Bozdoğan è Gökdoğan missili aria-aria chì entranu in l'inventariu

BOZDOĞAN è GÖKDOĞAN Missiles Air-Air entranu in l'inventariu
BOZDOĞAN è GÖKDOĞAN Missiles Air-Air entranu in l'inventariu

İsmail Demir, presidente di a Presidenza di l'Industrie di Difesa, hà scontru cù i rapprisentanti di a televisione è di i ghjurnali in Ankara per trasmette a valutazione 2021 è i prughjetti 2022. Descrivendu l'obiettivi per u 2022, u presidente SSB Demir hà annunziatu chì e prime spedizioni seranu fatte in u prughjettu di missile aria-aria domesticu è naziunale. I sistemi di missile Air-Air sviluppati da TUBITAK SAGE in u scopu di u Prughjettu GÖKTUĞ seranu inclusi in l'inventariu. In u scopu di l'Obiettivi di l'Industria di Difesa Turca 2021, hè statu dichjaratu chì "I testi di l'Airborne di missili aria-aria BOZDOĞAN è GÖKDOĞAN sviluppati per a superiorità aerea di i nostri aerei da guerra seranu cumpletati".

I missili aria-aria Gökdoğan oltre a vista è Bozdoğan in-sight, chì sò previsti per rimpiazzà i missili infrarossi AIM-120 AMRAAM è AIM-9 Sidewinder in-sight aria-aria usati da Turchia in aerei da guerra, sò sviluppati. di TÜBİTAK SAGE.

In u scopu di u prughjettu di missile aria-aria Göktuğ, chì hà iniziatu in u 2013, u missile GÖKDOĞAN - GO cun un cercatore di radar attivu à longu andà è un missile BOZDOĞAN - GI Air-Air cù infrared Imager (IIR) à corta distanza è altamente maneuverable. hè sviluppatu.

I capi di cercadori sviluppati in u scopu di u prughjettu di missile aria-aria GÖKDOĞAN sò ancu usati in missili di difesa aerea à longu andà. U missile Air-Air GÖKDOĞAN, chì hè destinatu à esse cumpletu in 2020, pò esse lanciatu da aerei F-16 è aumenterà a dominanza aerea di a Forza Aerea Turca.

In quantu à i missili domestici aria-aria, u presidente Erdoğan hà dettu: "I testi di u focu guidatu di i missili BOZDOĞAN in-sight è GÖKDOĞAN, chì sò stati sviluppati in u scopu di u prugettu chì avemu realizatu per pruduce i nostri primi missili domestici. è missile naziunale aria-aria, sò stati ancu realizati cun successu. Speremu, purteremu u nostru missile BOZDOĞAN in inventariu u più prestu pussibule. Grazie à stu successu, avemu ancu fattu un prugressu significativu in u travagliu di u nostru sistema di missili di difesa aerea à longu andà SİPER ". avia fattu dichjarazioni.

source: Difesa Turca

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*