Tecnulugia di Tank di Carburante Criogenicu Compositu di Boeing pronta per l'usu

Tecnulugia di Tank di Carburante Criogenicu Compositu di Boeing pronta per l'usu

Tecnulugia di Tank di Carburante Criogenicu Compositu di Boeing pronta per l'usu

U novu tipu di grande cisterna di carburante criogenicu cumplettamente compostu è senza rivestimentu cuncepitu è ​​fabbricatu da Boeing hà passatu cù successu una seria di teste critiche à u Marshall Space Flight Center di a NASA à a fine di u 2021. Queste teste mostranu chì a nova tecnulugia hà ghjuntu à a maturità per esse usata in modu sicuru in i veiculi aerei è spaziali.

U cisterna compostu di 4,3 metri di diametru hà dimensioni simili à i tanki di carburanti previsti per l'usu in u stadiu superiore di u cohettu Space Launch System (SLS), chì hè a capacità di core per u prugramma di esplorazione lunare è spaziale prufonda di a NASA Artemis. Se a nova tecnulugia cumposta hè aduprata in versioni avanzate di u Reconnaissance Upper Stage di u Space Launch System, pò aumentà a capacità di trasportu di 30 per centu salvendu u pesu di u cohete.

Carlos Guzman, Boeing Composites Cryogenic Manufacturing Team Leader, hà dettu: "U travagliu nantu à i composti, u prossimu avanzu tecnologicu per e grandi strutture di almacenamento criogeniche in aerospaziale, hè sfida è offre vantaghji significativi annantu à e strutture metalliche tradiziunali. Boeing hà l'esperienza, l'expertise è e risorse per piglià sta tecnulugia più in là è purtalla à u mercatu per l'usu in una varietà di applicazioni aerospaziali ". disse.

Durante e teste finanziate da DARPA è Boeing, l'ingegneri di Boeing è di a NASA anu pressurizatu u cisterna di carburante pienu di liquidu criogenicu à e so carica operativa stimata. Ancu in a prova finale, induve u cisterna di carburante hè stata stressata à 3,75 volte i requisiti di cuncepimentu per fallu, ùn sò micca stati scontri prublemi strutturali maiò.

"U sustegnu di a NASA durante u prucessu di teste hè statu inestimabile per noi", disse Steve Wanthal, Boeing Test Program Manager. Avemu sfruttatu a cumpetenza tecnica di a NASA è u so investimentu in l'infrastruttura di teste à u Marshall Space Flight Center per sviluppà sta tecnulugia chì, in fine, beneficerà tutta l'industria ". disse.

Sta tecnulugia puderia esse aduprata in altri campi oltre u viaghju spaziale. Basendu nantu à a vasta sperienza di Boeing in l'usu sicuru di l'idrogenu in l'applicazioni di l'aviazione, sti testi cuntribuiscenu à u travagliu cuntinuu di Boeing nantu à l'idrogenu, una fonte di energia potenziale in u futuru di l'aviazione cummerciale. In più di i so prugrammi spaziali, Boeing hà cumpletu cinque prugrammi di dimostrazione di volu cù l'idrogenu.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*