuntinueghjanu à l'internu, ma simu determinati, cunfidenti, daremu sta facilità à a ghjente di Ankara in modu magnificu.

Dichjarà chì un travagliu di rinnuvamentu parziale hè statu realizatu in a prima tappa è a pista hè stata riapertura per a ghjente di Başkent chì a brama, u direttore generale di BELPA, Ramazan Değer, hà dichjaratu chì una restaurazione cumpleta serà realizata in a stallazione cù a fine di u prucessu d'offerta è hà fattu e valutazioni seguenti:

"Femu l'apertura parziale di a nostra pista di ghiaccio BELPA. I nostri clubs sportivi anu principiatu a so furmazione è anu participatu à i so primi cuncorsi oghje. I nostri figlioli si godenu l'invernu. Passemu per una rivisione maiò. Avemu creatu a pista di ghjacciu à l'aria aperta. Avemu incurunatu stu mumentu cù u cuncertu di Oleander. Perchè ci dicenu chì a pista di ghiaccio hè chjusa dapoi 15 mesi ? 15 mesi di i 10 mesi eranu digià chjusi per via di a pandemia è da a decisione di u guvernatore. Un prucessu d'offerta per a risturazione da esse fatta quì hè statu fattu. À a prima oppurtunità, serà u principiu di una bella restaurazione quì. Facemu l'apertura generale à quellu tempu. Invitu tutti i residenti di Ankara à pattinare è accumpagna i nostri belli cuncerti ".

I membri di u Gruppu Zakkum, chì calienta a ghjente di a Capitale cù i so belli canti in u clima fretu, anu manifestatu a so felicità à scuntrà a ghjente di a Capitale cù e seguenti parolle:

-Yusuf Demirkol: "Cum'è un gruppu di Ankara, avemu digià cunnisciutu BELPA dapoi anni. Eramu ancu felici ch'ella sia stata aperta. Aghjunghjerà un bellu culore à Bahçelievler di novu. Tuttu va cum'è vulemu. U tempu hè fretu, ma calderemu i nostri fans cù i nostri canti. Vulemu ancu ringrazià u nostru presidente Mansur. Cum'è un nativu di Ankara, l'amemu assai ".
-Cem Senyücel: "Semu assai felici di esse in BELPA è di participà à questu avvenimentu ospitatu da u Signore Mansur Yavaş. U tempu hè fretu, ma calderemu i nostri invitati. Sarà una bella notte ".

-Salih Eren Parlakgümüş: "U latu di Bahçeli hè assai impurtante per noi. Avemu fattu alcuni di i nostri album intornu à Bahçelievler. Esse in BELPA hè ancu impurtante per noi. Ringraziemu u nostru presidente Mansur ".

SERÀ TURNU IN UNA STABILITÀ degna di ANKARA

Da una parte, a Municipalità Metropolitana, chì cuntinueghja a prutezzione di i valori storici è culturali chì sò u simbulu di a Capitale, da l'altra parte, hà da scopu di purtà i lochi chì anu un postu in i ricordi di u populu di a cità. Capitale à a luce di novu.

Enfatizendu chì anu u scopu di rende a facilità degna di Ankara trasfurmendu in una struttura muderna da una caffetteria à una biblioteca, da una sala di mostra à una pista di ghiaccio, BELPA A.Ş. U Coordinatore Generale Hüseyin Çağrı Durak hà sparte l'infurmazioni seguenti:

"Avemu sfurtunatamenti determinatu chì a nostra struttura di pattinaggio di ghiaccio ùn hè micca funziunale è hà bisognu di riparazione. Cum'è BELPA, avemu riparatu a machina è i vestiarii per mette stu locu à a disposizione di l'atleti. Almenu, l'avemu datu à i nostri atleti finu à chì l'offerta hè stata tenuta per un pezzu per ch'elli ùn sperienze micca trattamentu inghjustu. U prughjettu, chì hè statu custruitu cù a riapertura di a nostra offerta, serà purtatu in Ankara cum'è una facilità degna di stu sport è Ankara, cù diverse sale di attività, biblioteca aperta, caffè, paisaghjistu è facilità adattati per l'essenza di u sport. ."

L'asta di rinnuvamentu cumpleta per a Facilità di Pattinaggio di Ghiaccio, chì hè stata tenuta u 22 di dicembre di u 2021, ma annullata per via di l'aumentu di i prezzi è l'incapacità di riceve offerte per via di e fluttuazioni di u tassu di scambiu, si terrà di novu in 2022.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*